AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg bor midlertidig hos min venninne. Bare ett par uker nå før jeg skal flytte til utlandet. Jeg bestilte klær på Nelly i går. Skrev mitt navn og hennes adresse.. kom til å tenke på at min postadresse er jo i Nordland hos foreldrene mine. Kommer denne pakken frem selvom jeg ikke har postadresse er jeg er nå?? Anonymkode: 516d2...4ca
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Ble litt uklart formulert.. men posten leverer kanskje til den adr det står, uansett? Jeg får kanskje sette navnet mitt på postkassen😄 Anonymkode: 516d2...4ca
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har en nettbutikk og sender pakker med posten/Bring. Har opplevd å få pakker i retur fordi mottaker hadde oppgitt en midlertidig adresse. Det er mulig du får pakken hvis navnet ditt står på postkassa, det kommer nok også an på hvem som er transportør. Anonymkode: 32445...ec1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Sett navnet ditt på postkassa så går det fint. Uten kan det tenkes at posten sender i retur. Anonymkode: a4263...9c1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 Tror ikke det skal være noe problem dersom du setter navnet ditt på postkassen. Da jeg studerte hadde jeg ikke folkeregistrert adresse i den byen jeg bodde i, men jeg fikk da pakkene mine likevel Anonymkode: 59f19...cc0
Chiyo Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Det kan være lurt å merke navnet ditt på postkassen. Som student jobbet jeg i posten i ferier og sånn, og det er ikke alltid man vil putte en pakke i en kasse hvis navnet på pakken ikke er registrert på adresse og navnet ikke er på kassen. Det finnes folk som bruker andres adresse uten lov. Pakken vil komme frem, men hvis ikke postbudet vet at du bor der, så kan de kanskje vente litt med å putte pakken i kassen. Så skriv navnet ditt på kassen, eller skriv navnet ditt på en lapp som du teiper til kassen, slik at postbudet vet at du bor der. Neste gang kan du gjøre slik: (Ditt navn) c/o (venninnen din sitt navn) (Addresse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå