Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg bruke en bachelor i pedagogikk som? Kan jeg bruke den i en retning som barnehagelærer 

Anonymkode: 1d37d...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vel en egen bachelor for barnehagelærer, om jeg ikke tar feil.

Skrevet

Jo det gjør det.. Men har hørt andre bli ansatt som barnehagelærer med relevant utdanning 

Skrevet

. Jo det gjør det.. Men har hørt andre bli ansatt som barnehagelærer med relevant utdanning 

Skrevet

Hvorfor leser du ikke bare på studiet sine nettsider? Står jo om jobbmuligheter der.

For å jobbe som barnehagelærer må du ha tatt 60 stp i småbarnspedagogikk, som du kan ta etter fullført bachelor i pedagogikk. En bachelor i ped kvalifiserer deg ikke til å jobbe som barnehagelærer. De fleste barnehager ønsker at man har barnehagelærer utdanning - om man skal jobbe i barnehage.

Anonymkode: 8f46c...01b

• Liker 3
Skrevet

Nå spør jeg sikkert dumt. Men er det mulig å ta småbarnspedagogikk uten bachelor i pedagogikk? 

Skrevet
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå spør jeg sikkert dumt. Men er det mulig å ta småbarnspedagogikk uten bachelor i pedagogikk? 

Småbarnspedagogikk er en av to deler i tilleggsutdanningen for andre kvalifiserte pedagoger som jobber i barnehagen, for å kunne jobbe som pedagogisk leder.

Hvis du er sikker på at du vil jobbe som ped.leder, ville jeg sjekket opp om det er mulig å bytte studieretning og ende opp med en bachelor som barnehagelærer.

Skrevet

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://nettstudier.kristiania.no/bachelor-i-pedagogikk

Jeg vil gjerne ta denne bacheloren først. Er det da mulig å videreutdanne seg til barnehagelærer 

Send mail til universitet eller høyskole

Anonymkode: 99a0d...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...