Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet går utelukkende til gutta.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Herregud, for et spørsmål!! :klaske:

Gjest manic
Skrevet

Guran? Du må gjerne svare altså, selv om vi vet svaret :wink:

Skrevet

Det må i så fall sikkert stride mot en eller annen regel så

MODERATOR!!!!!

(og jeg ville heller miste den kjæresten jeg ikke har enn den hunden jeg skulle ønske jeg hadde)

Gjest ilska
Skrevet

Jeg hadde enten sparka mannen eller... Jeg ville valgt hunden. (det gjaldt jo ikke døden vel...?)

Gjest kenneth
Skrevet

Det meste er vel relativt. En hund man eksempelvis har hatt i 10 år står muligens en person nærmere enn en "fersk" kjæreste. Og hva legges i "miste"? Jeg har hatt kjæreste som jeg har vært glad jeg har mistet, og katte jeg har vært lei for har forsvunnet :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Og hva legges i "miste"? Jeg har hatt kjæreste som jeg har vært glad jeg har mistet, og katte jeg har vært lei for har forsvunnet :)

Godt poeng - det er forskjell på "å miste" og "å bli kvitt."

Skrevet

Jeg er kvinne og har bare katt - kan jeg svare? :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Kommer an på hvor stor hunden er, og hvilken høyde man mister den fra.

Skrevet

En kvinne vil aldri bli glad i deg på den måten en hund vil bli, - en bikkje ofrer livet sitt for deg, - og kvinner blir jo sure bare de mister en lillefingernegl, - så å miste bikkja er uendelig mye større tapt kjærlighet...

Gjest lurven
Skrevet

trodde aldri jeg ville si dette,men er faktisk enig med waco nå :o

Gjest Seleena
Skrevet
Kommer an på hvor stor hunden er' date=' og hvilken høyde man mister den fra.[/quote']

:ler: oh god.

Skrevet
trodde aldri jeg ville si dette' date='men er faktisk enig med waco nå :o[/quote']

Alle er jo enig en gang i blant.... vi er jo begge bare mennesker...

Skrevet
trodde aldri jeg ville si dette' date='men er faktisk enig med waco nå :o[/quote']Jeg synes det er veldig modig av deg å fortelle det under ditt vanlige nick...og ikke bruke gjestenick. :ler:
Skrevet

Ja det pleier som regel å være ukjente som kommer med en trøstens forståelsefullshet

Gjest Anonymous
Skrevet
Kommer an på hvor stor hunden er' date=' og hvilken høyde man mister den fra.[/quote']

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...