Dr. A. Kula Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Før gikk det fint an å line inn en sang-, album-eller spilleliste-link fra Spotify og den ble da automatisk omgjort til bilde av linken innhold med mulighet for avspilling, på lik linje med YouTube videoer. Det fungerer ikke lenger. Det fremkommer følgende melding når linken limes inn: Sitat Lenken kunne ikke bli inkludert fordi det er ingen video på den URL-en. https://open.spotify.com/track/3CgonfeyRh23O9F4aKiIbW?si=q2Tz9IERRemMHFXAMCBgoA Eksempel på link over som har fungert før. Dette gjør posting i tråden “Hvilken sang hører du på nå" tungvindt for oss som bruker Spotify og ikke YouTube. Med automatisk endring slipper man å skrive inn artist og tittel.
Kragebein Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Hei, Takk for at du gir beskjed om det! I følge forumprogramvaren så skal Spotify-lenker fremdeles være automatisk innebygd slik som tidligere. Jeg skal høre med teknisk om det er noe vi kan enkelt endre tilbake, eller om vi eventuelt må vente til en kommende teknisk oppdatering. Kragebein, adm 3
Gjest Forumassistent Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Hei Jeg har undersøkt dette. Det er blitt oppdaget av flere som bruker samme programvare at dette pluselig ikke fungerer. De ansvarlige for forumprogramvaren er blitt kontaktet, men vi vet foreløpig ikke hvorfor det har skjedd. Vi venter på en større teknisk oppgradering av forumet, så om problemet fortsatt er der når den er gjort, vil vi undersøke nærmere. Forumansvarlig
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2019 Nå har vel teknisk oppdatering passert, men fortsatt fungerer ikke Spotify linker som før. Når skal det bli rettet? 2
Gjest Forumassistent Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Jeg har lagt det inn (siden det var tydelig at det ikke kom med i oppdateringen). Vi er under omboarding av et nytt (og større) teknisk team, så i omboardingsfasen tar ting dessverre ganske lang tid. Men målet er at når de er helt 100% på plass i systemet, skal slike ting ta veldig mye kortere tid! Forumansvarlig
Dr. A. Kula Skrevet 4. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2019 Hva mener du med at du har lagt det inn? Det fungerer i hvertfall fremdeles ikke.
Gjest Forumassistent Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 17 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hva mener du med at du har lagt det inn? Det fungerer i hvertfall fremdeles ikke. Beklager, dårlig forklart. Jeg har lagt inn beskjed til teknisk om at det fremdeles ikke fungerer, og at det må fikses. Forumansvarlig
Gjest Forumassistent Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 Vi har hatt en del oppdateringer av forumet nå. Er dette fremdeles noe som ikke fungerer?
Dr. A. Kula Skrevet 29. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2020 Skal ha fungert en stund. Testee Jepp
Gjest Forumassistent Skrevet 29. januar 2020 #10 Skrevet 29. januar 2020 Supert! Da kan jeg stryke det fra lista Teknisk jobber med!
Dr. A. Kula Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2020 https://open.spotify.com/track/47ht9d2jaU59je2xhDh23i?si=djWsaYrVSBOxGmoOrcGikg Fortsatt problem. Var OK en stund, men sluttet å virke igjen. 1
Gjest Forumassistent Skrevet 27. juli 2020 #12 Skrevet 27. juli 2020 Hei Ja, jeg husker det fungerte, så dumt at det sluttet igjen! Jeg legger inn beskjed til teknisk! Forumansvarlig
Gjest Forumassistent Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 Hei, @Dr. A. Kula. Det virker som forumprogramvaren sliter med å holde dette i gang, det fiksa seg av seg selv sist ved en oppdatering. Men pga ferieavvikling får jeg ikke han som har ansvar for teknisk til å undersøke nærmere om hvordan vi får det opp (jeg hørte med noen andre på teamet som ikke kan programvaren så godt). Men jeg skal følge det opp etter ferien og holde deg oppdatert om hva de finner ut. Forumansvarlig
Dr. A. Kula Skrevet 31. juli 2020 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2020 15 timer siden, Forumansvarlig skrev: Hei, @Dr. A. Kula. Det virker som forumprogramvaren sliter med å holde dette i gang, det fiksa seg av seg selv sist ved en oppdatering. Men pga ferieavvikling får jeg ikke han som har ansvar for teknisk til å undersøke nærmere om hvordan vi får det opp (jeg hørte med noen andre på teamet som ikke kan programvaren så godt). Men jeg skal følge det opp etter ferien og holde deg oppdatert om hva de finner ut. Forumansvarlig venter i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå