AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Har hatt sex med en mann en del ganger. Han har aldri slikket meg. Jeg har sugd han en gang. Ville det skjedd fort dersom han liket det eller med tiden? Ikke snakket om det. Anonymkode: e5e65...274
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Noen vil gjerne gjøre det tvært, og det er ofte de som elsker det da. Anonymkode: 8ce47...2a2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Spør ham. Ingen her på forumet kan svare for ham Anonymkode: 75f4a...c12 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen vil gjerne gjøre det tvært, og det er ofte de som elsker det da. Anonymkode: 8ce47...2a2 Jepp Anonymkode: 5eb68...121
barbent Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 Kan bare svare for meg selv For meg er det naturlig å slikke eller suge, jeg kjenner et behov for å gjøre det, tenner på smaken av kjønn, jeg gjør det like mye for meg selv som for partner Visst han ikke har vist interesse så tipper jeg det ikke er noe han har lyst til, du kan alltids spørre ham, men noen liker ikke oral sex sånn er det bare. 3
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer. Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Vet at eksen min ikke går ned på jenter han ikke liker mer enn å ha sex med de. Han må være i et forhold for å gjøre det. Hvilken grunn andre har, aner jeg ikke. Anonymkode: 1307a...339
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 4 minutter siden, Strippern skrev: Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer. Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt? Barbent skravlebøtte heter du 😊🌹
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 Det er vel som med kvinner og blowjob. Noen få liker det, de fleste synes det er greit å gjøre det fordi de tenner på partners tenning, og noen synes det er frastøtende. Anonymkode: aa4de...7d6 2
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at eksen min ikke går ned på jenter han ikke liker mer enn å ha sex med de. Han må være i et forhold for å gjøre det. Hvilken grunn andre har, aner jeg ikke. Anonymkode: 1307a...339 Er nok fornuftig det, for ikke å bli smittet med et eller annet, men jeg har tatt sjansen da, for det øker min virksomhet, det å være vågal, og la de gjøre det de ønsker, og det blir gjort mye rart kan jeg si deg 😊
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel som med kvinner og blowjob. Noen få liker det, de fleste synes det er greit å gjøre det fordi de tenner på partners tenning, og noen synes det er frastøtende. Anonymkode: aa4de...7d6 Ja slik er det og det må det være, vi er da så forsellig, når det gjelder lyst og ønsker. Men for min del gjør de jentene det de har lyst på
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 18 minutter siden, Strippern skrev: Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer. Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt? 😳 wtf Anonymkode: 91b37...c7c 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #13 Skrevet 24. oktober 2019 20 minutter siden, Strippern skrev: Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer. Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt? Ble plutselig glad for at min bedre halvdel ikke viser noen interesse for strippeshow.... Jeg har til og med tilbudt meg å betale billetten til Chippendale om hun ville... noe hun kontant avslo. Anonymkode: 8a02b...db2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #14 Skrevet 24. oktober 2019 Beste måten å slikke en kvinne på er samme tempo heletiden, ikke stoppe...bare fortsette. Noen liker rett på klitten, selv slikker hele musa nedenfora og opp i bestemt og samme tempo....til hun kommer. Tar ikke så lang tid Anonymkode: d745a...802 1
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #15 Skrevet 24. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble plutselig glad for at min bedre halvdel ikke viser noen interesse for strippeshow.... Jeg har til og med tilbudt meg å betale billetten til Chippendale om hun ville... noe hun kontant avslo. Anonymkode: 8a02b...db2 Oki ja det er Kansje noen som er redd for å bli berørt, men kan forsikre henne med at ingen vil det kan bare sitte å se på. Heller ikke så dyrt hos meg 200 PR pers
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #16 Skrevet 24. oktober 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste måten å slikke en kvinne på er samme tempo heletiden, ikke stoppe...bare fortsette. Noen liker rett på klitten, selv slikker hele musa nedenfora og opp i bestemt og samme tempo....til hun kommer. Tar ikke så lang tid Anonymkode: d745a...802 Har du ærfart det også, Ja det virker ,et tips til de som driver å slikker
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #17 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg liker ikke å bli slikket .. gir meg ingenting , og det er veldig smertefullt når de rører direkte på klitoris . Men alle menn jeg møter skal absolutt gjøre det 😐 Anonymkode: 25c8d...111
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #18 Skrevet 24. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke å bli slikket .. gir meg ingenting , og det er veldig smertefullt når de rører direkte på klitoris . Men alle menn jeg møter skal absolutt gjøre det 😐 Anonymkode: 25c8d...111 Det går jo an å fortelle dette. Sex skal ikke være vondt. Vi gjør det siden "alle" damer forteller hvor fantastisk dette er, og så elsker vi at hun nyter dette (når hun gjør det). Kanskje om han blir fortalt hva han skal gjøre for det skal bli godt for deg... Si du er veldig følsom på klitoris og at han må unngå dette området. Forhåpentligvis vil du etterhvert nyte denne behandlingen om den ble gjort riktig. Anonymkode: 8a02b...db2 2
Strippern Skrevet 24. oktober 2019 #19 Skrevet 24. oktober 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går jo an å fortelle dette. Sex skal ikke være vondt. Vi gjør det siden "alle" damer forteller hvor fantastisk dette er, og så elsker vi at hun nyter dette (når hun gjør det). Kanskje om han blir fortalt hva han skal gjøre for det skal bli godt for deg... Si du er veldig følsom på klitoris og at han må unngå dette området. Forhåpentligvis vil du etterhvert nyte denne behandlingen om den ble gjort riktig. Anonymkode: 8a02b...db2 Nei kjære deg ,jeg pleier å spørre først, om det er Ok. Det at du er følsom der er jo veldig normalt, men er det vont da, ja vel om du sier det så er det vel det da, Kansje du behøver å fortelle legen din det da 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går jo an å fortelle dette. Sex skal ikke være vondt. Vi gjør det siden "alle" damer forteller hvor fantastisk dette er, og så elsker vi at hun nyter dette (når hun gjør det). Kanskje om han blir fortalt hva han skal gjøre for det skal bli godt for deg... Si du er veldig følsom på klitoris og at han må unngå dette området. Forhåpentligvis vil du etterhvert nyte denne behandlingen om den ble gjort riktig. Anonymkode: 8a02b...db2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #20 Skrevet 24. oktober 2019 3 timer siden, Strippern skrev: Hei Barfot Når jeg stripper for en jentegjeng, er noen under showet som suger meg mens jeg opptrer. Og det er jo deilig. Har et show der jeg legger meg på bordet og da hver noen seg over meg med skrik å styr noen suger og andre , setter seg slik at jeg kan slikke dem, ikke alle strippere gjør det,men jeg syns det er pirrende og deilig.Syns du at strippere som lar jentene gjøre dette lar de gå for langt? 😳æsj Anonymkode: c367a...df8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå