Toyo Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Nå har jeg funnet meg en ny etter 3 år som singel. Jeg har jo selvfølgelig ikke lyst å skuffe min nye med samme fremgangsmåten hver gang selv om hun sier hun er veldig fornøyd og det er utrolig godt. Kom gjerne med innspill da jeg vil litt ut av komfortsonen min og ikke blir fort kjedelig for hun mtp det samme hver gang selv om det funker. Jeg elsker å utforske. Men her er min fremgangsmåte til vanlig: Starter med å kysse hun på halsen/ bite forsiktig i øreflippen. Kysser meg nedover puppene der jeg stopper opp å leker litt med nipplene. Jeg drar tungen forsiktig over nippelen/lar tungen gli rundt og over nesten som et 8 talls mønster.samtidig har jeg enten en hånd på den andre puppen eller hånden nedi trusen på hun. (Jeg tenner på at trusen er på lengst mulig) Når jeg merker at pusten hennes blir heftigere, hendene hennes presser hodet mitt lengre nedover så går jeg helt ned til leggene også kysser jeg meg oppover innsiden på lårene hennes. Drar trusen til siden eller drar den helt av. Jeg kysser vaginaen ømt og forsiktig første gangene før jeg putter tungen inn i åpningen. Så tar jeg hendene mine rundt hoftene og holder godt fast grep i hun, eller tar de under og kniper et fast grep i rumpa hennes før jeg slikker. Jeg drar tungen fra åpningen og helt opp til klitten med bestemt trykk på tungen. Suger litt vakuum så leppene og klitten får mest mulig stimulering. Jeg slikker fort og sakte slik at det blir variasjon, når jeg føler hun er klar så går jeg opp og råkliner/biter hun forsiktig i i lippen samtidig som enten jeg eller hun fører penis inn i åpningen. Men tidligere erfaringen ( og som virker som det funker bra hver gang) så putter jeg ikke hele inn med en gang, jeg roter litt rundt med penis, trykker den litt inn også helt ut igjen, lar den gli over klitoris og tilbake i åpningen. Når jeg putter hele inn i så tar det helt av. Vi bruker som regel misjonær, riding og doggy. Har spurt om hun vil sitte oppå meg så jeg kan slikke, om hun liker anal, osv men hun er vell kanskje litt beskjeden ennå. Hva kan jeg eventuelt prøve annerledes utifra det jeg har skrevet nå? Hva liker du f.eks? Har tatt med meg jobbuniformen hjem som jeg skal ha på meg å vere naken under en dag jeg skrur på bilen i garasjen, også forhåpentligvis få hun ut å ta henne. Hun har hintet litt da jeg har sendt snap av meg i arbeidstøyet på jobb. Jeg er 28 og hun 27 Mvh. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Å hjelp. Hva med å bare slenge henne på sengen og knulle henne rått og brutalt? Anonymkode: 6a95c...879 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hjelp. Hva med å bare slenge henne på sengen og knulle henne rått og brutalt? Anonymkode: 6a95c...879 Ja, det funker jo det også 😁 Anonymkode: 3d6f4...827
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Noen som hadde likt fremgangsmåten? Anonymkode: 3d6f4...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå