AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg tenker å levere åpen søknad hos Kitch`n. Studier har jeg funnet ut at ikke er noe for meg, og jeg vil satse på en karriere i butikk. Men jeg vil velge en kjede som per nå har gode fremtidsutsikter. Man kan jo aldri vite, men enkelte ting foretrekker man vel heller å handle i butikk fremfor på nett. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 6991a...715
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Ikke overtenk det. Erfaringen du får hva hvilken som helst butikkjobb kan overføres til omtrent hvilken som helst annen butikkjobb ved behov. Hvis du faktisk klarer å "gjøre karriere" og bli daglig leder, så regionleder e.l., så er det enda mer sant. Da får du ledererfaring, budsjetterfaring, strategierfaring osv. Anonymkode: 84e5d...08f 4
slutt Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Hæ? Du vil levere en åpen søknad (dvs det ikke er en utlyst stilling) til en butikk fordi utdanning "ikke er for deg" og lurer på om det er trygt å satse på en KARRIERE i den kjeden? Tror muligens du overvurderer din egen verdi her en smule.. 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 5 minutter siden, slutt skrev: Hæ? Du vil levere en åpen søknad (dvs det ikke er en utlyst stilling) til en butikk fordi utdanning "ikke er for deg" og lurer på om det er trygt å satse på en KARRIERE i den kjeden? Tror muligens du overvurderer din egen verdi her en smule.. Hehe oi, tidlig på morra`n for noen ser jeg Var jo absolutt ikke det der jeg spurte om, slike kommentarer er unødvendige. Jeg har mange års erfaring fra butikk og trives med den type jobb. Men en helt annen kjede. Min nåværende jobb fikk jeg nettopp fordi jeg leverte åpen søknad, og jeg vet mange butikker trenger julehjelper fremover, så det kan være en fin måte å få en fot innenfor. Anonymkode: 6991a...715
slutt Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Neida, ikke tidlig her. Vært oppe i timevis jeg. Er vel bare å levere søknaden og ta det deretter. Som anonym over meg svarte, så overtenker du det. Hadde det vært en lederstilling du allerede hadde fått tilbud om så hadde jeg forstått spørsmålet ditt bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 5 minutter siden, slutt skrev: Neida, ikke tidlig her. Vært oppe i timevis jeg. Er vel bare å levere søknaden og ta det deretter. Som anonym over meg svarte, så overtenker du det. Hadde det vært en lederstilling du allerede hadde fått tilbud om så hadde jeg forstått spørsmålet ditt bedre. Ja, den ser jeg. Men tanken var om Kitch`n er en typisk butikk som vil slite i forhold til netthandel (hvis ja, lar jeg være å levere søknad), og om folk helst foretrekker å handle kjøkkenutstyr lokalt eller på nett. Og så klart vil jo ikke svarene jeg får her være avgjørende, men det er likevel greit å ha med i vurderingen. Er kun ute etter å høre andres tanker rundt nettopp det, hvis ikke det kom tydelig nok frem. Anonymkode: 6991a...715
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 Ikke tenk så mye på det du, bare få deg en jobb du synes er ok for å tjene penger. Anonymkode: 06071...223
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 Bare skaff deg en jobb, ikke overtenk på dette. Anonymkode: 772dc...acd 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #9 Skrevet 8. november 2019 Bare skaff deg jobb. Det er uansett bedre for fremtidens jobber. Men jeg tror de fleste butikker nok ikke har så mange bra utsikter. Da folk nå er opptatt av miljø og det Kithcn selger har de fleste fra før av. Anonymkode: a470e...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå