Gå til innhold

Automatisk bildelink til Spotify har sluttet å lages.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før gikk det fint an å line inn en sang-, album-eller spilleliste-link fra Spotify og den ble da automatisk omgjort til bilde av linken innhold med mulighet for avspilling, på lik linje med YouTube videoer. 

Det fungerer ikke lenger. Det fremkommer følgende melding når linken limes inn:

Sitat

Lenken kunne ikke bli inkludert fordi det er ingen video på den URL-en.

https://open.spotify.com/track/3CgonfeyRh23O9F4aKiIbW?si=q2Tz9IERRemMHFXAMCBgoA

Eksempel på link over som har fungert før. 

Dette gjør posting i tråden “Hvilken sang hører du på nå" tungvindt for oss som bruker Spotify og ikke YouTube. Med automatisk endring slipper man å skrive inn artist og tittel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, 

Takk for at du gir beskjed om det! I følge forumprogramvaren så skal Spotify-lenker fremdeles være automatisk innebygd slik som tidligere. Jeg skal høre med teknisk om det er noe vi kan enkelt endre tilbake, eller om vi eventuelt må vente til en kommende teknisk oppdatering.

Kragebein, adm

• Liker 3
Gjest Forumassistent
Skrevet

Hei

Jeg har undersøkt dette. Det er blitt oppdaget av flere som bruker samme programvare at dette pluselig ikke fungerer. De ansvarlige for forumprogramvaren er blitt kontaktet, men vi vet foreløpig ikke hvorfor det har skjedd. 

Vi venter på en større teknisk oppgradering av forumet, så om problemet fortsatt er der når den er gjort, vil vi undersøke nærmere.

Forumansvarlig

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har vel teknisk oppdatering passert, men fortsatt fungerer ikke Spotify linker som før. 

Når skal det bli rettet? :raven:

• Liker 2
Gjest Forumassistent
Skrevet

Jeg har lagt det inn (siden det var tydelig at det ikke kom med i oppdateringen). Vi er under omboarding av et nytt (og større) teknisk team, så i omboardingsfasen tar ting dessverre ganske lang tid. Men målet er at når de er helt 100% på plass i systemet, skal slike ting ta veldig mye kortere tid!

Forumansvarlig

Skrevet

Hva mener du med at du har lagt det inn? :klo:

Det fungerer i hvertfall fremdeles ikke.

Gjest Forumassistent
Skrevet
17 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hva mener du med at du har lagt det inn? :klo:

Det fungerer i hvertfall fremdeles ikke.

Beklager, dårlig forklart. Jeg har lagt inn beskjed til teknisk om at det fremdeles ikke fungerer, og at det må fikses. 

Forumansvarlig

• 1 måned senere...
Gjest Forumassistent
Skrevet

Vi har hatt en del oppdateringer av forumet nå. Er dette fremdeles noe som ikke fungerer? 

Skrevet

Skal ha fungert en stund. 

Testee

Jepp :tommelopp:

Gjest Forumassistent
Skrevet

Supert! Da kan jeg stryke det fra lista Teknisk jobber med!

• 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Forumassistent
Skrevet

Hei
Ja, jeg husker det fungerte, så dumt at det sluttet igjen! Jeg legger inn beskjed til teknisk!

Forumansvarlig

Gjest Forumassistent
Skrevet

Hei, @Dr. A. Kula. Det virker som forumprogramvaren sliter med å holde dette i gang, det fiksa seg av seg selv sist ved en oppdatering. Men pga ferieavvikling får jeg ikke han som har ansvar for teknisk til å undersøke nærmere om hvordan vi får det opp (jeg hørte med noen andre på teamet som ikke kan programvaren så godt). Men jeg skal følge det opp etter ferien og holde deg oppdatert om hva de finner ut.

Forumansvarlig

Skrevet
15 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Hei, @Dr. A. Kula. Det virker som forumprogramvaren sliter med å holde dette i gang, det fiksa seg av seg selv sist ved en oppdatering. Men pga ferieavvikling får jeg ikke han som har ansvar for teknisk til å undersøke nærmere om hvordan vi får det opp (jeg hørte med noen andre på teamet som ikke kan programvaren så godt). Men jeg skal følge det opp etter ferien og holde deg oppdatert om hva de finner ut.

Forumansvarlig

:takke: venter i spenning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...