Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann skal du ikke gråte. Det er forventet at du viser styrke og ikke tårer. Du har vist svakhet som mann hvis du begynner å gråte. Voksne menn rister av seg problemene og jobber seg gjennom det. Jeg tenker at de er homofile hvis de gråter, eller født veldig feminine, er det noen som er enige i dette? Du som mann skal være en klippe for andre, ikke vise svakhet og tårer.

Anonymkode: 197b8...7f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste jeg har lest. Menn er mennesker de også, alle mennesker føler på sorger og trishet iblant.

Kanskje du skal slutte å se så mye filmer.

Anonymkode: a5b72...ba2

• Liker 17
Skrevet (endret)

Ja, for alle mannfolk er roboter uten følelser og sjel😒

Idiotisk...

Endret av Thjelp
  • Liker 3
Skrevet

Sikkert mange som hadde vært enige for 70+ år siden. :rolleyes: 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne menn rister av seg problemene og jobber seg gjennom det. 

Anonymkode: 197b8...7f5

Jepp -  kjør den taktikken igjennom livet inntil du går på en smell, henter hagla og skyter kona, ungene og til sist deg selv.

Bra plan!! 

• Liker 8
Skrevet

Du setter det veldig på spissen her da 🙂

I praksis er det nok ikke attraktivt for kvinner om du er like følsom som en dame, men litt følelser er lov

Anonymkode: 15d89...dd0

Skrevet
4 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Sikkert mange som hadde vært enige for 70+ år siden. :rolleyes: 

Tror ikke menn på den tiden aldri gråt heller, de bare skjulte det bedre kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Tull. Jeg har aldri elsket mannen høyere enn den dagen han turte å slippe meg innenfor fasaden, innrømme at han slet og gråt på skulderen min.

Skrevet

Ikke mye til mann jeg da i hvert fall. Her om dagen ble jeg rørt bare av å se en koselig skrøpelig gammel mann prøve å bruke brødskjæremaskinen i butikken. Det gikk så sakte, men jeg ble ikke det grann irritert, for det var bare så fint å se at han klarte det til slutt. Han ble så brydd av å se at jeg ventet på ham, men vi smilte bare til hverandre da han var ferdig :) Jeg kunne glatt begynt å grine hvis jeg ikke holdt det tilbake - det var bare et så fint øyeblikk. Hadde bare lyst til å gi ham en kjempeklem :klem:

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke menn på den tiden aldri gråt heller, de bare skjulte det bedre kanskje?

De har nok grått siden tidenes morgen, men antakeligvis i skjul som du sier. Sykt at noen har den mentaliteten og de fordommene fortsatt. Var i begravelsen til en tidligere kollega for et par år siden, og blant oss var det en fyr som hadde solbriller, og sa rett ut at det var for å skjule evt. tårer. Makan. 

• Liker 1
Skrevet

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du er sikkert en av de som også klager over at feminister liksom ikke bryr seg om selvmordstatistikk blant menn. 

Endret av deedee_
  • Liker 3
Skrevet

Gråt er ikke en svakhet. 

TS er fordomsfull. Du får jobbe med deg selv og dine følelser. Livet blir tungt om du ikke gjør det. 

Anonymkode: f61f0...5e4

• Liker 4
Skrevet

Hjelpes. Dummeste jeg har hørt. Jeg vil heller ha en mann som tør å gråte når livet er for tungt enn en som aldri deler av seg selv.

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Persia skrev:

Tull. Jeg har aldri elsket mannen høyere enn den dagen han turte å slippe meg innenfor fasaden, innrømme at han slet og gråt på skulderen min.

Fordi det endret maktbalansen i forholdet, og ga deg et virkemiddel til eventuell bruk senere.

Anonymkode: 62f6c...44e

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, deedee_ skrev:

Du er sikkert en av de som også klager over at feminister liksom ikke bryr seg om selvmordstatistikk blant menn. 

Hva legger du i det du sier her? 

Hva er motivasjonen for å si dette? 

Hvilke tanker gjør du deg når du leser innlegget ditt på nytt, isolert og i kontekst med HI? 

Anonymkode: 71562...2b1

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Ekte menn og kvinner driter I "ekte menn og kvinner" - stereotyper. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ekte menn gråter, men ekte menn får ikke deg til å gråte :opplyser:

Skrevet

Tull! Jeg har sett den største, sterkeste og mest maskuline mannen jeg kjenner gråte, av savn etter ungene sine som eksen hadde stukket av med..

Og det er en virkelig MANN i mine øyne, en som er seg selv og tør å vise både sorg og glede, og sine følelser!❤️

Anonymkode: 29732...b82

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det endret maktbalansen i forholdet, og ga deg et virkemiddel til eventuell bruk senere.

Anonymkode: 62f6c...44e

:roll:

Anonymkode: 90cae...693

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...