AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Del Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har en veldig fysisk jobb der jeg går på betonggulv hele dagen, så det hender seg at jeg kjenner det både i ryggen og i beina. I går fikk jeg strålende smerter nedover hele venstre bein og helt ned til fotbladet, smertene var inni kroppen, men huden på foten føltes øm resten av kvelden. Det føles som om huden har blitt brent eller er betent eller noe, selv om man ikke kan se noen forandring. Jeg har hatt dette før på ulike steder på bena og underkroppen, og det kommer gjerne hvis jeg er veldig sliten. I går var det så ille at jeg ikke kunne ha på meg sokker fordi det sved. Vet noen hva dette kan være? Har søkt meg frem til at det kan være nevropatisk smerte, men det virker så upresist det også. Er det flere som har opplevd dette? Kjenner at foten ikke er helt god i dag også, men nå kjenner jeg ingen smerter i huden iallefall. Anonymkode: 6f450...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 24. oktober 2019 #2 Del Skrevet 24. oktober 2019 Nervesmerte. Kan være pga prolaps eller andre årsaker til trange forhold for nerverøttene som spinal stenose. skikkelig vondt og ubehagelig. Om det vedvarer må du ta en tur til lege for å få henvisning til mr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Del Skrevet 24. oktober 2019 Just now, Kaisada said: Nervesmerte. Kan være pga prolaps eller andre årsaker til trange forhold for nerverøttene som spinal stenose. skikkelig vondt og ubehagelig. Om det vedvarer må du ta en tur til lege for å få henvisning til mr. Jeg har hatt lignende symptomer i flere år, men det har aldri eskalert noe særlig. Du mener det er noe jeg burde ta på alvor likevel? Anonymkode: 6f450...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 24. oktober 2019 #4 Del Skrevet 24. oktober 2019 Søk litt på nervedermatom så ser du litt av hvordan nervene går ut fra ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Del Skrevet 24. oktober 2019 Interessant, takk! Anonymkode: 6f450...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 24. oktober 2019 #6 Del Skrevet 24. oktober 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt lignende symptomer i flere år, men det har aldri eskalert noe særlig. Du mener det er noe jeg burde ta på alvor likevel? Anonymkode: 6f450...ef5 bare hyggelig. Ja det kan gjerne taes på alvor, i form av å lytte til kroppen, hvile på ryggen med bena litt opp i 90 grader når smertene er ille, bruke gode sko med demping. Ta evt voltaren og paracet om du tåler det. Og kontakt gjerne lege for å utelukke andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Del Skrevet 24. oktober 2019 høres ut som isijas. Anonymkode: 114fd...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #8 Del Skrevet 24. oktober 2019 Om du ønsker å få bukt med problemet hadde jeg forsøkt kiropraktor feks. Jeg ble kvitt min isjias etter noen behandlinger der. Anonymkode: 5b723...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå