AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Endret svaret på eksamen på fordi jeg ble så utrolig usikker og har nå svart feil når jeg egentlig hadde rett på det første svaret . Er så irritert på meg selv! Det verste er at dette var en lang oppgave med mange poeng å miste... Resten av eksamen gikk heller ikke så bra, nå kan jeg faktisk endre opp med å stryke bare på grunn av at jeg er så dum og ikke klarer å huske godt nok. Så klart, oppgaven gikk jo ikke fra å være 100% rett til 100% feil selv om jeg endret svare, men så godt som. Tror nok det er høyst sannsynlig at jeg enten bare får 1-2 poeng ut av de 10 poengene det var mulig å få fordi jeg så vidt er innom noe som fortsatt er relevant eller at sensor mener jeg ikke burde få noen poeng i det hele tatt. Altså, hva gjør jeg nå da? Hvordan kan jeg klare å unngå dette på neste eksamen? Anonymkode: 22136...429
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Get used to it. Dette har skjedd med de fleste... Anonymkode: d1507...f0a
Scarlet Witch Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Det eneste jeg kan se for meg som mulig løsning her er at du pugger mer neste gang. Sånn ellers så er det jo bare å ta opp en eksamen om den gikk rett vest.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 En annen gang kan det hende at det du endrer svaret ditt til, er det riktige. Du må jo bare lese mer/stille mer forberedt, slik at du ikke blir usikker på hva som er riktig. Det høres ut som du bør konte denne eksamenen, og lese mer/bedre. Anonymkode: 258a2...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå