hvaom Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Om man er onkel, er det normalt å gå å møte nieser alene ? Finne på ting ? Om de er voksne , typisk over 20 år? Eller er det mer normalt å be de hjem da , til familien . På f eks middag.
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Hvorfor skulle ikke det være normalt? Man kan finne på hva som helst. Middag hjemme eller ute, tur, kino, konsert osv osv. Med eller uten andre.
hvaom Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Hvorfor skulle ikke det være normalt? Man kan finne på hva som helst. Middag hjemme eller ute, tur, kino, konsert osv osv. Med eller uten andre. Men bare se onkelen da ? Vi har jo barn og familie, og bllr litt unaturlig å fortsette å sees alene.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Herlighet, broren min er stadig ute med datteren min og hennes venninner. Fra datteren min var 12 år, har hun vært med på div ferier osv, artig var det da de dro avgårde på to ukers ferie sydover, to gutter på 40 år, tre jenter på 17 år og tre barn under 7 år 😄 Anonymkode: a66df...5eb
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 2 minutter siden, hvaom skrev: Men bare se onkelen da ? Vi har jo barn og familie, og bllr litt unaturlig å fortsette å sees alene. Er jo fint å møte de andre også selvsagt men det trenger jo ikke å være hver gang. Hvorfor er det så unaturlig? Er det mannen din som er onkelen? Endret 24. oktober 2019 av solmåneogstjerner
hvaom Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Er jo fint å møte de andre også selvsagt men det trenger jo ikke å være hver gang. Hvorfor er det så unaturlig? Er det mannen din som er onkelen? Ja og de har fått kontakt igjen nå plutselig. Brødrene har ikke kontakt. Jeg ønsker jo også å få kontakt med dem.
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, hvaom skrev: Ja og de har fått kontakt igjen nå plutselig. Brødrene har ikke kontakt. Jeg ønsker jo også å få kontakt med dem. Ja men det får du nok etterhvert. Det er ikke noe unaturlig at det er de som har mest kontakt og spesielt nå når de har fått kontakt igjen etter lang tid. De har sikkert ting å snakke om alene uten deg og barna. Er ikke rart i det hele tatt. 2
hvaom Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Ja men det får du nok etterhvert. Det er ikke noe unaturlig at det er de som har mest kontakt og spesielt nå når de har fått kontakt igjen etter lang tid. De har sikkert ting å snakke om alene uten deg og barna. Er ikke rart i det hele tatt. De var barn den gangen .
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 Enda en tråd om dette? Anonymkode: 02268...3bf 2
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 4 minutter siden, hvaom skrev: De var barn den gangen . Hvem?
hvaom Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2019 4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Hvem? Onkel barna
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 2 minutter siden, hvaom skrev: Onkel barna Ok. Men da må de jo på en måte bli kjent med onkel igjen da. Helt naturlig at de møtes alene 2
hvaom Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Ok. Men da må de jo på en måte bli kjent med onkel igjen da. Helt naturlig at de møtes alene Jeg var inni bildet da konfliktene fant sted .
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #14 Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, hvaom skrev: Jeg var inni bildet da konfliktene fant sted . Og med tanke på at du allerede har opprettet (minst) to tråder her inne om dette, så kan jeg garantere deg at du kommer til å medvirke til at konfliktene eskalerer igjen. Hva med å la de berørte partene få tid og mulighet til å bli kjent med hverandre igjen, i sitt eget tempo, uten din innblanding. Anonymkode: 02268...3bf 9
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #15 Skrevet 24. oktober 2019 6 minutter siden, hvaom skrev: Jeg var inni bildet da konfliktene fant sted . Hva har det å si? Kan du ikke bare la dem være og fokusere på noe annet? Du har kanskje noen nieser eller nevøer selv som du kan invitere.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #16 Skrevet 24. oktober 2019 Nå skjønner jeg ikke så mye lenger. Du spurte om det er normalt at onkler møter voksne nieser alene, og svaret du har fått er ja. Også selv om de ikke har hatt så mye kontakt i det siste. Nå begynte du plutselig å snakke om en konflikt, men jeg har ikke lest de andre innleggene og kan jo da ikke uttale meg. Dersom du mener man må ha lest noe annet for å kunne svar på et mer konkret tilfelle burde du kanskje heller fortsatt på de andre innleggene (evt kommet med mer informasjon her). Anonymkode: 7a7a8...e02 6
hvaom Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #17 Skrevet 24. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skjønner jeg ikke så mye lenger. Du spurte om det er normalt at onkler møter voksne nieser alene, og svaret du har fått er ja. Også selv om de ikke har hatt så mye kontakt i det siste. Nå begynte du plutselig å snakke om en konflikt, men jeg har ikke lest de andre innleggene og kan jo da ikke uttale meg. Dersom du mener man må ha lest noe annet for å kunne svar på et mer konkret tilfelle burde du kanskje heller fortsatt på de andre innleggene (evt kommet med mer informasjon her). Anonymkode: 7a7a8...e02 Neida , konflikten er gammel. Jeg ønsker bare også kontakt med disse niesene.
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2019 #18 Skrevet 24. oktober 2019 6 minutter siden, hvaom skrev: Neida , konflikten er gammel. Jeg ønsker bare også kontakt med disse niesene. Det får du nok etterhvert så lenge du ikke maser og lager drama. Husk at for niesene så er deres onkel viktigere enn det du er. Det må du bare akseptere. Har ikke lest noen av de andre trådene som det refereres til. 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #19 Skrevet 24. oktober 2019 9 minutter siden, hvaom skrev: Neida , konflikten er gammel. Jeg ønsker bare også kontakt med disse niesene. Ok. Det skjønte jeg heller ikke ut fra det du spurte om, men jeg stiller meg bak siste kommentar. Anonymkode: 7a7a8...e02 1
Bokdamen Skrevet 24. oktober 2019 #20 Skrevet 24. oktober 2019 Helt naturlig at onkel og nieser har kontakt en periode først før du og barna involveres. Hvis det har vært en lengre konflikt mellom din mann og jentenes far, kan jeg se for meg at de er litt usikker på hvordan forholdet skal være og usikker på din mann (hvem vet hva de har hørt hjemme). Vær glad på din manns vegne og la dette komme naturlig uten å presse det ene eller det andre forholdet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå