Gå til innhold

Sett bort fra kongen, hvilke mennesker har virkelig ett svært bilde av bare seg selv i egen stue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av denne tråden om en mann som går til fotograf så han kan få et stort portrett av seg selv til å henge opp i egen stue lurer jeg da altså på... Finnes det virkelig mennesker som velger å henge opp ett svært bilde av bare seg selv i egen stue? Hvilke mennesker er såfall dette? Og hva er egentlig motivet for å gjøre noe sånt? 

Anonymkode: a6db7...88f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Et nakenbilde. Men det er kun en silhouette mot fantastisk natur og ingen som har vært innom her har den ringeste anelse om at det er jeg som er på bildet :)

Anonymkode: f74a3...87a

• Liker 3
Skrevet

Jan Thomas 

Anonymkode: 54cea...4a4

• Liker 3
Skrevet

Bestemoren min har det, tatt på bryllupsdagen. 

Anonymkode: 78eaa...a37

Skrevet

Hvor stort er svært? Jeg har et som vel tilsvarer 2 A3 sider. 

Anonymkode: cb8a1...252

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av denne tråden om en mann som går til fotograf så han kan få et stort portrett av seg selv til å henge opp i egen stue lurer jeg da altså på... Finnes det virkelig mennesker som velger å henge opp ett svært bilde av bare seg selv i egen stue? Hvilke mennesker er såfall dette? Og hva er egentlig motivet for å gjøre noe sånt? 

Anonymkode: a6db7...88f

Ja, jeg hadde en nabo som gjorde det. Vi bodde i et rekkehus med fire enheter, og hun bodde i første etasje. Alle de andre som bodde i samme firemannsbolig, kunne se rett inn i sofaen hennes når de gikk forbi på vei til sin inngang, pga et stort stuevindu.

På veggen over sofaen tronet et enormt bilde av henne selv. Ikke bare selvportrett, nei, men hele overkroppen også, NAKEN.... puppene ute. 

Jeg tror hun ville vise frem arret sitt og liksom "hey, I'm a survivor and proud of it" for hun hadde et digert arr som gikk på midten, ned mellom puppene fra toppen av brystkassen og ned til under puppene. 

Stor operasjon altså, som hun ville at alle skulle se beviset på. Fremmede og besøkende.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Rikmannsfolk

Anonymkode: 28282...1e0

• Liker 1
Skrevet

He he jeg har et malt bilde, sånn de maler i "syden" fra jeg var 18 år, samt et av min datter. Synes de er fine så hang de opp. 

Anonymkode: 5b551...661

• Liker 1
Skrevet

Erlend Elias har.

Anonymkode: 04c3e...b40

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har. Et nakenbilde. Men det er kun en silhouette mot fantastisk natur og ingen som har vært innom her har den ringeste anelse om at det er jeg som er på bildet :)

Folk vet, men er for høflige til å si det.

Anonymkode: e99b1...9fb

• Liker 4
Skrevet

Folk kan vel stort sett ha hva de vil på veggene, så lenge det ikke er noe ekstreme greier tenker jeg. På besøk ville jeg nok snudd på hælen i døra om jeg så et stort naziflagg på veggen f.eks.

Anonymkode: 2d9cf...f61

Skrevet

Vedder på at Donald Trump har. Sikkert flere i hvert rom. 

Anonymkode: 3e8d6...5bb

Skrevet

Er en kar i Oslo som har ca 10 bilder på veggene, alle av ham selv. Han har også lysekrone, rød tapet med Cæsar-hoder i gull og svær fake peis med flammer på en skjerm i en liten blokkleilighet. 

Anonymkode: f1e21...7c2

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kult! 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er en kar i Oslo som har ca 10 bilder på veggene, alle av ham selv. Han har også lysekrone, rød tapet med Cæsar-hoder i gull og svær fake peis med flammer på en skjerm i en liten blokkleilighet. 

Så...classy. Er han singel?

Anonymkode: e5f32...ead

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en tegning av meg selv, laget på en utenlandstur da jeg var tenåring. I prinsippet er det vel egentlig ikke den store forskjellen på at enslige har bilde av seg selv på veggen og at par og familier har det.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Sirkelen
Skrevet
På 24.10.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Ganske så unik 😅

Skrevet

Det er vel ikke SÅ forbanna merkelig å ha for eksempel bryllupsbilder av seg selv hengende på veggene?   

Anonymkode: a468a...c3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...