AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Denne hjemme veilederen kommer 1 gang i uken, Hun skal (observere meg og barnet i samspill) (spedbarn på 9 måneder) Men isteden for og «observere» så sitter hun nesten oppi barnet og dulle osv.. så barnet ser bare på henne og ikke på meg og kommer med sine bekymringer pga barnet ser mer på henne en meg.. og når jeg prøver og snakke/spør om noe så blir hun opptatt av barnet og ignorer meg. Og når jeg fokuserer på barnet mitt så stopper hun meg siden hun ska si/vise noe.. har hatt barne autisme og noe som virkelig irriterte meg va at hu skulle si «folk med autisme burde ikke ha barn..» unnskyld meg men av og til skulle jeg bare ha fyrt til denne dama! (kommer ikke til og gjør det men inne i tankene) Anonymkode: 0454d...cab
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Så du sier at at denne barnevernsansatte ikke gjør jobben sin som er observere for å se at samspillet og omsorgsevnen din er god nok, men overtar alt av baby mens hun sier at folk med autisme ikke burde ha fått barn? Om det er tilfellet så sett opp skjult kamera. Om hun faktisk ikke klarer jobben sin og slenger dritt så er det bedre å ha det dokumentert. Men hva er grunnen til at du har observasjon i hjemmet? Du kan ikke ha hatt barneautisme. Enten har har du autisme eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Begrepet «barneautisme» er misvisende. Det betyr ikke at man «gror av seg» autismen. Det er den alvorligste graden av autisme, og den gir utslag når barna er små. Når det er sagt, det er ikke greit å si sånne ting veileder sa. Jeg støtter i å sette opp et kamera, for å dokumentere i tilfelle hun gjør det igjen. Ellers gjør du lurt i å holde hodet kaldt, fortsette å gi barnet oppmerksomhet, og høre på det veileder gjør og sier. Anonymkode: e433c...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Å sette opp kamera er meningsløs da ingen er interessert i det du har tatt opp og hvordan du blir behandlet. Anonymkode: de22e...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå