AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Blir så al av samboeren min! Han har gjort noen gode investeringer og tjent en god slump. Nå har han sluttet å jobbe og sitter bare på sofaen og gamer. Jeg blir helt gal av det. Når jeg kommer hjem spør jeg hva han har gjort og det er som regel ingenting, luftet hunden og trent litt, laget middag, ellers så er det sofaen. Da vi ble kjent var han superambisiøs og det syntes jeg var veldig attraktivt, jeg beundret det i han og syntes det var sexy. Nå er han så kjedelig! Han får aldri noen nye innpust i løpet av dagen, han har aldri opplevd noe ingenting. Føler meg skikkelig kjip som sier det, for økonomien vår er jo veldig god, men jeg føler mannen er blitt en annen kjedelig versjon av seg selv. Anonymkode: 9a5d4...f38
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 og glemte å si at jeg også føler det er et dårlig forbilde for barna, det kan da ikke være godt for dem å se at pappa ikke gjør noe... Anonymkode: 9a5d4...f38
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 10 minutter siden, Guile skrev: Pengene tar vel slutt en dag. Nei da, han investerer dem, så han kan sikkert leve av det resten av livet. Ts Anonymkode: 9a5d4...f38
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 Hvor lenge har det vært slik? Hvis han tidligere har vært veldig ambisiøs, så kan det godt hende han blir lei av denne meningsløse tilværelsen om ikke så alt for lenge. Kanskje han bare tar seg en velfortjent pause. Anonymkode: bfe14...ec7 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har det vært slik? Hvis han tidligere har vært veldig ambisiøs, så kan det godt hende han blir lei av denne meningsløse tilværelsen om ikke så alt for lenge. Kanskje han bare tar seg en velfortjent pause. Anonymkode: bfe14...ec7 I snart 2 år. Litt avslapping er selvsagt greit, men dette har blitt en livsstil... ts Anonymkode: 9a5d4...f38 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Laget middag,trent og luftet huden? Det er ikke ingenting. Så snill han er da. Dere har barn og han er hjemme og tilgjengelig. Å game er hannes hobby, har ikke du noen hobby for deg selv? Ser ikke hva han gjør galt. Kansje dere kan ha en fast dag dere gjør boe med barna? Ut i mørke med hodelykt på alle sammen og lage middag i skogen? Kom med forslag til han. Nå er det snart jul og det blir mange aktiviteter å være med på. Anonymkode: 3aacf...ac1 20
Sensi Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg skjønner deg men samtidig ikke. Så utrolig digg å ha en hempappa og god økonomi. Dårlig forbilde for barna? Ikke hvis han er en aktiv pappa som legger vekt på at han vil prioritere å være sammen med dem. 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg hadde blitt veldig glad om min ambisiøse mann hadde klart å roe ned litt og tatt livet med ro. Jeg tenker at han bare vil slappe av litt og ta livet med ro etter et ambisiøst liv. Jeg tror også at han vil komme tilbake, men anerledes. Og hvorfor er han kjedelig? Kan du prøve å involvere deg litt i hva han gjør kanskje? Snakke med han? Gjøre ting sammen? Anonymkode: 41d83...4d5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 Du sier han ikke gjør noe. Men han lufter hunden, lager mat, trener og gamer. Dette er jo definitivt husarbeid og hobby. Han prøver jo å bruke dagene sine på noe fornuftig. Det hadde vært en annen sak om han hadde ligget i sengen fra du hadde dratt til jobb, til du hadde kommet hjem. Kanskje du skal gå inn i deg selv? Hvorfor kommuniserer du ikke med han, om du er så misfornøyd? Anonymkode: 9b575...cb8 7
Gjest WhisperingWind Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 Så lenge han deltar i familielivet, som at han tar seg av barna på morgenen og i helger og deltar aktivt med dem etter skolen, holder hus rent, lager middag og er med på aktiviteter så ser jeg ikke helt problemet.... Om han derimot har meldt seg ut og bare gamer og ikke bidrar med barn og hjem så hadde jeg aldri tolerert det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 leser han ingenting av politikk, nyheter, vitenskap? Mannen min lever på investeringer, men han leser mye av den slags og har mange interessante tanker. Han er veldig interessant selv om han ikke jobber Anonymkode: 1aaa9...a63 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #13 Skrevet 25. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Laget middag,trent og luftet huden? Det er ikke ingenting. Så snill han er da. Dere har barn og han er hjemme og tilgjengelig. Å game er hannes hobby, har ikke du noen hobby for deg selv? Ser ikke hva han gjør galt. Kansje dere kan ha en fast dag dere gjør boe med barna? Ut i mørke med hodelykt på alle sammen og lage middag i skogen? Kom med forslag til han. Nå er det snart jul og det blir mange aktiviteter å være med på. Anonymkode: 3aacf...ac1 Jeg har ingen hobbyer nei, med to barn er det full tulle. Vil anslå at han bruker 6 timer på sofaen hver dag, så den lille kraftanstrengelsen han gjør med å lufte en hund og lage en middag, er jeg ikke veldig imponert over. Han vil ikke gjøre noe, han vil helst sitte på sofaen. Jeg har utallige ganger kommet med forslag om ting han kan gjøre og jobber han kan søke på, men gnisten er helt borte. Han er helt tiltaksløs. ts Anonymkode: 9a5d4...f38 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #14 Skrevet 25. oktober 2019 8 timer siden, Sensi skrev: Jeg skjønner deg men samtidig ikke. Så utrolig digg å ha en hempappa og god økonomi. Dårlig forbilde for barna? Ikke hvis han er en aktiv pappa som legger vekt på at han vil prioritere å være sammen med dem. Han er alt annet enn en aktiv pappa. Han trår ikke mer til på hjemmefronten enn da han jobbet. I helgene finner han gjerne på ting, men det gjør jo jeg også. Så ingenting spesielt. ts Anonymkode: 9a5d4...f38 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #15 Skrevet 25. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt veldig glad om min ambisiøse mann hadde klart å roe ned litt og tatt livet med ro. Jeg tenker at han bare vil slappe av litt og ta livet med ro etter et ambisiøst liv. Jeg tror også at han vil komme tilbake, men anerledes. Og hvorfor er han kjedelig? Kan du prøve å involvere deg litt i hva han gjør kanskje? Snakke med han? Gjøre ting sammen? Anonymkode: 41d83...4d5 Han er kjedelig fordi han ikke har fått noe nytt input i løpet av en dag. Han har aldri opplevd noe, aldri hatt en interessant samtale etc. Han har ikke snakket med en sjel siden jeg forlot han. ts Anonymkode: 9a5d4...f38 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #16 Skrevet 25. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du sier han ikke gjør noe. Men han lufter hunden, lager mat, trener og gamer. Dette er jo definitivt husarbeid og hobby. Han prøver jo å bruke dagene sine på noe fornuftig. Det hadde vært en annen sak om han hadde ligget i sengen fra du hadde dratt til jobb, til du hadde kommet hjem. Kanskje du skal gå inn i deg selv? Hvorfor kommuniserer du ikke med han, om du er så misfornøyd? Anonymkode: 9b575...cb8 Han ligger MYE i sengen og på sofaen. Står opp i 10-11 draget, Og forflytter seg til sofaen. At han innimellom trener eller lufter hund er ikke akkurat en bragd. Jeg har sagt det til han mange ganger, men han er ikke interessert... ts Anonymkode: 9a5d4...f38 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #17 Skrevet 25. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: leser han ingenting av politikk, nyheter, vitenskap? Mannen min lever på investeringer, men han leser mye av den slags og har mange interessante tanker. Han er veldig interessant selv om han ikke jobber Anonymkode: 1aaa9...a63 Ingenting! Han flyter på gammel innsats. ts Anonymkode: 9a5d4...f38 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #18 Skrevet 25. oktober 2019 Fy søren, så tafatt. Har du sagt til han hvor tafatt og lite attraktivt det er? Tenk å gi opp livet bare fordi økonomien funker. Om han ikke vil jobbe, kan han vel pusse opp, planlegge ferie, gå inn i politikken, få seg en givende hobby. NOE må han jo gjøre.. Hadde blitt gal om mannen min skulle blitt til en tenåringsgutt. Anonymkode: eb8b8...a63 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #19 Skrevet 25. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fy søren, så tafatt. Har du sagt til han hvor tafatt og lite attraktivt det er? Tenk å gi opp livet bare fordi økonomien funker. Om han ikke vil jobbe, kan han vel pusse opp, planlegge ferie, gå inn i politikken, få seg en givende hobby. NOE må han jo gjøre.. Hadde blitt gal om mannen min skulle blitt til en tenåringsgutt. Anonymkode: eb8b8...a63 Nettopp! Gjør NOE! Han er alt for ung til å sitte å rotne på sofaen! ts Anonymkode: 9a5d4...f38 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #20 Skrevet 25. oktober 2019 Likevel har han dame. Forstå det den som kan. Mens jeg som jobber livet av meg er singel. Anonymkode: 71671...772 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå