Gå til innhold

Hvilken farge har du på vegg, gardiner og gardinstenger i stue?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke engang velge farge på gardinstenger! Uææh! Lurer på hva dere har så kanskje jeg kan hente inspirasjon 😊

Anonymkode: 5a32a...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvit vegg, sølv gardinstang, svartegardin med sølvringer

Anonymkode: 70f6c...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite vegger, hvite gardinstenger og lysbrunmelerte gardiner som er lystette. 

Vet ikke om du blir så veldig inspirert av denne superspennende stilen 😂 men jeg liker det enkelt. Ville helst ikke ha gardiner engang, men må ha solskjerming og andre løsninger går ikke her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuen er minty breeze, pipa er malt med sort kalkmaling. Gardiner er heslig så jeg har plissegardiner i alle viduer.

Anonymkode: e264d...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slet med det samme, så jeg droppet stenger, og har skinner i taket :) Da er de skjulte, og tar ikke oppmerksomheten. Har lav takhøyde da, så da kommer jo ikke akkurat gardinstenger til sin rett uansett 😛 

Anonymkode: a6e6e...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå og blå vegger, grå gardiner, svart gardinstang. Den hang der da jeg flyttet inn

Anonymkode: dc4bb...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå vegger, svarte stenger, hvite undergardiner og tykke, burgunder gardiner.

Vi valgte svarte stenger fordi det er svarte detaljer på lampene som henger igjen fra forrige eier, og vi har også tatt det svarte opp i bilderammer. Tilfeldigvis hadde spisestuestolene våre også svarte bein, så dette ble veldig stilig.

Hvite undergardiner har vi fordi vi trengte noe som tar det skarpe lyset, uten at det tar alt lyset.

Vi valgte burgunder gardiner fordi det er en fin farge, og fordi det står til sofaen vår, som har en grønnlig blåfarge. Vi har også noen sofaputer i nyanser av burgunder.

Anonymkode: 667ed...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...