AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Del Skrevet 24. oktober 2019 Tenkte å starte en hårstylings inspirasjonstråd, der en kan få litt ideer på hvordan andre har gjort det, eller har tenkt å sette opp håret sitt. Trenger litt inspirasjon til hårfrisyrer som passer til mørkt, krøllete halvlangt hår. Kunne gjerne tenkt meg å sitte opp håret, men er redd jeg får et veldig lite hode. Ønsker også å fremmheve krøllene litt, og ikke ha en veldig stram knute i nakken. Ser for meg noe litt mer løst og romantisk. Hva er det du har tenkt å gjøre med håret den store dagen? Hvilken stil går du for? Anonymkode: 4a617...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 24. oktober 2019 #2 Del Skrevet 24. oktober 2019 Jeg aaaaner ikke enda, har baby på 9 mnd så ammehåret er strong in this one 🙄 Er heldigvis 10,5 mnd til bryllupet 🤪 Har pinnet mange enkle videoer på pinterest 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floranda Skrevet 25. oktober 2019 #3 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Kunne tenkt meg noe slikt, der håret er løst og ledig. Men er litt usikker på om det blir for enkelt. Har ikke landet helt på kjole enda, men kommer mest sannsynlig til å gå for en som ikke er stroppeløs og som har litt skjørtvidde. Blir nok noen blonder også. Er da jeg blir litt usiker på om jeg kanskje ønsker meg noe som ikke passer så godt til kjolene jeg liker, og at det da vil se for enkelt ut? Så kanskje det hadde gått an å gjøre noe slik som hun med det møreke håret? Endret 25. oktober 2019 av Floranda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 26. oktober 2019 #4 Del Skrevet 26. oktober 2019 19 timer siden, Floranda skrev: Kunne tenkt meg noe slikt, der håret er løst og ledig. Men er litt usikker på om det blir for enkelt. Har ikke landet helt på kjole enda, men kommer mest sannsynlig til å gå for en som ikke er stroppeløs og som har litt skjørtvidde. Blir nok noen blonder også. Er da jeg blir litt usiker på om jeg kanskje ønsker meg noe som ikke passer så godt til kjolene jeg liker, og at det da vil se for enkelt ut? Så kanskje det hadde gått an å gjøre noe slik som hun med det møreke håret? Jeg trodde også jeg skulle ha en sånn kjole som du sier, men havnet på noe totalt annerledes som jeg IKKE skulle ha 🙈🥰 Den er veldig "stram", så tror jeg må ha oppsatt hår selv 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå