AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Har du noen gang vert overbevist om at noen spøkte med deg, men så viste det seg at du tok helt feil? Har ikke opplevd det så mange ganger og har som oftest skjønt det ganske kjapt at jeg tok feil. Men har ett godt eksempel. Jeg jobbet i en periode som ekstrahjelp hos ene onkelen min som var fotograf da jeg gikk på ungdomsskolen. En dag jeg jobbet alene kom det inn en mann som ville bestille tid for fotografering. Jeg spurte selvfølgelig som vanlig om hvilken type fotografering han ønsket og hva han så for seg å bruke bildene til. Han ønsket ett flott og stort selvportrett av seg selv til å kunne henge på veggen hjemme i stua, var svaret. Var helt overbevist om at dette bare var en spøk onkelen min og resten av familien sto bak, men tenkte det var best å ikke si noe og bare late som ingenting. Da ville de jo ikke få noen morsomme historier å fortelle om heller. Jeg satte opp tid for fotografering til da onkelen min var tilbake på jobb og forventet egentlig at det kom til å bli enden på spøken. Men dagen for fotograferingen kommer denne mannen selvsikkert gående inn i dress, onkelen min tar i mot han og da han forteller hvorfor han er der ser jeg at onkelen min er like overrasket som meg. Men onkelen min tok det selvfølgelig så seriøst som mulig likevel, og det endte med at denne mannen kjøpte omtrent den største fremkallingen vi klarte å lage og valgte den dyreste rammen vi hadde. Skuffende nok fikk vi aldri vite om han faktisk hengte bildet på veggen i stua, men med tanke på hvor seriøst han tok fotograferingen og hvor fornøyd han ble med resultatet liker jeg å tro at dette bildet henger på veggen i stua hans ennå. Anonymkode: 94d50...bd5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå