Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva er deres beste tips for sex-stilling?

hva er deres beste tips å gjør ETTER sex?

hva er deres beste tips FØR sex?(typ ritualer nesten)

hva tipser dere ift kosthold i prøvingen?(dvs koffein, alkohol, nikotin osv for både partner og meg? Jeg drikker ikke mye koffein, og bruker heller ikke stoffer med nikotin. Alkohol ca 2 ganger i mnd, enten om det er ett glass vin eller fyll)

hva fant dere ut at funket for dere, og hva funket ikke?

Anonymkode: e3d9c...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hostesaft fra tr til el , sex beina opp 30 min etterpå, babyklister fra el til flasken er tom om man blir gravid💪🏼 Min oppskrift på baby

Anonymkode: e5a52...4ab

Skrevet

En kjapp omgang i doggystyle hvor jeg gikk på do rett etterpå, og masse alkohol senere samme dag. Det er min oppskrift. 

Anonymkode: c9500...e63

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Du trenger dine egne opplevelser😊

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kjapp omgang i doggystyle hvor jeg gikk på do rett etterpå, og masse alkohol senere samme dag. Det er min oppskrift. 

TS her.

hmm, denne her fikk meg til å tenke. Er dette virkelig sant, eller er det bare for å erte tråden min?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

hmm, denne her fikk meg til å tenke. Er dette virkelig sant, eller er det bare for å erte tråden min?

Nei, det er faktisk helt sant 😊 Vi hadde vært prøvere i nesten to år og gitt opp håpet om å få det til på egenhånd (skulle inn til ivf). Så ble jeg spontant gravid. Det er enkle er ofte det beste 😂

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Jeg ble gravid midt i værste studentuka med fyll hele sommeren i forveien i tillegg, mens jeg gikk på p-piller(ikke brukerfeil), hadde en kjapp en rett før pappa var ferdig på jobb(bodde hjemme på den tiden), tørka, trykka og tissa for å bli kvitt spermen fort siden jeg skulle sitte lenge i bil etterpå, og det var den ene gangen vi hadde sex den mnd pga jeg flytta ett Stykke unna for å gå på skole😅

Og NEI, jeg kødder ikke nå😅 Denne gangen derimot, 3 år senere, så må jeg videre til ivf(prøvd i ett år)🙈

Anonymkode: 76bd2...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...