AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Dere som er med i facebookgruppe for kullet på studiet du går på Hva blir postet der? og føler du at du har noe nytte av å være medlem i gruppen? Anonymkode: 26d2c...2a0
Jodaneida Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Generelle spørsmål om oppgaver og "teknisk" hjelp. Ikke så mye annet.
Scarlet Witch Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Veldig liten nytte, egentlig. Bare unødvendig spam.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Vi har en gruppe for masteren jeg går. Det går som regel i spørsmål tilknyttet forelesning, arbeidskrav osv., men også en del sosialt som fester, aktiviteter og julebord. Synes det er ganske greit med en slik gruppe selv om jeg aldri poster selv. Anonymkode: bd0f1...59a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Postes lite på vår gruppe. Hender seg det dukker opp ett og annet spørsmål om innlevering eller pensum, men det meste skjer innad i smågruppene. Anonymkode: 3cee2...2a2
Gjest TheCatLady Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Vi hadde en gruppe, men den var bare aktiv i begynnelsen av studiet og så fant folk sine gjenger og da døde den ut. Litt synd, men jeg tok ikke noe initiativ selv så kan vel ikke klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå