Gå til innhold

Antall sanger

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005
Skrevet

Hei

Hvor mange sanger har dere i bryllupet?

Vi har til nå to stykker, men lurer på om vi også skal lage en sang til våre foreldre. :roll: Blir tre sanger for mye?

Videoannonse
Annonse
Gjest Galla
Skrevet

Hei C!

Vet ikke hvor mange sanger det blir hos oss, men håper det ikke blir for mange. Har satt en maxgrense på tre sanger med ikke utallige vers (if you know what I mean :wink: ).

Nå er det ikke lenge til! På onsdag er det presis 1 mnd til vi skal gifte oss (ikke vi to da :ler: )!!!

H.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi hadde tre sanger, min, min forlovers og min manns søsters.

Skrevet

Vi hadde 7

Skrevet

Vi skal ikke ha noen sanger av den tradisjonelle sorten, har ikke sansen for dem.

Jeg har laga en helt ekstrem parodi på 'den rosa sangen' til han, den er helt umulig å synge så det kommer bare til å bli kaos av hele greia :)

Regner også med at han har en sang i stedet for tale til meg, han er musiker så den blir personlig og sunget bare av han går jeg ut fra.

Det kan hende at det dukker opp flere sanger, har flere hobbydiktere i omgangskretsen, men det blir ingen sanger som er hentet fra andres festligheter.

Gjest Brud2005
Skrevet

Takk for hjelp. :)

Og hei, H, så kos å "se" deg igjen :klem:

Tar dere forresten sangene under selve middagen, og hvordan fungerer dette evt. med taler? Jeg er litt redd for at det skal bli litt vel mye underholdning mellom rettene. .. :(

Gjest Galla
Skrevet
Takk for hjelp. :)

Og hei, H, så kos å "se" deg igjen :klem:

Tar dere forresten sangene under selve middagen, og hvordan fungerer dette evt. med taler? Jeg er litt redd for at det skal bli litt vel mye underholdning mellom rettene. .. :(

:klem:

Skal du på neste treff?

(og vet du når du skal ha utdrikningslag???)

Skrevet
Hei

Hvor mange sanger har dere i bryllupet?

Vi har til nå to stykker, men lurer på om vi også skal lage en sang til våre foreldre. :roll: Blir tre sanger for mye?

Me hadde:

ein til meg frå foreldra mine

ein til meg frå mannen

ein til mannen frå meg

ein til meg frå forlovar

ein til meg frå sysken

i tillegg hadde me:

velkomst-song

takk for maten-song

og kaffi-song

Totalt 8 songar.

Skrevet

Vi skal ikke ha noen sanger, og det er både vi og våre godt fornøyd med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...