Gå til innhold

Synes du en mann i 40 årene er desperat om han har sex med en kvinne på 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: d5d5e...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner spm. Jeg som laget sen andre tråden. 

Nei, han er ikke det. 

Anonymkode: 710bf...6b0

Skrevet

De fleste menn er desperate i 40-årene, enten de har sex med en 20-åring eller ikke. Tilbudet er dårligst i tidlig og sen fase av seksuallivet. Midt i mellom har de nok å holde på med.

Anonymkode: 71f20...4a0

Skrevet

Jeg anser det nok mer som å være umoden når man har interesse av slike som kunne vært barnet ditt. Uansett om det er kvinner eller menn. 

• Liker 15
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn er desperate i 40-årene, enten de har sex med en 20-åring eller ikke. Tilbudet er dårligst i tidlig og sen fase av seksuallivet. Midt i mellom har de nok å holde på med.

Anonymkode: 71f20...4a0

De fleste menn er egentlig på topp i 30 og 30 årene hvis de tar vare på helsen og lever en aktiv livsstil. Bare synd de fleste er opptatte. Da har de økonomien på stell og bil, båt, hytte og alt annet. Så vet at mange foretrekker modne menn. Det snakkes bare ikke for høyt om.

Anonymkode: 9635d...fc9

Skrevet
6 timer siden, Trolltunge skrev:

Jeg anser det nok mer som å være umoden når man har interesse av slike som kunne vært barnet ditt. Uansett om det er kvinner eller menn. 

hahaha

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: d5d5e...369

Nei. det synes jeg ikke. Det er veldig vanlig

Anonymkode: 5b6b3...9d3

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Trolltunge skrev:

....Sa en bitter kvinne på 53 år som er redd det er ektemannen sin tråd.

• Liker 6
Skrevet

Han er en gammel gris. Nøff nøff.

Skitten og ekkel.

Anonymkode: e4aad...9b5

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil nok bli oppfattet som litt desperat som kun går etter kvinner i alderen 22 til 30.

Bryr meg ikke så veldig mye om hva andre mener om den saken. 

Hilsen mann førti og noe. 

Anonymkode: 78b7b...9f7

• Liker 3
Skrevet

Ikke desperat kanskje men ekkel og egoistisk. Så stor alderforksjell er ødeleggende for den yngste parten enten det er en ung kvinne eller ung mann. En 20 åring har ikke blitt et voksent, selvstendig individ enda og får overhodet ikke rom for naturlig utvikling om de skal trekkes med folk som er dobbelt så gammel og på et helt annet sted i livet.

Anonymkode: db6e3...c0c

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil nok bli oppfattet som litt desperat som kun går etter kvinner i alderen 22 til 30.

Bryr meg ikke så veldig mye om hva andre mener om den saken. 

Hilsen mann førti og noe. 

Anonymkode: 78b7b...9f7

Men hvorfor gjør du det? Føler du deg ikke skikkelig gammel når du henger med så pass unge damer?

Anonymkode: 378bc...9b5

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke desperat kanskje men ekkel og egoistisk. Så stor alderforksjell er ødeleggende for den yngste parten enten det er en ung kvinne eller ung mann. En 20 åring har ikke blitt et voksent, selvstendig individ enda og får overhodet ikke rom for naturlig utvikling om de skal trekkes med folk som er dobbelt så gammel og på et helt annet sted i livet.

....kom det fra en kristelig mellomaldrende dame med strenge og gode verdier i livet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....kom det fra en kristelig mellomaldrende dame med strenge og gode verdier i livet.

Mange av oss har vært 20 selv, med ekle perverse 40, 50, 60-åringer etter oss.

Burde vi da anbefale unge kvinner å takke ja til det vi selv ikke ville ha?

Eller oppfordre menn til å være ekkel og pervers?

Hva tenker du?

Anonymkode: 378bc...9b5

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg er bare en realist med god hukommelse som husker hvem jeg selv og mine venner var som 20-åringer. Vi bodde i kollektiver, bommet på studier, festet, dagdrømte om å forandre verden, latet som vi var supersmarte og uovervinnelige men var egentlig bare livredde og usikker på det meste, hadde ingen retning i livet fordi det var så forbannet mange valg, osv. Vi var ikke selvstendige, trygge eller voksne. Vi bare latet som så godt vi kunne. Ingen av oss hadde noe som helst til felles med 40-åringer. 

• Liker 6
Skrevet

Æsj, kunne aldri hatt sex med en så gammel mann. Jeg er 20

Anonymkode: a28b3...a0c

• Liker 5
Skrevet

Nei, det må da være det motsatte av å være desperat?

Anonymkode: 8a14f...f56

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, Trolltunge said:

Dette. Jeg er bare 31, men kvinner på 20 har jeg ingen interesse av. De er for umodne, og jeg er ikke umoden nok. Det er to forskjellige verdener. 40 og 20 er jo enda verre, og sier mye om den eldstes manglende utvikling slik jeg ser det.

Anonymkode: 7eee0...1ee

• Liker 7
Skrevet
9 timer siden, Trolltunge skrev:

Veldig enig og jeg er mann

Anonymkode: 1d5ad...976

• Liker 4
Gjest Krampus
Skrevet

Desperat er man hvis man ikke har standard og tar alt med puls. Er ikke som om det å ligge med en 20åring er å senke standarden. Det er kvalmt, men ikke desperat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...