Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tilfører Facebook livet ditt?

Anonymkode: 3847b...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkel kontakt med venner/bekjente som bor i andre byer, samt informasjon om diverse arrangementer.

Anonymkode: 42977...376

Skrevet

Informasjon om arrangementer. Litt oversikt over hva folk jeg gikk på skole med driver med. Ikke at det bryr meg så veldig. Bruker for det meste Messenger til å snakke med venninner.

Anonymkode: 78cd1...84b

Skrevet

Ingenting. Livsfarlig i mine øyne, alle sosiale media bør fjernes.

Anonymkode: 780c3...90d

• Liker 2
Skrevet

Arrangementer og Messenger er veldig praktisk! Jeg synes også mine venner deler mye interessant informasjon, ofte ting jeg ikke kan så mye om. Og så må jeg innrømme at jeg er så sær at jeg synes det er hyggelig å se hva andre holder på med, bilder fra fine steder de har vært og hva som foregår i livene deres. Så lenge det ikke blir fryktelig med oversharing synes jeg bare det er koselig, de jeg har på vennelista er jo folk jeg har et forhold til på den ene eller andre måten :)

Anonymkode: 8a263...997

• Liker 4
Skrevet

Facebook er først og fremst en tidstyv i min tilværelse, likevel er det jo med meg som de over her. Greit å få med seg arrangementer, flotte bilder og noen morsomheter fra fjern og nær..

Skrevet

Hadde det ikke vært for facebook hadde jeg glemt mange bursdager😅 #ammetåka

Anonymkode: 240b2...e91

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting. Livsfarlig i mine øyne, alle sosiale media bør fjernes.

Anonymkode: 780c3...90d

Debatt-forum som Kvinneguiden også da?      

Anonymkode: 4a179...9e8

Gjest Alkoholist
Skrevet

Ingenting. Derfor gadd jeg ikke å ha facebook lenger 

Skrevet

Litt oversikt over hva venner og "venner" driver med, info om arrangementer, jeg deltar i grupper, får med meg artikler og videoklipp... Så masse. 

• Liker 1
Skrevet

Gir meg i grunn ikke noe spesielt. Bor i et annet land så bruker det til å holde kontakt med venner og familie. Er med i forskjellige grupper hvor det diskuteres ting jeg er interessert i, og bruker det til å holde styr på arrangementer som skjer både i landet/byen jeg bor i og i Norge. Kunne fint klart meg uten, men er greit tidsfordriv når det er dødtid på jobb. :p 

Anonymkode: 0c7e5...357

• Liker 1
Skrevet

Bruker det bare til å få informasjon i fra arrangementer jeg er interessert i. 

Anonymkode: 922ec...423

Skrevet

- Info om arrangementer (glad i å gå på loppemarked, de finner jeg på FB)

- Finne ledige jobber jeg kan søke på.

- Inspisrasjon til interiør, håndarbeid etc via div grupper

- Messenger. Bruker nesten utelukkende Messenger til å kommunisere med bekjente. 

Skrevet

Ikke en dritt men folk legger ikke informasjon noe annet sted så er der jeg finner det. Ikke det verste da, kan leve med det. Irriterer meg bare at det er så mye reklameannonser jeg ikke bryr meg om og innlegg om "Anna Karlsen likte dette innlegget" og "Fredrik Olsen skal på dette arrangementet". Generelt ikke innlegg direkte fra folk, bare at de har kommentert eller likt andres innlegg.

Bruker også Messenger for å holde kontakt med folk.

Det er NESTEN så jeg savner de klissete kjærlighetserklæringene, så kjedelig har Facebook blitt for meg. Det er ikke noe ordentlig nyhetsvegg lenger som det var før, samt at innleggene ikke engang kommer i rekkefølge, det er tilfeldig hver gang. Jeg ser et innlegg, trykker Refresh og så finner jeg aldri innlegget igjen fordi feeden har stokket om på rekkefølgen.

[Ja jeg vet jeg kan endre mellom Topp-innlegg og Nyeste først. Dette hjelper ikke.]

Anonymkode: 37bb9...27d

Skrevet

Litt oppdateringer om hva som skjer i livene til venner. Bruker aktivt messenger. Er med i grupper og det er lett å lage til arrangement osv. Fb har blitt litt kjedelig, mest reklame og deling av videoer. Savner da folk la ut om ting og tang 

Anonymkode: 64575...61b

Skrevet

Jeg er medlem av en del grupper der mange legger ut kjempeflotte bilder som jeg har stor glede av å se - naturbilder, bilder fra rundt omkring i byen her, osv. I andre grupper igjen blir det lagt ut linker til mange interessante artikler om ting jeg er interessert i, som jeg ellers ikke ville sett. 

Bruker også messenger mye! 

Skrevet

Skjekker facebook sånn ca ein gong til dagen, det er mest for å halda kontakt med gamle venner. Synest det er artig å sjå kva folk driver med i kretsen min. Ingen eg kjenner på Facebook er veldig aktive, folk legger ut ein status her og der. Messenger og arrangementer er gøy. Opplever heller ikkje at folk er veldig opptekne av likes og sånn når man er over 30 år. Det er ein anna form for networking også. Eigentlig ganske glad i enkelte grupper på facebook også, f.eks bilsikkring og idegrupper.

Skrevet

Ingenting!

Hadde det ikke vært for at «alle» inviterer og lager arrangement der, hadde jeg ikke brukt Facebook i det hele tatt.

Anonymkode: 111e7...024

• Liker 2
Skrevet

Et hat/elskforhold

Anonymkode: 4685e...c70

Skrevet
På 25.10.2019 den 3.26, AnonymBruker skrev:

Hva tilfører Facebook livet ditt?

Anonymkode: 3847b...aae

Ikke så mye. Stjeler tiden min for det meste. Men er greit for kommunikasjon med kusine i utlandet og ellers et par andre.

Anonymkode: 9e55e...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...