Gå til innhold

Angela Merkel : Flerkutur og Integrering fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For 10 år siden var også Merkel kritisk til flerkultur og innvandring og kom til og med flere advarsler. i 2015 sa hun at Islam hørte hjemme i Tyskland og at alle kulturer skal sidestilles. Wir schaffen das! var Merkels slagord i 2015, alle var velkommen til Europa.

Ganske overraskende har hun nå kommet med nye innrømmelser. Integrering flerkultur har feilet i Tyskland. Hun trodde folk kunne bo ved siden av hverandre med mange forskjellige verdier og kultur, uten konflikter. Hun sa også prinsippet om likestilling mellom kulturer ikke fungerer og at de som kommer til Tyskland må tilpasse seg Tysk kultur og ikke motsatt.

https://www.panorama.am/en/news/2019/10/21/Merkel-multiculturalism/2184479

Erna har Angela Merkel som forbilde. Vi for håpe Erna blir strengere, kanskje vi slipper å bli som Sverige.

Endret av kat-e
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkel kommer kun til å bli husket som kvinnen som ødela Europa.

• Liker 12
Skrevet

Blir vanskelig å snu innvandringen. Skaden er skjedd.

• Liker 5
Gjest RosaMystica-O-P-N
Skrevet
2 minutter siden, julia83 skrev:

Ja. Rasjonalet har også absurd nok vært at tyskere skylder menneskeheten dette pga Nazi-tysklands grusomheter. Vel, nå har denne naive tilnærmingen også gått utpå at man tar på seg spanderbuksene på vegne av hele Europa. Det ironiske her er at Merkel har påtvunget nasjoner og folk som selv var ofre under krigen en spandabelitet pga Nazistene.

Det hele er hinsides absurd. Dessverre husker vi hvor liberale Tyskland var før Hitlers maktovertakelse. Ekstrem liberalisme nører opp under ekstremisme og hat.

Skrevet
8 minutter siden, julia83 skrev:

Det er helt sant. Men vi kommer aldri til å glemme de hordene av mennesker i Europa som applauderte, bejublet og heiet henne frem. Merkel sto først, men hadde store deler av folket bak seg.

• Liker 5
Gjest 007_008_007
Skrevet

Og her sitter altså folk og klapper i hendene fordi de tror at de fikk rett? Hvorfor tar ikke samtlige og retter et kritisk blikk mot egne regjeringer og analyserer det faenskapet NATO og USA har stelt i stand med krigføring i Midtøsten osv.?

Skrevet
4 minutter siden, RosaMystica-O-P-N skrev:

Det hele er hinsides absurd.

Det samme kan man si om Merkels "Energiwende" - som i praksis betyr at hele Europa må bombes med enorme vindmøller for at Tyskland skal ha tilgang på nok strøm... Det Tredje Riket leverer fortsatt terror i Europa.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Og her sitter altså folk og klapper i hendene fordi de tror at de fikk rett? Hvorfor tar ikke samtlige og retter et kritisk blikk mot egne regjeringer og analyserer det faenskapet NATO og USA har stelt i stand med krigføring i Midtøsten osv.?

Vi fikk jo rett.

Innvandring virker ikke, løser ingenting og det koster mer penger enn det finnes. Inviterer du Midt-Østen og Afrika får du Midt-Østen og Afrika. Fordi 2+2=4. Selv om venstreekstreme Europa over hevder noe helt annet.

"Faenskapet i Midt-Østen" ble forøvrig initiert og iverksatt av verdens største krigshisser noensinne, venstresiden og MSMs heltinne Hillary "Kill Them" Clinton. Hadde hun, slik dere rabulister håpet på, blitt president hadde hele verden sett ut som et bombekrater nå. For Clinton har den samme løsningen på alt. Å bombe. Om det ikke hjelper - bomb enda mer.

Dere kan det med å velge deres helter. 

• Liker 7
Gjest RosaMystica-O-P-N
Skrevet
12 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Fordi det du påpeker her utgjør skillet mellom apati og forrakt for politikerne og det å ta steget ut og bli en uttalt statsfiende. Personlig velger jeg apati og oppgitthet.

Jeg er bare en tilskuer til det hele og akter ikke på noe tidspunkt verken å involvere meg politisk eller reaksjonært. Jeg er en troende kristen og tenker i et større perspektiv enn jorden alene.

Skrevet
6 timer siden, julia83 skrev:

Det er sant. Igjen har tyskerne påført Europa en stor skade. Jeg er overbevisst om at hun har alltid visst at det hun driver med er skadelig for landet og hele Europa for øvrig, bare at hun først nå innrømmer det fordi det ikke går å bortforklare lenger det som skjer. Jeg vet ikke hvordan hun sover, jeg, men synes det er trist at hun fikk bestemme så mye.

• Liker 3
Gjest Sirkelen
Skrevet
7 timer siden, RosaMystica-O-P-N skrev:

Ja. Rasjonalet har også absurd nok vært at tyskere skylder menneskeheten dette pga Nazi-tysklands grusomheter. Vel, nå har denne naive tilnærmingen også gått utpå at man tar på seg spanderbuksene på vegne av hele Europa. Det ironiske her er at Merkel har påtvunget nasjoner og folk som selv var ofre under krigen en spandabelitet pga Nazistene.

Det hele er hinsides absurd. Dessverre husker vi hvor liberale Tyskland var før Hitlers maktovertakelse. Ekstrem liberalisme nører opp under ekstremisme og hat.

Det siste avsnittet er spot on. Ekstremisme fôrer mer ekstremisme på motsatt front. Sånn er det alltid.

Gjest Sirkelen
Skrevet
7 timer siden, A-hunter skrev:

Vi fikk jo rett.

Innvandring virker ikke, løser ingenting og det koster mer penger enn det finnes. Inviterer du Midt-Østen og Afrika får du Midt-Østen og Afrika. Fordi 2+2=4. Selv om venstreekstreme Europa over hevder noe helt annet.

"Faenskapet i Midt-Østen" ble forøvrig initiert og iverksatt av verdens største krigshisser noensinne, venstresiden og MSMs heltinne Hillary "Kill Them" Clinton. Hadde hun, slik dere rabulister håpet på, blitt president hadde hele verden sett ut som et bombekrater nå. For Clinton har den samme løsningen på alt. Å bombe. Om det ikke hjelper - bomb enda mer.

Dere kan det med å velge deres helter. 

Selv jeg har begynt å skjønne dette nå. Aldri for sent å forstå mer, selv om det er i seneste laget.

Gjest Sirkelen
Skrevet
7 timer siden, 007_008_007 skrev:

Du har fullstendig rett. Men mannen i gata i både Europa og Midtøsten sitter bare forvirret, fortvilt og maktesløs igjen. Vi har blitt lurt alle sammen, igjen og igjen.

De kyniske maktmenneskene har brukt alle triksene i boka for å lede oss inn i uføret, akkurat som tidligere i historien. 

Det er lett å føle seg dum når man faktisk har vært det.

5293023C-93B3-4BEB-A581-B7F584E60935.jpeg

Skrevet
16 timer siden, Drizzt skrev:

Det er sant. Igjen har tyskerne påført Europa en stor skade. Jeg er overbevisst om at hun har alltid visst at det hun driver med er skadelig for landet og hele Europa for øvrig, bare at hun først nå innrømmer det fordi det ikke går å bortforklare lenger det som skjer. Jeg vet ikke hvordan hun sover, jeg, men synes det er trist at hun fikk bestemme så mye.

Det viser også hvordan EU fungerer, de er udemokratiske, folk blir apatiske. Tyskland / Merkel ser på seg selv som sjef for Europa kanskje sammen med Macron. For å prøve å holde EU samlet og å fortsette med en globalistisk politikk, er de villige til å svekke demokrati og yttringsfrihet.

• Liker 1
Skrevet

Hva er kriteriene for å sende innvandrere tilbake til hjemlandet sitt?

Dette må jo gå ann?

Tenker at man kan snu og rydde opp om man vil. Har selv vært mye i tyskland, berlin for eks. Er jo bydeler der som er helt overtatt.

Tenker at det må jo være lov å bestemme over sitt eget land, sende ut de menneskene man ikke vil ha der. Samme burde vi gjort i norge, totalt opprensking.

• Liker 1
Gjest Rosetelys
Skrevet
1 minutt siden, Bare skrev:

Hva er kriteriene for å sende innvandrere tilbake til hjemlandet sitt?

Dette må jo gå ann?

Tenker at man kan snu og rydde opp om man vil. Har selv vært mye i tyskland, berlin for eks. Er jo bydeler der som er helt overtatt.

Tenker at det må jo være lov å bestemme over sitt eget land, sende ut de menneskene man ikke vil ha der. Samme burde vi gjort i norge, totalt opprensking.

En stor del av problemet er jo at vi gir mange av disse menneskene statsborgerskap. Ingen skulle noensinne blitt gitt statsborgerskap. Statsborgerskap burde være noe man kun kan ha max to av, og de/det får man tildelt ved fødsel. Man får da altså statsborgerskapet som ens foreldre innehar. Har du to norske foreldre, da får du norsk statsborgerskap. Har du en norsk og en amerikansk forelder, da får du norsk og amerikansk statsborgerskap. Har en eller begge foreldrene dine dobbelt statsborgerskap må foreldrene bestemme hvilket/hvilke statsborgerskap barnet skal inneha. 

Da hadde vi spart masse problemer da!

Skrevet
3 minutter siden, Rosetelys skrev:

En stor del av problemet er jo at vi gir mange av disse menneskene statsborgerskap. Ingen skulle noensinne blitt gitt statsborgerskap. Statsborgerskap burde være noe man kun kan ha max to av, og de/det får man tildelt ved fødsel. Man får da altså statsborgerskapet som ens foreldre innehar. Har du to norske foreldre, da får du norsk statsborgerskap. Har du en norsk og en amerikansk forelder, da får du norsk og amerikansk statsborgerskap. Har en eller begge foreldrene dine dobbelt statsborgerskap må foreldrene bestemme hvilket/hvilke statsborgerskap barnet skal inneha. 

Da hadde vi spart masse problemer da!

Kan man ikke oppheve statsborgerskapene å sende de ut av landet altså?

Tenk så mange problemer man løser, se på hvor mange som sitter i fengsel som ikke er norske. Hvorfor skal vi oppbevare disse menneskene?

Trist å se hvor ille det er blitt, sist jeg var i Berlin spaserte jeg rundt i disse områdene som kreuzberg osv. Ekstremt.

Gjest Rosetelys
Skrevet
1 minutt siden, Bare skrev:

Kan man ikke oppheve statsborgerskapene å sende de ut av landet altså?

Tenk så mange problemer man løser, se på hvor mange som sitter i fengsel som ikke er norske. Hvorfor skal vi oppbevare disse menneskene?

Trist å se hvor ille det er blitt, sist jeg var i Berlin spaserte jeg rundt i disse områdene som kreuzberg osv. Ekstremt.

Jeg vet ikke hvordan reglene for statsborgerskap er, men for å få det norske så må man si fra seg det man allerede har, tror jeg. Ingen kan bli gjort statsløse.

Danmark har nå vedtatt en hastelov angående IS-krigere.

https://www.rights.no/2019/10/ny-lov-fratar-is-krigerne-statsborgerskapet/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Skrevet
1 minutt siden, Rosetelys skrev:

Jeg vet ikke hvordan reglene for statsborgerskap er, men for å få det norske så må man si fra seg det man allerede har, tror jeg. Ingen kan bli gjort statsløse.

Danmark har nå vedtatt en hastelov angående IS-krigere.

https://www.rights.no/2019/10/ny-lov-fratar-is-krigerne-statsborgerskapet/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Rights.no må jo være en av de viktigste nettsidene vi har om nyheter og samfunnet vårt i Norge.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 25.10.2019 den 11.56, kat-e skrev:

Det viser også hvordan EU fungerer, de er udemokratiske, folk blir apatiske. Tyskland / Merkel ser på seg selv som sjef for Europa kanskje sammen med Macron. For å prøve å holde EU samlet og å fortsette med en globalistisk politikk, er de villige til å svekke demokrati og yttringsfrihet.

De er ikke bare villige til å gjøre dette. De har gjort dette en lang stund nå.

Når det gjelder norsk statsborgerskap, finnes det unntak hvor man kan beholde den opprinnelige.

Igjen er Norge flere skritt tilbake og løper i motsatt retning enn Danmark. Kudos til Danmark for å ha gjort det rette en gang til. Igjen ødela Ap alt for Norge.

Endret av Drizzt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...