Gå til innhold

Manager legger ut bilder av ansatte paa sosiale medier uten aa spore oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt i ny jobb.

Jeg har funnet ut at vaar manager har langt ut bilder fra jobb paa sosiale medier. Firmasider, Facebook -firma-siden, twitter, etc.

Jeg har ikke blitt spurt om de bildene kunne bli delt paa sosiale medier.

Naa er det ikke saa stort problem, men to aar siden bodde jeg paa en beskyttet adresse, paa grunn av mye. ( Alvorlige trusler fra en ex).Alt jeg gjorde var beskyttet. Derfor reagerer jeg paa at min nye sjef legger ut bilder, etc . Andre kan vaere I min situasjon naa.

Slikt gjor man bare ikke !

Anonymkode: acc42...53e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så utrolig enig med deg. Og er drittlei av å havne på sosiale medier i alle mulige settinger uten mitt samtykke, selv når jeg spesifikt spør om å få slippe. Folk eier virkelig ikke sosiale antenner eller respekt for andres privatliv i det hele tatt. Jeg skjønner at det blir vanskelig i forhold til videre samarbeid med denne manageren på jobb og at du sannsynligvis kvier deg for å ta et oppgjør, men dette her hadde jeg sagt i fra om med klare ord hvis jeg var deg. 

Anonymkode: 5b91e...03c

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så utrolig enig med deg. Og er drittlei av å havne på sosiale medier i alle mulige settinger uten mitt samtykke, selv når jeg spesifikt spør om å få slippe. Folk eier virkelig ikke sosiale antenner eller respekt for andres privatliv i det hele tatt. Jeg skjønner at det blir vanskelig i forhold til videre samarbeid med denne manageren på jobb og at du sannsynligvis kvier deg for å ta et oppgjør, men dette her hadde jeg sagt i fra om med klare ord hvis jeg var deg. 

Anonymkode: 5b91e...03c

Takk!

Jeg skal ta det opp (med assistant manager, saa ikke saa skummelt). Jeg vil ha kontroll over hvilke bilder av meg som.blir lagt ut paa nettet! Vi snakker om aa advare barn og ungdom anngaaende bilder kan bli delt paa sosiale medier. Og, vel, voksne kan dele bilder uten samtykke ogsaa...

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Dumi skrev:

Takk!

Jeg skal ta det opp (med assistant manager, saa ikke saa skummelt). Jeg vil ha kontroll over hvilke bilder av meg som.blir lagt ut paa nettet! Vi snakker om aa advare barn og ungdom anngaaende bilder kan bli delt paa sosiale medier. Og, vel, voksne kan dele bilder uten samtykke ogsaa...

100 % enig. 

Anonymkode: c3bc4...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...