AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har lagt merke til dette utsagnet i HI flere ganger, og jeg lurer på vitsen med å skrive det? Vi skjønner jo at vedkommende ikke vet hva de vil når HI ikke har noe klart spørsmål eller konklusjon, så hvorfor skrive det? Er det de samme som skriver det hver gang eller er det noe alle kan finne på å skrive? Er det troll? Anonymkode: 97b62...738
SoWhat? Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Antageligvis vil de kun dele tanker eller si noe om en situasjon. En trenger å få ut ting. Og så hender det at andre forstår Ts, og meningen med hvorfor hn skrev, kan komme etterhvert. Er vel ikke så mye å lure på det? 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Å lufte tanker. Det er ikke alle som har noen de kan lufte tanker med, sånn i det daglige. Anonymkode: 6f01c...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Er en av de som har skrevet akkurat det i flere tråder, for min del var det som allerede har blitt nevnt for å få ut det jeg følte eller slet med. Ofte også fordi jeg var ambivalent og egentlig ikke helt visste om jeg ønsket ærlige svar eller at noen skulle fortelle meg hva jeg burde gjøre eller ikke. Anonymkode: 1b422...dd4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå