AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Noen må jo tro på det siden det selger! Anonymkode: f245c...88b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Atomer er jo ikke akkurat solid masse, så at de kan manipuleres er vel ikke så usannsynlig. At kreft er selvpåført tror jeg ikke. Anonymkode: f6515...207
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Atomer er jo ikke akkurat solid masse, så at de kan manipuleres er vel ikke så usannsynlig. At kreft er selvpåført tror jeg ikke. Anonymkode: f6515...207 Var ikke det Ts spurte om Anonymkode: 25c93...132
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Atomer er jo ikke akkurat solid masse, så at de kan manipuleres er vel ikke så usannsynlig. At kreft er selvpåført tror jeg ikke. Anonymkode: f6515...207 Anonymkode: 25c93...132
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Noen kreftformer ER jo selvpåført. Man er ikke sprø om man kan fakta. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg kjenner en som snakket om «tamilsk lov». At kroppen kan snus opp ned, og dermed forklares mange sykdommer. Hjernen er tarmene, underlivet er munn. Kvinner med smale lepper har visst stygt underliv og kvinner med store lepper er kåte og fungerer. Hadde du gule tenner kunne det være tegn på mageproblemer og lyseblå øyne betyr at du er svak for sukker. Kvinner over 180 ble høye fordi det liksom var en gave for å ha klasse. De var mer «verdifulle» i en alternative verdenen. Anonymkode: 25c93...132 1
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en som snakket om «tamilsk lov». At kroppen kan snus opp ned, og dermed forklares mange sykdommer. Hjernen er tarmene, underlivet er munn. Kvinner med smale lepper har visst stygt underliv og kvinner med store lepper er kåte og fungerer. Hadde du gule tenner kunne det være tegn på mageproblemer og lyseblå øyne betyr at du er svak for sukker. Kvinner over 180 ble høye fordi det liksom var en gave for å ha klasse. De var mer «verdifulle» i en alternative verdenen. Anonymkode: 25c93...132 Herregud for noe svada!
Million Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 Det er millioner av mennesker som tror at for 2000 år siden gikk en mann på vannet, og at en annen fyr på magisk vis delte et helt hav så de kunne gå tørrskodd over til andre siden, et helt folk. Folk er dumme. De tror på så mye rart, bare det er skrevet ned i en bok, liksom. 6
Gjest Sirkelen Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en som snakket om «tamilsk lov». At kroppen kan snus opp ned, og dermed forklares mange sykdommer. Hjernen er tarmene, underlivet er munn. Kvinner med smale lepper har visst stygt underliv og kvinner med store lepper er kåte og fungerer. Hadde du gule tenner kunne det være tegn på mageproblemer og lyseblå øyne betyr at du er svak for sukker. Kvinner over 180 ble høye fordi det liksom var en gave for å ha klasse. De var mer «verdifulle» i en alternative verdenen. Anonymkode: 25c93...132 De som tror dette må være spik spenna insano.
Gjest Sirkelen Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 23 minutter siden, Million skrev: Det er millioner av mennesker som tror at for 2000 år siden gikk en mann på vannet, og at en annen fyr på magisk vis delte et helt hav så de kunne gå tørrskodd over til andre siden, et helt folk. Folk er dumme. De tror på så mye rart, bare det er skrevet ned i en bok, liksom. Amen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 Kjenner en som ikke tror på virus og bakterier! Anonymkode: b3b0a...00f 2
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2019 #13 Skrevet 24. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en som snakket om «tamilsk lov». At kroppen kan snus opp ned, og dermed forklares mange sykdommer. Hjernen er tarmene, underlivet er munn. Kvinner med smale lepper har visst stygt underliv og kvinner med store lepper er kåte og fungerer. Hadde du gule tenner kunne det være tegn på mageproblemer og lyseblå øyne betyr at du er svak for sukker. Kvinner over 180 ble høye fordi det liksom var en gave for å ha klasse. De var mer «verdifulle» i en alternative verdenen. Anonymkode: 25c93...132 Det må jo være svært vanskelig å spise hvis en har munnen der?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #14 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en som ikke tror på virus og bakterier! Anonymkode: b3b0a...00f Han jeg nevner over, mente at hvis man forelsket seg i noen, så var det fordi de hadde et virus i kroppen som gjorde dem tiltrekkende. Disse virusene kom for det meste fra sex. Og var en straff for å slippe seg for fri. Anonymkode: 25c93...132 1
Blondine Skrevet 24. oktober 2019 #15 Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg nevner over, mente at hvis man forelsket seg i noen, så var det fordi de hadde et virus i kroppen som gjorde dem tiltrekkende. Disse virusene kom for det meste fra sex. Og var en straff for å slippe seg for fri. Anonymkode: 25c93...132 😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #16 Skrevet 24. oktober 2019 44 minutter siden, AnonymBruker said: Atomer er jo ikke akkurat solid masse, så at de kan manipuleres er vel ikke så usannsynlig. At kreft er selvpåført tror jeg ikke. Anonymkode: f6515...207 Vi manipulerer atomer hele tiden. Alt vi foretar oss, medfører manipulering av atomer. Dersom atomene stod stille, ville vi ikke vært i live. Et konkret eksempel er å koke opp vann. Da manipulerer du alle atomene til å bevege seg fortere. Men det sjamanen driver med, dreier seg om at han lyver om noe han ikke forstår. Anonymkode: 1f384...774 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #17 Skrevet 24. oktober 2019 Deler av kongefamilien er helt overbevist om at dette er sant. Det sier ganske mye om deler av kongefamilien. Anonymkode: a6323...bee
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #18 Skrevet 24. oktober 2019 36 minutter siden, Million said: Det er millioner av mennesker som tror at for 2000 år siden gikk en mann på vannet, og at en annen fyr på magisk vis delte et helt hav så de kunne gå tørrskodd over til andre siden, et helt folk. Folk er dumme. De tror på så mye rart, bare det er skrevet ned i en bok, liksom. Nei folk er dumme som tror at dette er umulig. Og jeg er ikke religiøs. Anonymkode: f6515...207
Fiskegrateng Skrevet 24. oktober 2019 #19 Skrevet 24. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han jeg nevner over, mente at hvis man forelsket seg i noen, så var det fordi de hadde et virus i kroppen som gjorde dem tiltrekkende. Disse virusene kom for det meste fra sex. Og var en straff for å slippe seg for fri. Anonymkode: 25c93...132 Hvordan forklarte han det at man kan bli forelsket selv om man er jomfru? 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #20 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, Fiskegrateng skrev: Hvordan forklarte han det at man kan bli forelsket selv om man er jomfru? Det kunne man jo. Men du forelsker deg, og forelsker deg i personen nettopp fordi det er et virus som gjør viruset tiltrekkende Anonymkode: 25c93...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå