AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Del Skrevet 24. oktober 2019 Klarer ikke engang velge farge på gardinstenger! Uææh! Lurer på hva dere har så kanskje jeg kan hente inspirasjon 😊 Anonymkode: 5a32a...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hvit vegg, sølv gardinstang, svartegardin med sølvringer Anonymkode: 70f6c...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #3 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hvite vegger, hvite gardinstenger og lysbrunmelerte gardiner som er lystette. Vet ikke om du blir så veldig inspirert av denne superspennende stilen 😂 men jeg liker det enkelt. Ville helst ikke ha gardiner engang, men må ha solskjerming og andre løsninger går ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hvite vegger, og svarte gardiner. Anonymkode: b91a0...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Del Skrevet 24. oktober 2019 Stuen er minty breeze, pipa er malt med sort kalkmaling. Gardiner er heslig så jeg har plissegardiner i alle viduer. Anonymkode: e264d...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #6 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hvitt, hvitt og hvitt. Anonymkode: ccf26...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Del Skrevet 24. oktober 2019 Slet med det samme, så jeg droppet stenger, og har skinner i taket Da er de skjulte, og tar ikke oppmerksomheten. Har lav takhøyde da, så da kommer jo ikke akkurat gardinstenger til sin rett uansett 😛 Anonymkode: a6e6e...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. oktober 2019 #8 Del Skrevet 24. oktober 2019 Lysegrå vegger, hvite gardiner og svarte gardinstenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #9 Del Skrevet 25. oktober 2019 Ingen gardin. Bare plisse Anonymkode: 13d2b...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #10 Del Skrevet 25. oktober 2019 Eggeskall på vegg, hvite gardiner og stenger Anonymkode: 84894...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #11 Del Skrevet 25. oktober 2019 Grå og blå vegger, grå gardiner, svart gardinstang. Den hang der da jeg flyttet inn Anonymkode: dc4bb...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #12 Del Skrevet 25. oktober 2019 Grå vegger, svarte stenger, hvite undergardiner og tykke, burgunder gardiner. Vi valgte svarte stenger fordi det er svarte detaljer på lampene som henger igjen fra forrige eier, og vi har også tatt det svarte opp i bilderammer. Tilfeldigvis hadde spisestuestolene våre også svarte bein, så dette ble veldig stilig. Hvite undergardiner har vi fordi vi trengte noe som tar det skarpe lyset, uten at det tar alt lyset. Vi valgte burgunder gardiner fordi det er en fin farge, og fordi det står til sofaen vår, som har en grønnlig blåfarge. Vi har også noen sofaputer i nyanser av burgunder. Anonymkode: 667ed...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå