Gå til innhold

LITT sein invitasjon ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fikk eg og kjæresten invitasjon til et bryllup til kompisen hans og dama. Bryllupet har s.u innan 20.mai, og idag er det jo 23.mai. Hehe...

Vil dette seie at det er masse folk som har takka nei, og at dei DÅ har funne ut at dei vil invitere oss?

Syns det var litt rart nemlig... Altså; veldig koselig å bli invitert, men virka nesten som om vi har vore på ei slags reserveliste eller noko :ler:

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig ja. Du kan vel spørre dem? Ikke nødvendigvis direkte om dere er på ei reserveliste, men hvorfor s.u er før dere fikk invitasjonen? Det er da ikke uhøflig.

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så virker det sånn ja...Hehe...De burde da i allefall sørge for å bytte svarfristen!! MEN en skal da ikke si noe sikkert...Kommer dere til å gå da?

Skrevet

Det høres nesten ut som om dere kan ha rykka opp fordi andre har takka nei, heldig dere :)

Vi har bytta til et annet lokale da det var mindre enn 4 uker igjen. Det medførte bedre plass, så vi sendte faktisk de siste invitasjonene i dag, bryllupet er om 12 dager...

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva er poststemplet på konvolutten da...?

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg ble invitert i et bryllup 3 dager etter fristen, men dette var fordi det hele tiden var ment at invitasjonen skulle overrekkes personlig, men så ble alle møter før svar-datoen utsatt :->

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi inviterte to onkler rett før svarfristen, og begge takket nei. Tror kanskje de har følt seg som andre sortering. Men vi inviterte de ikke fordi andre hadde takket nei, men fordi vi fikk dårlig samvittighet fordi vi hadde invitert alle de andre tantene.

Det er lov å takke nei, men med at dere har fått invitasjon så vil jo sikkert brudeparet ha dere der. Kanskje de har hatt plassmangel, og fikk nå plass til dere også. :wink:

Skrevet

Den er ikkje poststempla, men lagt ned i postkassa i dag.

Alle dei andre kompisane som er blitt invitert fikk sine invitasjonar for minst 1 mnd sidan trur eg. (Trur dei har blitt sendt i post- dei bur ikkje her.)

Skrevet

Veit forresten ikkje om vi kjem til å gå. Kjæresten er på businesstrip, så vi får diskutere det når han kjem heim på torsdag/fredag. Reknar med vi får etpar dagar på oss til å tenke, sjølv om fristen er gått ut :wink:

Bryllupet er et godt stykke unna, så vi må liksom bruke ei helg på det då og finne plass og overnatte og sånn.

Vi får sjå!

Syns uansett at det er veldig kjekt å bli invitert då , sjølv om vi kanskje ikkje er førstevalget :tunge1:

Gjest hiawatha
Skrevet

jeg ville tenkt på det slik at jeg var andrevalget.

Det er mange en har lyst å invitere i bryllup, men pga økonomi, plass osv.. så må en ofte, selv om en ikke ønsker det velge hvem som skal bli invitert. Da er det ofte at venner kommer i andre rekke, bak familien..

Tror nok at de ønsker like mye at dere skal delta i bryllupet, som noen andre. og nå har de kanskje av en eller annen grunn fått muligheten til å invitere :-)

Gjest Million
Skrevet

Hvis du ikke vil spørre om hvorfor dere fikk invitasjonen så sent, så kan du jo heller late som om du trodde de var veldig tidlig ute... s.u. innen 20. mai 2006 :-)

Skrevet

Kan høres sånn ut, i det minste når invitt er lagt i postkassen personlig!

Men ellers kunne jo posten ha vært forsinket eller noe...

Litt merkelig det der altså! Hadde vi skullet såkalt "etterinvitert" noen, så ville jeg da ha printet ut og satt en ny su. dato på invitasjonen til de det gjald! Men det kan man vel bare gjøre om man lager invitasjonene selv, så klart! :wink:

Skrevet

Eg syns og at det var rart at su datoen ikkje var forandra. Det var en veldig enkel invitasjon, kvitt A4-ark som var bretta i hop. Så ikkje noko fancy bestilt greier... Så eg ville definitivt forandra datoen.

Men men! Festlig i alle fall :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...