AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #41 Skrevet 26. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker engangskluter til bad og tørkepapir. Anonymkode: a369d...ba8 Hva er engangskluter? Ser flere bruker det. Anonymkode: fb608...185
Candiru Skrevet 26. oktober 2019 #42 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg drikker klorin som jeg deretter spyr i og utenpå toalettet. Deretter headbanger jeg med det lange håret mitt på doen, sånn at all skitt forsvinner og fester seg i håret mitt. Til slutt gir meg meg selv et digert klyster med lunkent vann, som jeg spruter ut i doen for å skylle. 1
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2019 #43 Skrevet 26. oktober 2019 På 25.10.2019 den 16.23, AnonymBruker skrev: Fuktig microfiber gjør sammen nytten, om ikke bedre. Vaskemiddel trengs kun oppi toalettet. Anonymkode: 8bfd6...1a4 Tror ikke det blir rent å vaske med bare venn, ihvertfall ikke på en do. 1
Kaisada Skrevet 27. oktober 2019 #44 Skrevet 27. oktober 2019 Vasker først doknappen med klorin og jobber meg nedover på doen. Rygg, sete, doring og videre. går over med Sirafan speed en gang i uka. Da blir det ekstremt rent
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2019 #45 Skrevet 27. oktober 2019 15 timer siden, Kaisada skrev: Vasker først doknappen med klorin og jobber meg nedover på doen. Rygg, sete, doring og videre. går over med Sirafan speed en gang i uka. Da blir det ekstremt rent Har du mye sykdom i huset? 1
Skogkløver Skrevet 28. oktober 2019 #46 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg bruker bare gode mikrofiberkluter fra norwex til hele badet. Unntaket er dovask oppi selve doen. Selve dolokket og ringen tas også først med støvklut, så våt mikrofiber og til slutt en tørr speilklut. Det er jo testet at mikrofiber med vann gjør en bedre jobb enn spray og såpe på kjøkken. Et toalett har enda glattere overflate, de samme reglene gjelder der 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #47 Skrevet 28. oktober 2019 Bare jeg som vasker doen med jif skurekrem ? Både utvendig og nedi toalette?😅 jeg bytter mellom jif skurekrem og klar sin. vasker over doen 2-3 ganger i uka. Helt rent, men bruker sjeldent klor! Anonymkode: a5312...4f6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #48 Skrevet 29. oktober 2019 På 26.10.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev: Folk har ikke peiling på kjemi. De tror bare at å pøse på med klorin så blir det rent! Vel, det er ikke fakta. For klorin er desinfiserende, men det tar ikke skitt. I verste fall desifiserer de smusset men fjerner det ikke. Dumt! Og som du sier ; resistente bakterier blir resultatet. Håper ikke jeg kommer på besøk til noe toalett der det stinker klor, for jeg tåler det ikke. Får en hodepine av en annen verden og det ER ikke sunt å puste inn for noen. Dere som har barn ; tenker dere over at deres barn puster inn klordamp? Og sist men ikke minst ; et toalett skal ikke brukes til kirurgiske inngrep og da trenger det ikke være sterilt. Bruk klorin ved utbrudd av omgangssjuke, ellers ikke. Anonymkode: 1d6f4...aca Det var da voldsomt. Du har nok besøkt mange toalett der det har vært brukt klor. Svært mange bruker klor, men det er vel de færreste som bruker ren utfortynnet klor annet enn i sluk og nedi do i blant. Tror ikke du skal være redd for damp. Hvis lukt av klor er så farlig som du framstiller her, så må det være livsfarlig å bade i bassen. Anonymkode: 846af...29c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #49 Skrevet 29. oktober 2019 Edit: basseng Anonymkode: 846af...29c
Orchideae Skrevet 29. oktober 2019 #50 Skrevet 29. oktober 2019 Bruker klorspray(Lager selv, fyller ei flaske med vann og en klunk klor) eller baderomsspray. Sprayer på og tørker av med papir, er nøye slik at jeg vet jeg har vært på hele doen. Oppi doen bruker jeg wcrens.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #51 Skrevet 2. november 2019 Tenker dere at engangsservietter er godt nok?🤔 ser det er så mange som bruker det Anonymkode: a5e5a...08b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #52 Skrevet 2. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere at engangsservietter er godt nok?🤔 ser det er så mange som bruker det Anonymkode: a5e5a...08b Til å mekanisk fjerne bakterier og skitt? Yep. Toalettet trenger ikke å være sterilt, all den tid vi vasker hendene etter å ha benyttet det. Anonymkode: e0829...d24
Gjest loveli Skrevet 2. november 2019 #53 Skrevet 2. november 2019 (endret) Synd å se at så mange bruker mye klorin uten å tenke på miljøet og hvilke konsekvenser det kan få på sikt. Og for hva? Mange sier de bruker klorin nedi do. Altså, hæ?? Hvorfor? Helt bortkastet. Man bruker milde svanemerkede produkter, WC-rens. Det finnes. Litt klorin på lokket, setet og knappen holder, hvis man MÅ bruke det. Endret 2. november 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #54 Skrevet 2. november 2019 På 29.10.2019 den 0.41, AnonymBruker skrev: Bare jeg som vasker doen med jif skurekrem ? Både utvendig og nedi toalette?😅 jeg bytter mellom jif skurekrem og klar sin. vasker over doen 2-3 ganger i uka. Helt rent, men bruker sjeldent klor! Anonymkode: a5312...4f6 Jeg bruker også Jif skurekrem og engangsvaskekluter på utsiden av doen. Anonymkode: c7560...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #55 Skrevet 2. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere at engangsservietter er godt nok?🤔 ser det er så mange som bruker det Anonymkode: a5e5a...08b Jeg vet ikke med deg, men her blir ingen skitt på verken ringen, ryggen eller noe sånt. Så det å skure og skrubbe er høyst unødvendig. Det jeg vasker oftest, er knappen. Den taes ca hver dag eller annen hver dag. Det er jo der bakteriene sitter. Jeg bruker først klor-servietter på knappen, så over med vanlig engang-servietter for å fjerne klor-restene. Anonymkode: 122d4...885
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. november 2019 #56 Skrevet 2. november 2019 Klor til innsiden og skrubber med dobørsten, tar utsiden, lokk, ring osv med klorspray og dopapir. Føler det er veldig uhygienisk å bruke fille på dassen, drar jo bare rundt på bakteriene da
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. november 2019 #57 Skrevet 2. november 2019 På 29.10.2019 den 0.41, AnonymBruker skrev: Bare jeg som vasker doen med jif skurekrem ? Både utvendig og nedi toalette?😅 jeg bytter mellom jif skurekrem og klar sin. vasker over doen 2-3 ganger i uka. Helt rent, men bruker sjeldent klor! Anonymkode: a5312...4f6 Har hørt at den kan ødelegge det blanke laget doen er belagt med og det da fort blir misfarge?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #58 Skrevet 9. november 2019 På 2.11.2019 den 21.38, R730 skrev: Har hørt at den kan ødelegge det blanke laget doen er belagt med og det da fort blir misfarge? Stemmer ikke hos oss:) den er veldig blank, og aldri blitt misfarget Anonymkode: a5312...4f6
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. november 2019 #59 Skrevet 9. november 2019 Bruker klorin både utenpå og nedi toalettet. Tørker av med papir
Gjest Keikolina Skrevet 9. november 2019 #60 Skrevet 9. november 2019 Vaskehjelp, graver ikke å vasker i dass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå