Gå til innhold

Finnes det gode dobbelsenger med oppbevaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny seng. Har i dag en Ikea på 160 cm (20 år gammel, og den eneste jeg har kjøpt i mitt liv) og vurderer samme størrelse eller den mer vanlige standarden på 150 cm. Synspunkter mht disse standardene? Romslig budsjett, men liker ikke å sløse med unødvendig kostbare løsninger. Dog, jeg anser søvnkvalitet som meget viktig.

De sengene jeg har sett på nettet med oppbevaring er i det rimeligere prisleiet, så jeg er skeptisk til komfort. Med oppbevaring tenker jeg på enten skuffer eller hengslet overdel som kan løftes opp.

Har du noen tips?

Anonymkode: 1baf9...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komforten kommer jo mest an på madrassen. Jeg har Malm fra Ikea med skuffer og den dyreste madrassen deres. Sover godt.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Mynlen, komforten kommer mest an på madrassen. Jeg har også en dobbeltseng fra ikea med skuffer under og god madrass og overmadrass oppå :)

Skrevet

Sjekk ut Pinterest. Mange lure løsninger satt sammen av IKEA møbler 

Anonymkode: 438c7...6e7

Skrevet

Vi har også Brimnes 180 fra Ikea. Jeg ELSKER de skuffene under ❤️

Skrevet

Hei, TS på banen igjen.

Var innom Ikea i kveld. Jeg falt for en løsning der hele bunnen vippes opp. Skuffer er sikkert minst like praktisk, men jeg har planlagt skap inntil sengen som vil vanskeliggjøre å åpne alle skuffene.

Denne løsningen har en maks grense på madrass på 50 kg, så de aller beste fjærmadrassene (75 kg) kan ikke brukes. Jeg prøvde den beste innen vektgrensen med en god overmadrass, og fikk et godt inntrykk etter en kort prøve i horisontalen. Så det blir kanskje denne:

https://www.ikea.com/no/no/p/malm-seng-med-oppbevaring-brunsvart-70404804/

Anonymkode: 1baf9...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...