Gå til innhold

Min historie - seksuelle overgrep

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenkte jeg å dele litt av min historie. Jeg er ikke ute etter å høre kom deg til psykolog , dette er mest for å si min historie. Det jeg har vært utsatt for er incest i mitt eget hjem i 2 år av min far.

Det hele begynte når jeg var 17 år gammel og gikk på 1 vgs. Det var bare noen få månender igjen av skoleåret før dette skjedde.

Jeg husker ikke så mye av den første gangen , men husker jeg ble befølt og dagen etterpå skulle jeg på skolen da følte jeg meg skikkelig kvalmen, Og jeg som har skikkelig god matlyst hadde mistet den helt dagen etter dette skjedd, men jeg trodde jo at dette skulle være den eneste gangen , men det ble et reint helvette i over 2 år. Og nesten alle gangen skjedde på mitt eget rom.  Så hver gang stemoren min skulle ut på noe var jeg livredd. Jeg pleide alltid gå i seng i 21:00 fordi jeg likte veldig godt å se på serier i sengen før jeg skulle sove, men jeg klarte ikke slappe helt av i sengen fordi jeg viste at jeg kom til å ble utsatt for overgrep.

Når jeg hadde sett litt serier så hørte jeg at noen kom i trappen og da viste jeg veldig godt hva som skulle skje. Personen kom inn og var som oftest beføling . En gang da jeg lå i senga så runken personen rett foran meg og jeg fikk masse sæd i håret. Så når personen var ferdig var jeg livredd. Når jeg skulle snu meg i senga så snudde jeg meg musestille for var livredd for personen skulle komme inn igjen. Ofte så klarte jeg ikke sove rett etterpå for jeg var redd.

En annen gang da jeg var på rommet mitt Så dro personen av meg trusa og holdt meg nede i bakken og tok noen fingrer inn i meg og jeg sa til meg selv at nå blir du voldtatt , men det ble jeg ikke heldigviss , men det var en veldig skremmende opplevelse for meg. Etter jeg fikk fingre oppi underlivet så skulle jeg gå til jobb og da klarte jeg ikke gå normalt.  En annen gang så våknet jeg midt på natten at person befølte meg på ansiktet. 

Når 2 år var godt så ble dette anmeldt. Og hans familie som også er min mente at jeg løy for personen nektet for dette. Så jeg har ikke noe kontakt med dem idag noe jeg synes er sykt dumt. Jeg har kunn kontakt med en bror og min morfar.

Denne saken ble også henlagt noe jeg synes er veldig dumt.  

Jeg sliter mye emd sex og jeg går til sexolog , jeg har problemer med blæren og jeg har store søvnvansker. Jeg føler aldri behov for søvn og jeg er lys våken hele natten. Noe jeg blir selskagt deprimerte over. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal kontakte fastlegen din og fortelle hva du sliter med for å komme deg videre. Dette er en kriminell handling.

Anonymkode: 78771...7c3

• Liker 3
Skrevet

Stakkars stakkars deg❤️. Det var IKKE din skyld. Jeg TROR deg❤️❤️

Anonymkode: 7c277...f2d

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars stakkars deg❤️. Det var IKKE din skyld. Jeg TROR deg❤️❤️

Anonymkode: 7c277...f2d

❤️ Så bra å høre

Skrevet

Jeg tror deg også. Du har ikke gjort noe galt! 

Anonymkode: 0652d...ce2

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror deg også. Du har ikke gjort noe galt! 

Anonymkode: 0652d...ce2

Sette pris på å høre at noen tror meg❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...