Gå til innhold

Spysjuka, smitte katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei i natten.

Jeg har fått noro virus/spysjuka og løper så og si på do flere gang i timen nå. Jeg har en ukastrert hannkatt som elsker å kose når jeg legger meg i senga. Det som jeg ble HEELT satt ut av er at han går oppå magen min, viser meg rumpa og han spruter meg i ansiktet!???!! Jeg sprang til badet for å vaske meg, og ser at det var brunt?

Har jeg smittet han med spysjuka? Og hvorfor i all verden skulle han gjøre det i ansiktet mitt!? Han er jo så flink å gå på do selv.

Anonymkode: 4e255...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙈🙉🙊

Skrevet

Du ville jo luktet om han bæsjet på deg. Høres mest ut som han markerte på deg og at han kanskje er dehydert.

Men er ganske sikker på at man ikke kan smitte dyr med omgangssyke.

Anonymkode: 6bae5...69d

Skrevet

For å være ærlig, så stinker det i hele leiligheten av meg, så kan hende han forbinder meg med avføring? Og det var jo brunt, så det kan umulig være urin han sprutet.

Fikk det inni øye også, så er små stressa for at jeg skal få infeksjon.

Men er det ikke åpenbart at han er smittet av meg? Jeg skal ringe dyrlegen når de åpner. Han skulle faktisk kastreres i dag, men det må jeg avlyse.

Skrevet

Dette må være trolling? Du skjønner selv at omgangssyken ikke smitter til/fra dyr?

Anonymkode: 2b1be...80e

Skrevet

Nei, dette er ikke tull? Jeg snakket med dyrelegen og fikk fortalt de ikke kan bli smittet, så nå vet jeg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...