Gå til innhold

Clean up

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det?

Noen som digger det? 

Siden vi er på KG må jeg nok forklare hva det er; Clean up betyr at mannen slikker dama "ren" etter at han (eller en annen mann) har sprutet i henne eller på henne. 

Anonymkode: 071ea...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært digg!

Anonymkode: c1cbc...317

Skrevet

Slikker gjerne dama etter at jeg har kommet i henne, av en eller annen grunn tenner det henne litt ekstra. Andre menn må bruke kondom, så blir ikke tema.

Anonymkode: 976a6...543

Skrevet

Slikker henne stort sett alltid til orgasme hvis jeg kommer i henne før hun har fått "sitt". Skulle bare mangle.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det er greit å gjøre rent etter seg. Hun er dessuten ganske hot når hun viser resultatet.

Skrevet

Om jeg har hatt utløsning er det meste av tenning borte så nei.
Motsatt om hun har hatt sex med en annen og jeg har vært tilstede og er fortsatt veldig kåt så hadde jeg helt sikkert vært med på noe slikt, slikket både kuken og fitta ren i slik "cuckold"-stil. Liten sjanse for at jeg får oppleve dette...

Anonymkode: 6be6d...034

Skrevet

Det er som det nylig ble skrevet i en annen tråd: rånene har fullstendig overtatt dette forumet.

Anonymkode: 1dad2...167

Skrevet

Ah, så det har et navn ja.. Jeg opplevde det på et ons. Synes det var litt rart og etterpå var han veldig fornøyd. At nå var jeg ren og fin igjen. Vi hadde analsex også så... Ja.. 

Er ikke helt min greie. Men da har jeg opplevd det og.. 

Anonymkode: cbaae...3aa

Skrevet

Etter at hun har suget meg, eller jeg har slikket fitta hennes, er det helt naturlig for oss å kline. Ingen av oss har noen som helst vanskeligheter med å smake oss selv. Egentlig er det både pirrende og deilig å få sammen med henne leke med  seden samme med henne. 
Så når jeg en sjelden gang kommer litt før, har jeg null problemer med å gjøre en grundig «husvask» med tunge og munn til hun også kommer i mål.  

Skrevet

Pleier å gjøre det om partneren min har vært med en annen mann. Kan være utrolig tennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...