Gå til innhold

Endret svaret på eksamen fordi jeg ble usikker og har nå svart feil når jeg egentlig hadde rett. Så irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endret svaret på eksamen på fordi jeg ble så utrolig usikker og har nå svart feil når jeg egentlig hadde rett på det første svaret . Er så irritert på meg selv! Det verste er at dette var en lang oppgave med mange poeng å miste... Resten av eksamen gikk heller ikke så bra, nå kan jeg faktisk endre opp med å stryke bare på grunn av at jeg er så dum og ikke klarer å huske godt nok. Så klart, oppgaven gikk jo ikke fra å være 100% rett til 100% feil selv om jeg endret svare, men så godt som. Tror nok det er høyst sannsynlig at jeg enten bare får 1-2 poeng ut av de 10 poengene det var mulig å få fordi jeg så vidt er innom noe som fortsatt er relevant eller at sensor mener jeg ikke burde få noen poeng i det hele tatt. 

Altså, hva gjør jeg nå da? Hvordan kan jeg klare å unngå dette på neste eksamen? 

Anonymkode: 22136...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get used to it. Dette har skjedd med de fleste...

Anonymkode: d1507...f0a

Skrevet

Det eneste jeg kan se for meg som mulig løsning her er at du pugger mer neste gang. Sånn ellers så er det jo bare å ta opp en eksamen om den gikk rett vest.

Skrevet

En annen gang kan det hende at det du endrer svaret ditt til, er det riktige. Du må jo bare lese mer/stille mer forberedt, slik at du ikke blir usikker på hva som er riktig. Det høres ut som du bør konte denne eksamenen, og lese mer/bedre.

Anonymkode: 258a2...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...