AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Hei! Hva er deres beste tips for sex-stilling? hva er deres beste tips å gjør ETTER sex? hva er deres beste tips FØR sex?(typ ritualer nesten) hva tipser dere ift kosthold i prøvingen?(dvs koffein, alkohol, nikotin osv for både partner og meg? Jeg drikker ikke mye koffein, og bruker heller ikke stoffer med nikotin. Alkohol ca 2 ganger i mnd, enten om det er ett glass vin eller fyll) hva fant dere ut at funket for dere, og hva funket ikke? Anonymkode: e3d9c...b12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Hostesaft fra tr til el , sex beina opp 30 min etterpå, babyklister fra el til flasken er tom om man blir gravid💪🏼 Min oppskrift på baby Anonymkode: e5a52...4ab
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 En kjapp omgang i doggystyle hvor jeg gikk på do rett etterpå, og masse alkohol senere samme dag. Det er min oppskrift. Anonymkode: c9500...e63 1
Gjest Familytree Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Du trenger dine egne opplevelser😊
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kjapp omgang i doggystyle hvor jeg gikk på do rett etterpå, og masse alkohol senere samme dag. Det er min oppskrift. Anonymkode: c9500...e63 TS her. hmm, denne her fikk meg til å tenke. Er dette virkelig sant, eller er det bare for å erte tråden min? Anonymkode: e3d9c...b12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. hmm, denne her fikk meg til å tenke. Er dette virkelig sant, eller er det bare for å erte tråden min? Anonymkode: e3d9c...b12 Nei, det er faktisk helt sant 😊 Vi hadde vært prøvere i nesten to år og gitt opp håpet om å få det til på egenhånd (skulle inn til ivf). Så ble jeg spontant gravid. Det er enkle er ofte det beste 😂 Anonymkode: c9500...e63 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. hmm, denne her fikk meg til å tenke. Er dette virkelig sant, eller er det bare for å erte tråden min? Anonymkode: e3d9c...b12 Jeg ble gravid midt i værste studentuka med fyll hele sommeren i forveien i tillegg, mens jeg gikk på p-piller(ikke brukerfeil), hadde en kjapp en rett før pappa var ferdig på jobb(bodde hjemme på den tiden), tørka, trykka og tissa for å bli kvitt spermen fort siden jeg skulle sitte lenge i bil etterpå, og det var den ene gangen vi hadde sex den mnd pga jeg flytta ett Stykke unna for å gå på skole😅 Og NEI, jeg kødder ikke nå😅 Denne gangen derimot, 3 år senere, så må jeg videre til ivf(prøvd i ett år)🙈 Anonymkode: 76bd2...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå