Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Noen som så denne filmen (går på NRK2 nå) da den var ny, og ble vettskremt?! Jeg veeeet det er en drittfilm, men fyyy søren så den skremte meg back then! Hadde fortrengt det jeg syntes var eklest, sambo zappet innom filmen nå, og det var akkurat i en scene når alle de der ekle klikker fordi en av dem er drept, og så brølhyler han mot the good guys, og så kommer alle og løper etter dem.. :hår: Kjente jeg fikk frysninger på ryggen, den filmen er så kvalm... :hår:
Morea Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Ekkel ja! Og kjempedårlig! En klassisk skrekkalkun! Men jeg blir redd av det meste når det gjelder slike filmer.. Jeg var til og med redd spøkelset i Brødrene Dal og jakten på spektralsteinene :oops: ...
Gjest TomKrus Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 back then, og du prater om 93-versjonen. Jeg tenkte automagisk på 56- eller 78-versjonene
Donnie Darko Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 har kun sett 93 versjonen.. syns den var så som så. Syns den minnet veldig om Puppet master
Milo Minderbinder Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Donnie... Puppet Master er på en måte en slags ambolt der utrolig mange "livsform overtar mennesket"-historier eller filmer er smidd. Selv om det ikke er forfatterens (Robert Heinlein) beste, er den ganske nyskapende. Så du er inne på noe; body snatchers og nær sagt alle filmer med liknende tema, minner om puppet master. Siden den liksom er "originalen" innen tematikken, og fordi jeg videre er utrolig glad i Heinlein, synes jeg puppet master er dritkul. :-) Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå