Gå til innhold

Angela Merkel : Flerkutur og Integrering fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen
Skrevet
45 minutter siden, Drizzt skrev:

De er ikke bare villige til å gjøre dette. De har gjort dette en lang stund nå.

Når det gjelder norsk statsborgerskap, finnes det unntak hvor man kan beholde den opprinnelige.

Igjen er Norge flere skritt tilbake og løper i motsatt retning enn Danmark. Kudos til Danmark for å ha gjort det rette en gang til. Igjen ødela Ap alt for Norge.

De færreste mennesker har tid og overskudd til å følge med på politikken i detalj. Dermed får vi ikke med oss det ene udemokratiske, innvandrervennlige og samfunnsnedbrytende vedtaket etter det andre. 

Samfunnene våre brytes ned, stein for stein.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.10.2019 den 19.24, Drizzt skrev:

Det er sant. Igjen har tyskerne påført Europa en stor skade. Jeg er overbevisst om at hun har alltid visst at det hun driver med er skadelig for landet og hele Europa for øvrig, bare at hun først nå innrømmer det fordi det ikke går å bortforklare lenger det som skjer. Jeg vet ikke hvordan hun sover, jeg, men synes det er trist at hun fikk bestemme så mye.

Nåja, norske og svenske politikere et ikke mye bedre. Nå har vi 1 million innbyggere i Norge med innvandrerbakgrunn. Disse har kommet i løpet av få år, og endret Norge totalt.

Skrevet
På 24.10.2019 den 12.54, julia83 skrev:

Merkel kommer kun til å bli husket som kvinnen som ødela Europa.

Ja desverre har du rett.  Hun er en dyktig politiker men bommet fullstendig da imigrasjonsstrømmen til Europa tok seg opp.

Gjest Sirkelen
Skrevet
39 minutter siden, Stina234 skrev:

Ja desverre har du rett.  Hun er en dyktig politiker men bommet fullstendig da imigrasjonsstrømmen til Europa tok seg opp.

Vi har alle en tabbekvote, men denne synes jeg var drøy. Tyskland må få dem ut igjen, og bare beklage hele fadesen. 

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, Bie-damen skrev:

Nåja, norske og svenske politikere et ikke mye bedre. Nå har vi 1 million innbyggere i Norge med innvandrerbakgrunn. Disse har kommet i løpet av få år, og endret Norge totalt.

Vi må bare få satt igang en tilbakevandring slik at Norge kan vende tilbake til sitt gamle jeg. 

Skrevet
4 timer siden, Sirkelen skrev:

Vi må bare få satt igang en tilbakevandring slik at Norge kan vende tilbake til sitt gamle jeg. 

Ja, det kan du tru.. Det toget er gått. Bare se hva som skjer når britene prøver å få kontroll på egne grenser. EU-trollet regjerer. Kapitalistene regjerer. Samme i Norge.

Gjest Sirkelen
Skrevet
3 minutter siden, Bie-damen skrev:

Ja, det kan du tru.. Det toget er gått. Bare se hva som skjer når britene prøver å få kontroll på egne grenser. EU-trollet regjerer. Kapitalistene regjerer. Samme i Norge.

Det er lite sannsynlig, men helt umulig er det ikke. Det handler om at nordmenn våkner opp fra dvalen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...