AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Blir dere lei sex med samme partner eller lei sex generelt? Anonymkode: 46fed...0eb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 Nei. Når jeg er kåt er jeg kåt, og glad for å kunne tilfredsstille det med partneren min. Jeg levde to år uten sex. Det ble jeg lei og frustrert av. Onanering blir litt tamt i lengden. Mangler så mye. Tror min partner måtte ha oppført seg på en ekkel måte, selv bli ekkel eller blåse i mitt utbytte av sex for at jeg skulle gå lei. Så lenge det ikke er tilfellet nyter jeg sex med ham. Blir kåt (også når han er borte) og synes det er deilig å ha sex. Det er klart at jeg ikke går nærmest konstant kåt, slik jeg gjorde i starten av forholdet, da vi begge var forelsket, og alt var så intenst, men over 15 år sammen nå, og kroppen min blir fremdeles kåt, og nyter sex, med ham. 2-6 ganger i uken. Lurer alltid på om dem som sier kjedelig enten mangler evne til å bli kåt av seg selv, eller mangler fantasi. Anonymkode: b2955...33c 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Nei, han er forsatt den deiligste mannen jeg vet om og jeg elsker og ha sex med han. Eneste som kan bli sett på som ett minus er at sexen kan bli bli litt rutine i hverdagen. Men det er ikke noe som plager meg, for fordelen er jo også at vi kjenner kroppene til hverandre så godt at vi vet hva den andre liker best, føler oss trygge på hverandre og kan gi hverandre fantastisk sex. Men det er viktig å bryte rutinene og sprite det opp en gang i blandt. Anonymkode: 3cb54...560 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 Nei, etter 20 år sammen blir det fremdeles bedre og bedre. Anonymkode: 4de4b...893 2
Gjest Middelmådig Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Nei. Jeg syns mannen min er sexy og jeg liker å ha sex med han. Blir regelmessig kåt på han og blir tilfredsstilt på en deilig måte. Blir verken lei av han eller sex. Dette etter 15 år sammen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Det går helt fint, sex i over 20 år. Anonymkode: f4392...84d 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 Ja, sexen blir selvfølgelig kjedeligere, og betyr mindre for forholdet etter mange år sammen. Ingen kostymer, hjelpemidler eller teknikker i verden kan gjøre noe med dette enkle faktum. De som forsøker å gi inntrykk av noe annet er enten løgnere eller ofre for selvbedrag. Anonymkode: d7782...515
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sexen blir selvfølgelig kjedeligere, og betyr mindre for forholdet etter mange år sammen. Ingen kostymer, hjelpemidler eller teknikker i verden kan gjøre noe med dette enkle faktum. De som forsøker å gi inntrykk av noe annet er enten løgnere eller ofre for selvbedrag. Anonymkode: d7782...515 Du glemte å snakke om pyromaner, denne gang Anonymkode: 97d14...7f7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du glemte å snakke om pyromaner, denne gang Anonymkode: 97d14...7f7 ??? Anonymkode: d7782...515
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sexen blir selvfølgelig kjedeligere, og betyr mindre for forholdet etter mange år sammen. Ingen kostymer, hjelpemidler eller teknikker i verden kan gjøre noe med dette enkle faktum. De som forsøker å gi inntrykk av noe annet er enten løgnere eller ofre for selvbedrag. Anonymkode: d7782...515 For noe tull. Du må ikke generalisere slik. Vi er (heldigvis) ikke like alle. Jeg nyter min kone faktisk enda bedre nå etter et relativt langt samliv. Vi kjenner hverandre ut og inn, og vet hva den andre liker og misliker. Kunne ikke hatt det bedre. Anonymkode: 2620b...0cc 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #13 Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ??? Anonymkode: d7782...515 Det er en som skriver om at kostymer ikke hjelper, og en som skriver om pyromani som fetisj. Vet ikke om dere er samme person, men den monomane opptattheten av de samme temaene, i tråd etter tråd, får dere til å høres nokså like ut. Anonymkode: 97d14...7f7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #14 Skrevet 24. oktober 2019 Klart det blir rutine og kjedelig etterhvert. Men det er noe trygt og godt over det. Anonymkode: 86772...549
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #15 Skrevet 24. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, sexen blir selvfølgelig kjedeligere, og betyr mindre for forholdet etter mange år sammen. Ingen kostymer, hjelpemidler eller teknikker i verden kan gjøre noe med dette enkle faktum. De som forsøker å gi inntrykk av noe annet er enten løgnere eller ofre for selvbedrag. Anonymkode: d7782...515 Da tror jeg du må ta det på egen kappe... Selvfølgelig er det ting som vil telle mer etter et langt samliv, man vil ikke gå fra en partner etter 10-20 år hvis han/hun blir syk og kanskje ikke kan ha sex en periode. Eller ved evt komplikasjoner i graviditet så er det selvfølgelig viktigere at det går bra og man vil ikke gå pga mangel på sex. Men jeg har etter over ett tiår i et forhold med mannen aldri hatt problemer med å tenne på han, vi har fortsatt veldig god sex og jeg har aldri tenkt at sexlivet har vært en kjedelig rutine. Faktisk har sexlivet blitt bedre og mer uforskende jo lenger vi har vært sammen. Så at du synes dette, betyr ikke at alle andre har det sånn og de som mener noe annet juger. Anonymkode: 99352...0f8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #16 Skrevet 24. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart det blir rutine og kjedelig etterhvert. Men det er noe trygt og godt over det. Anonymkode: 86772...549 Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 97d14...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå