AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Hei. Etter over ett år med prøving har jeg nå startet prosessen med å få litt hjelp. Fikk provera av gynekologen min og har tatt mine første blodprøver. Fikk mye info hos hun så er redd jeg ikke husker alt. Hun sa jeg skulle ta første pillen på første menstruasjonsdag, men husker ikke hvor lenge. Har ikke hentet ut pillene enda men fant pakningsvedlegget på nettet og der står det 3 forskjellige måter å bruke dette på. Ble derfor litt usikker. Grunnen til at jeg fikk dette er pga ujevne sykluser. Alt fra 20-35 dager. Dette skal hjelpe meg med regelmessig menstruasjon. Har noen andre gått på disse med samme problem og kan fortelle meg litt? Lurer også på om jeg kan prøve å bli gravid mellom pillekurene? Skulle ta tre kurer. Vil jo ikke skade en eventuell spire heller og syns det er lenge å vente 3mnd til før vi kan fortsette.. jeg har tatt digitale eggløsningstester og har fått positiv mange ganger så jeg tror jeg har eggløsning. setter pris på alle erfaringene og hjelpen😀 Anonymkode: 054ae...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå