jillyo Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 (endret) Bifil kvinne her. Jeg spurte en bifil kompis om han også så mer på det ene kjønnet enn det andre, men han sier at for han er det omtrent 50/50 for han. Bare lurer på som er "normen" for andre. Personlig så blir jeg nesten aldri tiltrukket av mannen i gata (kjendiser er jo selvsagt noe helt annet; de har jo gjerne flere personer på seg som skal sørge for at de ser bra ut), men kan gjerne bli forelsket og innlede forhold til menn dersom jeg blir godt nok kjent med dem. Synes ikke nødvendigvis at de er spesielt pene selv om det skulle skje, men liker gjerne "alt annet" som f.eks. sexen, kroppslukt, høydeforskjell, muskelkraft, skjeggvekst... Etc. Samtidig opplever jeg at jeg generelt sett er mye mer tiltrukket av andre kvinner, enten det er personer jeg ser i 5 sekunder i en butikk eller hvem det måtte være. Blikket fester seg liksom med én gang. Kort og greit så synes jeg damer er mer å se på, og å ta på, enn menn - og i min erfaring så er de gjerne hakket bedre sexpartnere også. Så er de lettere å kommunisere med, og attraksjonen til det samme kjønnet blir i det store og det hele mer jevn. Endret 24. oktober 2019 av jillyo
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Biseksuell mann her. Jeg tiltrekkes ikke av menn på samme måte som kvinner, på ingen måte. Jeg snur meg svært sjelden etter menn på gata. Men det betyr ikke at jeg kryper til køys med hvilken som helst mann. Det må være kjemi til stede og vi må være på nogenlunde samme sted seksuelt, hvis det gir mening. Jeg tiltrekkes i størst grad av menn som er på samme sted som meg i livet. I hetroseksuelt parforhold, men med behov for litt maskulin intimitet. Anonymkode: 4b5e6...c8c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Bifil kvinne. Jeg opplever meg selv som svært likt tiltrukket av begge kjønn, men jeg har snakket med noen bifile i min omgangskrets, og det er det variasjoner. Jeg tror at det der er veldig individuelt, noen er mest tiltrukket av samme kjønn, noen mest av motsatt og noen ganske 50/50. Anonymkode: b7398...63c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Bifil kvinne her. Ser aldri langt etter menn på gata. De aller, aller fleste jeg har blitt tiltrukket av utsendemessig eller forelsket i har vært kvinner. Men det har aldri blitt noe varig forhold med dem, jeg har lettere for å ha nok felles til å bygge et forhold på med menn. Anonymkode: 73d63...297
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg tror generelt det er få menn som blir sett på som attraktive, både av heterofile kvinner og bifile. Man ser jo de det på tinder og, det er noen få menn som alle liker Anonymkode: ee507...214
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 Vanskelig å finne ut hva det er du lurer på. Snakker du om utseendet eller om seksuell tiltrekning? Det er jo ingen tvil om at damer er penest å se på. Menn som er pen å se på er uansett sjelden sexy. Men det er alltid kjemien som avgjør hva jeg tenner på. Hjelper ikke å se ut som Scarlett Johansson hvis man samtidig er døll. Anonymkode: 92a91...f1d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror generelt det er få menn som blir sett på som attraktive, både av heterofile kvinner og bifile. Man ser jo de det på tinder og, det er noen få menn som alle liker Anonymkode: ee507...214 Sånn er det med damer også, de er bare jevnt over mer populære siden menn vil knulle det meste og siden mange kvinner er pene. Det betyr ikke at de er spesielt attraktive som person. Har truffet flere attraktive menn enn attraktive kvinner, gjennom livet. Bare les inne på samliv, om hvor mange kvinner som tror de skal få seg kjæreste, og så ville han bare pule og gå. Da er det ikke snakk om attraktive kvinner, bare om at de er pulbare. Anonymkode: 92a91...f1d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 Bifil kvinne. Seksuelt er det forskjellige ting som tiltrekker meg med de forskjellige kjønn. Hos kvinner er det den typiske femininiteten, bryster, rumpe, midje, ansikt, mykhet og hofter. Hos menn liker jeg den mer røffe delen med skjegg, høyere enn meg, det flate brystet, hår på brystet, en "annen rumpe", mer muskler og magen. Hva de har mellom bena har svært lite å si. Er det en vagina, supert! Er det en penis, supert! Men personligheten på den jeg tiltrekkes av er ganske lik, uavhengig av kjønn. Snill, min type humor, sporty, får ting gjort, god arbeidsmoral, omtenksom, godhjertet, høflig og at vi ellers har en kjemi som stemmer. Anonymkode: 056ac...306 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #9 Skrevet 25. oktober 2019 12 timer siden, jillyo skrev: Bifil kvinne her. Jeg spurte en bifil kompis om han også så mer på det ene kjønnet enn det andre, men han sier at for han er det omtrent 50/50 for han. Bare lurer på som er "normen" for andre. Personlig så blir jeg nesten aldri tiltrukket av mannen i gata (kjendiser er jo selvsagt noe helt annet; de har jo gjerne flere personer på seg som skal sørge for at de ser bra ut), men kan gjerne bli forelsket og innlede forhold til menn dersom jeg blir godt nok kjent med dem. Synes ikke nødvendigvis at de er spesielt pene selv om det skulle skje, men liker gjerne "alt annet" som f.eks. sexen, kroppslukt, høydeforskjell, muskelkraft, skjeggvekst... Etc. Samtidig opplever jeg at jeg generelt sett er mye mer tiltrukket av andre kvinner, enten det er personer jeg ser i 5 sekunder i en butikk eller hvem det måtte være. Blikket fester seg liksom med én gang. Kort og greit så synes jeg damer er mer å se på, og å ta på, enn menn - og i min erfaring så er de gjerne hakket bedre sexpartnere også. Så er de lettere å kommunisere med, og attraksjonen til det samme kjønnet blir i det store og det hele mer jevn. Du er jo kvinne, så er naturlig det du skriver. Anonymkode: 15ff3...e62
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #10 Skrevet 25. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Biseksuell mann her. Jeg tiltrekkes ikke av menn på samme måte som kvinner, på ingen måte. Jeg snur meg svært sjelden etter menn på gata. Men det betyr ikke at jeg kryper til køys med hvilken som helst mann. Det må være kjemi til stede og vi må være på nogenlunde samme sted seksuelt, hvis det gir mening. Jeg tiltrekkes i størst grad av menn som er på samme sted som meg i livet. I hetroseksuelt parforhold, men med behov for litt maskulin intimitet. Anonymkode: 4b5e6...c8c Biseksuell og Bifil er jo ikke det samme. Anonymkode: 15ff3...e62
MuffinStud Skrevet 25. oktober 2019 #11 Skrevet 25. oktober 2019 Høres på meg ut som om fordelingen er omtrent den samme som om du skulle sendt en 100% hetero mann og en 100% hetero dame nedover Karl Johan og de skulle talt hvor mange aktuelle sexpartnere de så. Så om det bifiles preferanse av kjønn eller om det er en gradering av hvor mange attraktive menn/kvinner som generelt finnes i befolkningen kan jo diskuteres.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #12 Skrevet 26. oktober 2019 Kvinner er mer interessant enn menn seksuelt for meg, men jeg har aldri vært i et forhold med en kvinne. Har nok ikke vært spesielt opptatt av utseende, mest kjemi, men pupper kan fasinere meg. Kvinne Anonymkode: bda86...27f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå