Gå til innhold

Hvorfor er det så mange dårlige håndverkere rundt omkring??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, i kveldens episode av "Tv 2 hjelper deg" er det enda ett tilfelle av elendig utført arbeid! :( Altså konklusjonen ble vel at omtrent ALT måtte gjøres på nytt. Før dette, hadde jo disse damene betalt regningen på 500k, i redsel for at arbeidene skulle stoppe arbeidet dersom de ikke betalte innen fristen. I ettertid kunne nok det kanskje vært det beste som kunne skjedd, men BØR ikke egentlig kunne stole på at ting blir gjort ordentlig allerede fra dag én?  Altså, hvilken glede har folk i  denne bransjen av å nærmest svindle folk? Jeg kjenner flere håndverkere og de har enorm stolthet for faget sitt og er ekstremt nøye på at ting skal gjøres korrekt og "etter boka".  Så jeg bare tenker HVORFOR?! Er jo nesten alltid en slik sak hvor arbeidene har vært så ekstremt dårlig utført, at huseierne må få inn andre til å rette oppi disse feilene. Nei, jeg blir så forbanna at det finnes slikt! 

Anonymkode: b594e...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må nesten de ta skylden selv. De har gjort en elendig jobb med å finne rett håndtverker.

Et googlesøk avslører jo alt om denne bedriften lenge før jobben ble gjort.

Amatører hele gjengen, ingen empati eller sympati for de.

Bruk alltid er kjent firma, sjekk økonomien på proff.no for eks.

Anonymkode: fceb2...f5e

Skrevet

Når jeg tenker tilbake til skoletida, og tenker på hvilke personer som ble håndtverkere... Alle slaskene og dustene ble håndtverkere 🙄

Selvfølgelig masse flinke håndtverkere og, men det er nok en stor andel som er udugelige. 

Anonymkode: bbdf7...a5b

• Liker 3
Skrevet

Man må dessverre sjekke f. eks. brreg, proff og mesterbrev.no. Sjekke referanser, påse at de har sertifiseringer i orden osv. 

Anonymkode: 1e9f7...091

Skrevet

De har nok ingen "glede" av det. Det handler vel heller om enten innkompetanse, eller snarveier for å spare tid og kostnader.

Anonymkode: 34106...ce8

Skrevet

Jeg tror mye har med tidspress/underbemanning å gjøre.

Anonymkode: f004b...c1c

Skrevet

Når alle bare ser på pris så presses de ekte fagfolkene ut av bransjen og bare juksepavene er tilbake. Folk har seg selv å skylde på. 

Anonymkode: acda3...ffa

• Liker 2
Skrevet

Fordi folk er så idioter at de kjøper de billigste firmaene de kan finne. Folk driter i om firmaet heter «Pavels tømrer og pizza»

Anonymkode: 5699a...95e

• Liker 2
Skrevet

Hvis du synes at en god håndverker er dyrt burde du prøve en billig en.........😏

Anonymkode: 41faa...e6c

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du synes at en god håndverker er dyrt burde du prøve en billig en.........😏

Anonymkode: 41faa...e6c

Amen 🙏

Anonymkode: e2b69...a1a

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker tilbake til skoletida, og tenker på hvilke personer som ble håndtverkere... Alle slaskene og dustene ble håndtverkere 🙄

Selvfølgelig masse flinke håndtverkere og, men det er nok en stor andel som er udugelige. 

Gikk i klasse med mange av disse, men de får sjelden læreplass. Heldigvis for min og alle andre sin del er snittet på elektro blant de høyeste på yrkesfag.

Anonymkode: 6d99c...f35

Skrevet
På 25.10.2019 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Heisann! 

Du vet at det nå heldigvis snur? At Norge trenger håndverkere?

Har to sønner. Begge med 4.5 i snitt. En utdanner seg til sykepleier. Og en skal bli Tømmrer. 

Anonymkode: bde0b...9ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...