Gjest gjest nå Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 mistet lappen min i 5 mnd og skal ha ny oppkjøring i morgen... er veldig redd jeg vil treffe på en som kanskje misliker meg sterkt fordi jeg mistet lappen min. han vil kanskje være litt streng mot meg pga det, selvom jeg ikke anser det for å være helt rettferdig, jeg har sonet min straff!! men hva må jeg huske på? skal ha enkjøretime først, men det er jo så lenge siden jeg har kjørt... er kjempe nervøs.. vil klare det på første forsøk, men på en annen side har jeg jo klart det en gang før.... hjelpppp alle gode råd tas imot.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Trygghet er viktig ( selv om det kanskje er litt vanskelig), følg reglene. Hold hendene riktig på rattet ( 14.50, eller 14.45), sitt ikke hengslengt, som om du eier hele veien. Vær ydmyk. Sjekke speilene ofte, men bare i et sekund eller to. Går sikkert bra, for du har det nok i deg, siden du allerede har hatt sertifikatet.
Cherie Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Vil gjerne høre hvordam det gikk. Er ikke sikkert han du kjører med vet at du skal ta den på nytt da.....
Gjest Gjesten Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Blindsone, speil og fartsgrense (ikke over men heller ikke under) var det de pirket mest på i min tid med oppkjøring...Og så får man ikke bonus for å være "snill" oppdaget jeg. (F.eks. slippe alle gamle damer over veien der det ikke var gangfelt.) Det hindret flyt i trafikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå