Gå til innhold

Ang det å slikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sex med en mann en del ganger. Han har aldri slikket meg. Jeg har sugd han en gang. Ville det skjedd fort dersom han liket det eller med tiden? 

Ikke snakket om det. 

Anonymkode: e5e65...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil gjerne gjøre det tvært, og det er ofte de som elsker det da. 

Anonymkode: 8ce47...2a2

Skrevet

Spør ham. Ingen her på forumet kan svare for ham

Anonymkode: 75f4a...c12

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen vil gjerne gjøre det tvært, og det er ofte de som elsker det da. 

Anonymkode: 8ce47...2a2

Jepp

Anonymkode: 5eb68...121

Skrevet

Kan bare svare for meg selv

For meg er det naturlig å slikke eller suge, jeg kjenner et behov for å gjøre det, tenner på smaken av kjønn, jeg gjør det like mye for meg selv som for partner

Visst han ikke har vist interesse så tipper jeg det ikke er noe han har lyst til, du kan alltids spørre ham, men noen liker ikke oral sex sånn er det bare.

• Liker 3
Skrevet

Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer.  Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt?

Skrevet

Vet at eksen min ikke går ned på jenter han ikke liker mer enn å ha sex med de. Han må være i et forhold for å gjøre det.

Hvilken grunn andre har, aner jeg ikke. 

Anonymkode: 1307a...339

Skrevet
4 minutter siden, Strippern skrev:

Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer.  Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt?

Barbent skravlebøtte heter du 😊🌹

Skrevet

Det er vel som med kvinner og blowjob. Noen få liker det, de fleste synes det er greit å gjøre det fordi de tenner på partners tenning, og noen synes det er frastøtende.

Anonymkode: aa4de...7d6

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at eksen min ikke går ned på jenter han ikke liker mer enn å ha sex med de. Han må være i et forhold for å gjøre det.

Hvilken grunn andre har, aner jeg ikke. 

Anonymkode: 1307a...339

Er nok fornuftig det,  for ikke å bli smittet med et eller annet, men jeg har tatt sjansen da, for det øker min virksomhet, det å være vågal, og la de gjøre det de ønsker, og det blir gjort mye rart kan jeg si deg 😊

Skrevet

Det er vel som med kvinner og blowjob. Noen få liker det, de fleste synes det er greit å gjøre det fordi de tenner på partners tenning, og noen synes det er frastøtende.

Anonymkode: aa4de...7d6

Ja slik er det og det må det være, vi er da så forsellig, når det gjelder lyst og ønsker. Men for min del gjør de jentene det de har lyst på

Skrevet
18 minutter siden, Strippern skrev:

😳 wtf

Anonymkode: 91b37...c7c

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Strippern skrev:

Ble plutselig glad for at min bedre halvdel ikke viser noen interesse for strippeshow.... Jeg har til og med tilbudt meg å betale billetten til Chippendale om hun ville... noe hun kontant avslo.

Anonymkode: 8a02b...db2

Skrevet

Beste måten å slikke en kvinne på er samme tempo heletiden, ikke stoppe...bare fortsette.

Noen liker rett på klitten, selv slikker hele musa nedenfora og opp i bestemt og samme tempo....til hun kommer. Tar ikke så lang tid :) 

Anonymkode: d745a...802

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble plutselig glad for at min bedre halvdel ikke viser noen interesse for strippeshow.... Jeg har til og med tilbudt meg å betale billetten til Chippendale om hun ville... noe hun kontant avslo.

Oki ja det er Kansje noen som er redd for å bli berørt, men kan forsikre henne med at ingen vil det kan bare sitte å se på.

Heller ikke så dyrt hos meg 200 PR pers

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste måten å slikke en kvinne på er samme tempo heletiden, ikke stoppe...bare fortsette.

Noen liker rett på klitten, selv slikker hele musa nedenfora og opp i bestemt og samme tempo....til hun kommer. Tar ikke så lang tid :) 

Anonymkode: d745a...802

Har du ærfart det også, Ja det virker ,et tips til de som driver å slikker

Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket .. gir meg ingenting , og det er veldig smertefullt når de rører direkte på klitoris . Men alle menn jeg møter skal absolutt gjøre det 😐

Anonymkode: 25c8d...111

Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket .. gir meg ingenting , og det er veldig smertefullt når de rører direkte på klitoris . Men alle menn jeg møter skal absolutt gjøre det 😐

Anonymkode: 25c8d...111

Det går jo an å fortelle dette. Sex skal ikke være vondt. Vi gjør det siden "alle" damer forteller hvor fantastisk dette er, og så elsker vi at hun nyter dette (når hun gjør det). Kanskje om han blir fortalt hva han skal gjøre for det skal bli godt for deg... Si du er veldig følsom på klitoris og at han må unngå dette området. Forhåpentligvis vil du etterhvert nyte denne behandlingen om den ble gjort riktig.

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo an å fortelle dette. Sex skal ikke være vondt. Vi gjør det siden "alle" damer forteller hvor fantastisk dette er, og så elsker vi at hun nyter dette (når hun gjør det). Kanskje om han blir fortalt hva han skal gjøre for det skal bli godt for deg... Si du er veldig følsom på klitoris og at han må unngå dette området. Forhåpentligvis vil du etterhvert nyte denne behandlingen om den ble gjort riktig.

Nei kjære deg ,jeg pleier å spørre først, om det er Ok. Det at du er følsom der er jo veldig normalt, men er det vont da, ja vel om du sier det så er det vel det da, Kansje du behøver å fortelle legen din det da

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet
3 timer siden, Strippern skrev:

😳æsj

Anonymkode: c367a...df8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...