Gå til innhold

jentesex/trekant

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Polarlys

Hei!

Har tenkt en del på å prøve jentesex, og nå har jeg en partner som er helt klart for at jeg/vi skal prøve med en annen jente.

Tror det kunne være veldig spennende, men er helt overbevist om at jeg er ganske kresen. Tror ikke jeg kan tenne på hvem som helst.

Har lyst til å prøve, men vil ikke sjekke opp ei jente i mitt eget miljø, vil gjerne være litt anomym ved første forsøk, vet jo ikke om det er min greie.

Vet ikke hvordan man "sjekker damer", og har ikke lyst til å overlate det hele til ham. Han vet helt sikkert, men det er viktig for meg at hun tenner på oss begge, ikke bare på ham.

Har vurdert å svare på kontaktannonser, men føler det er litt skummelt. Det er jeg som er skeptisk og usikker på framgangsmåte, han er med på hva som helst bare det er mitt valg.

Er veldig nysgjerrig på å prøve, tror jeg ønsker å prøve med en som er mer erfaren enn meg.

Har dere tips til hvordan jeg kan komme i gang?

Hilsen Polarlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ingen tips om hvordan du kan gå frem. Men jeg vil gi dere et godt råd: Tenk dere godt om, er det en av dere som har en aldri så liten arrgument imot å prøve dette så ikke gjør det. Råd 2: Det er lurt å ikke innvolvere noen fra vennekretsen, har selv erfaring med dette og resultatet er ikke positivt. Vi er venner, men det er blitt litt rart etterpå.

Å innvolvere en tredje person kan ødelegge forholdet totalt, og/eller sette dype sår.

Lykke til, men som sagt: tenk dere godt om. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har hørt om mange som har hat dette som en kjempefantasi, for så å prøvd det ut, og oppdaget at det bare ødela alt sammen. Ble en stor skuffelse for paret. Så tenk deg nøye om ja. At en fantasi avogtil bare passer best i hodet, er en lur tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være det innfrir forventningene, men for paret fører det ofte til sjalusi, usikkerhet og krangling. En person sa til meg en gang at dette var kun å anbefale dersom man ikke var i et forhold... jeg har ikke særlig vanskelig for å forstå hvorfor :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med deg der, Maria. Om man hadde vært singel, så hadde man jo ikke trengt å se personene i øynene dagen etterpå. Iallefall ikke om det ikke var noen man ville treffe igjen ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Jeg er ikke en særlig sjalu person, men på en veldig dårlig dag ville vel fantasien jobbet overtid :ler: Men det kan jo være noen som ikke får sånne tanker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da er du heldig som ikke er sjalu, Maria :ler:. Skulle ønske jeg var like fleksibel. Jeg vet 100% at jeg ikke kunne ha tatt med sambo på 3kant. Vet rett og slett ikke hvordan jeg ville reagere ved synet av at han tilfredsstilte noen andre enn meg. Men bare så det er sagt: Jeg er IKKE psykotisk sjalu :ler:. Kan hende jeg bare hører sånn ut. Men det er vel bare sånn lille meg er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forhold som ikke tåler en trekant en sjelden gang i blant, er forhold der de er utrygge på hverandre. Et par som er ordentlig glad i hverandre, og er trygge på hverandre, kommer bare styrket ut av en trekantlek...

De lar trekanten være en "greie" mellom seg, og med den tredje som statist....see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt...

Så forde jeg ikke vil ha sex med andre enn min kjære, har vi et forhold hvor vi ikke er trygge på hverandre?

Værste jeg har hørt!

Det har vel heller med livsstil og egne holdninger og gjøre.

Folk har forskjellig syn på hva som er akseptert i et forhold.

De som velger og utforske seksualiteten med kun den man elsker, er vel ikke utrygge personer som ikke stoler på hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvet du hva, Erik??!! Det er ikke noe fasit noen plasser hvor det står hva som egner seg for et forhold, og ikke. Hva som er rett og hva som er galt. Verden er full av meninger og individuelle tanker om både det ene og det andre, og det at du slenger med leppa om hva som er rett og galt ved trekant-sex, det må du bare slutte med!! Det står ingen plasser at din mening er den eneste rette!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Vil bare si jeg er litt enig med Erik... Jeg mener ikke at dersom man er i et forhold og ikke ønsker en ekstra med så er det grunnet at man er utrygge, da går det gjerne på hva man ønsker og vil.... men dersom det er noe man ønsker å være med på og ikke takler det, da mangler man trygghet i foholdet.

Og jeg tror at det er det viktigste i et forhold jeg....trygghet.

For har man det så kan man klare alt man vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinga: Lysten, eller tankene, på å ha med noen annen, inntreffer som regel på et eller annet tidspunkt.

Jeg aksepterer at du ikke har kommet til det stadiet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til deg som tenker på trekant:

Hva med å prøve et gay-vennlig utested for sjekking? Å sjekke jenter er ikke så fryktelig vanskelig; vær deg selv, vær vennlig og vær interessert.

Mange er fryktelig nysgjerrige på dette med trekant; dere vil unektelig oppleve å fenge interessen hos mennesker som ikke hadde vært særlig interesserte i noen av dere hver for seg.

Jada; det er et kjøttmarked... Like lurt å legge igjen brorparten av "riktige" følelser hjemme den dagen dere bestemmer dere for å iverksette dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "vet ikke best", men jeg har kanskje noe mer erfaring med hvordan et par går gjennom ulike stadier i sin seksuelle utvikling.

Det er da ikke nødvendig å bli så sur for det? Ingen krever da at du og din partner skal hive dere på en trekant hvis dere ikke er klare for det, eller har den tryggheten mellom dere enda, som kreves?

På den annen side vet jeg om mange "utrygge" par som har lykkes å "drepe" den enes sjalusi overfor den andres tidligere partnere, ved at de har hatt trekant, der hele "problemet" blir ufarliggjort, ved at den sjalu parten har "kontroll" med hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er kanskje ikke klare enda osv som du sier, men jeg vil ha meg frabedt på vegne av mange par, at du går utifra og ser det som en absolutt sannhet at alle par før eller siden vil komme til å ville dette.

Når dette er sagt kan jeg godt si at jeg og sambo har pratet om dette, så jeg er ikke helt "hårete" altså...

Det er generaliseringen som kan være krenkende for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga: Lysten, eller tankene, på å ha med noen annen, inntreffer som regel på et eller annet tidspunkt.  

Jeg aksepterer at du ikke har kommet til det stadiet enda

Erik, for meg ser det ut til at du ikke kan forestille deg at noen ikke kan tenke seg å dele sin partner med andre.

Det ser ut som du mener at alle før eller siden vil gjøre dette, noe som er veldig lite sannsynlig.

Å terpe videre på dette etter at du har fått svar vitner om lite respekt for andres meninger..

Hva har dette med tryggheten mellom to partnere å gjøre?

De kan da være 100% trygge på hverandre uten å ville være med på trekantsex, mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...