Gå til innhold

Menn, er det ekkelt hvis dama får utløsning og spruter på deg når dere har sex?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spruter stort sett alltid når jeg kommer, ofte opptil 1 dl. Dette medfører at jeg aldri tør å komme sammen med en mann når vi har sex, bare alene! Har hatt det sånn de siste 15 årene, og er så utrolig kjipt bare å ha en sånn mental sperre..😔

I tillegg blir det jo mye griseri, så kan aldri få en utløsning andre steder enn i dusjen...😒

Syns dere menn at dette er ekkelt, helt ærlig?!

Anonymkode: 209bb...424

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for de fleste av oss oppleves det som ekkelt å bli tisset på. Men for all del; det finnes jo knapt den ting ikke en eller annen freak tenner på.

Anonymkode: ce5cb...be4

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for de fleste av oss oppleves det som ekkelt å bli tisset på. Men for all del; det finnes jo knapt den ting ikke en eller annen freak tenner på.

Bli tisset på? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke mann da men tenkte jeg kunne svare likevel. Tror det er veldig forskjellig. Jeg har en som ELSKER om jeg squirter på han og han bruker å gjøre ting for å få meg til å gjøre det. Aller helst på han 😉 

Andre igjen er mer tilbakeholden og syns det blir litt grisete. 

Er det ikke mulig å snakke med dem du har sex med? Spørre dem hva de syns? Er helt sikker på at noen ville syns det er fantastisk tennende. 

Anonymkode: 9369b...ff0

• Liker 3
Skrevet

Latex laken 😍😛

Anonymkode: a93f6...cf3

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes squirting er dritt sexy. Drømmen er å møtte en dame som kan dette.

Hvor bor du?😆

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli tisset på? 

Ja, det er ikke lenger noen faglig uenighet om hva såkalt «squirt» er. 

https://www.google.no/amp/s/amp.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing/

«Squirting, they found, is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity»

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://sml.snl.no/ejakulasjon

Dette er altså nå en foreldet teori, og tilbakevist en gang for alle ved studien som er omtalt i artikkelen i forrige innlegg og i vedlagte link. Som sagt, er det ikke lenger kontroversielt blant fagfolk at det dreier seg om en form for urininkontinens under samleiet.

http://blogs.discovermagazine.com/seriouslyscience/2018/08/22/7025/#.XbGCNiU8wlQ

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe som er mer erotisk og deilig.

Anonymkode: 0ab96...8f0

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Latex laken 😍😛

Anonymkode: a93f6...cf3

Høres smart ut men fører bare til at du skvalper rundt i ditt eget squirt til det plutselig renner ut over kanten på lakenet. 

Anonymkode: 23705...9d3

Skrevet
På 24.10.2019 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Spruter stort sett alltid når jeg kommer, ofte opptil 1 dl. Dette medfører at jeg aldri tør å komme sammen med en mann når vi har sex, bare alene! Har hatt det sånn de siste 15 årene, og er så utrolig kjipt bare å ha en sånn mental sperre..😔

I tillegg blir det jo mye griseri, så kan aldri få en utløsning andre steder enn i dusjen...😒

Syns dere menn at dette er ekkelt, helt ærlig?!

Slip dig løs og bare lad det flyde! Ved der er få mænd som ville ta det negativt. De ville nok heller tænke(forsatan hvor er jeg god til at kneppe) og hvis nogen klager, hvad så. Har aldrig oplevet det selv, men håber jeg gør🌨️😊.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville synes det var herlig!

et godt tegn på at jeg har lykkes med å tilfredstille henne så bra at hun virkelig kommer på denne måten. 😍

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er helt fantastisk! Kjør på👍🏻

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 24.10.2019 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Bli tisset på? 

Er alltid en eller annen i tråden som ikke forstår sprutorgasmer og kaller dette for urinering ;)

Vet også at de som skriver sånt, er fra seg av misunnelse, de skulle nok ønsket seg en sprut i trynet selv :) 

Gjest Warrior
Skrevet

De som synes det er ekkelt må være unger! De synes vel sin egen sperm også er ekkelt. 

Gjest Warrior
Skrevet
På 24.10.2019 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Er du sjalu? Har du ikke blitt sprutet på av ei dame? 

Skrevet

Ja er så nitrist å ikke få oppleve sexen så god som den egentlig kunne ha vært, når aldri tør å få en utløsning, har mistet mye av lysten pga det..😔

Så gjelder å prøve å finne en mann som vil at jeg også skal bli tilfredsstilt og ha det deilig, og som tåler litt gris!

De orgasme hvor jeg spruter er sinnsykt sterke og intense, klarer ikke reise meg etterpå, tenk å få oppleve det sammen med en mann!!!❤️

Ts

• Liker 4
Skrevet

Nei, ikke noe problem å bli sprutet på av en kvinne. Faktisk ganske så opphissende. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er så nitrist å ikke få oppleve sexen så god som den egentlig kunne ha vært, når aldri tør å få en utløsning, har mistet mye av lysten pga det..😔

Så gjelder å prøve å finne en mann som vil at jeg også skal bli tilfredsstilt og ha det deilig, og som tåler litt gris!

De orgasme hvor jeg spruter er sinnsykt sterke og intense, klarer ikke reise meg etterpå, tenk å få oppleve det sammen med en mann!!!❤️

Ts

Ja, det kunne vært interessant å bidra til en kvinne som har måtte undertrykt sexen i livet sitt😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...