AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 De med fullført utadnnelse i jobb, god råd og lite sykdommer/diagnoser kan få, men nå tenker jeg på alle andre som får barn fordi det er deres ego og vil det. Når jeg leser her inne så begynner jeg å lure på hvordan noen tør få barn, og nå i disse miljødager, burdte det vært på listen "tenk deg om før du får barn" ???? En av grunnene er rett og slett at når jeg leser inne her, så ser jeg så mange som sliter. Det kommer jo bare mer og mer sykdommer i flere former! diagnoser og sykdommer. Anst, angst, angst, depresjon, kreft, ME, Als (heldigvis ikke så utbredt (enda????) , Asperger/autisme, enda mer depresjon, adhd. ... skulle jo snart tro at det er de færreste som er helt friske. Folk blir ikke i stand til å jobbe heller fordi de har psykiske diagnoser! er ikke dette en litt skummel utvikling? Anonymkode: 9e050...889 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Akkurat nå, Ripshagen skrev: Ingen er perfekte... nei da. men nå er det jammen mange som ikke trengs i samfunnet. de trengs ikke fordi plassene er oppfyllt. nå blir på en måte de som jobber og betaler skatt slavene til de som går på nav.... Anonymkode: 9e050...889
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 1 minutt siden, Charlene87 skrev: Å føde barn er overlevesinnstinkt. Nei. Å klare å stå helt alene er overlevelsesinnstinkt. Anonymkode: 3de74...8af
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 Terskelen for psykiske sykdommer i Norge er lav ! UT I JOBB !!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: b4c61...ec4 1
Charlene87 Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Å klare å stå helt alene er overlevelsesinnstinkt. Anonymkode: 3de74...8af Okei, jeg mener at vi er på en biologisk programert å føde barn. Ikke alle tenker konsekvenser med barn, de tenker at det er glede å ha barn og at det er verdt det uansett. Jeg personlig har ikke lyst på barn, men jeg skjønner meg på de som vil det også.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg er delvis enig. Selv ble jeg syk (fysisk) noen år etter barnet mitt ble født og bestemte meg derfor for å ikke få flere barn. Så jeg ville nok ikke fått barn dersom jeg hadde en diagnose før jeg fikk barn. Så jeg er veldig glad for det barnet jeg har og vi har en fin hverdag til tross for sykdommen min, hadde jeg hatt flere barn hadde det nok ikke vært like harmonisk. Anonymkode: e0c65...d40
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #9 Skrevet 25. oktober 2019 Fordi vi har en velferdsstat som uansett ordner opp, dette hadde ikke vært mulig i andre land der man må jobbe eller på andre måter brødfø seg selv hvis man skal ha familie. Anonymkode: 52871...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå