AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Er det noe vits å tempe når jeg jobber natt hver 3 helg fra 00-07 da er jeg ratt ikke i seng før 9 Har lest litt om temping og man skal vel helst sove noen timer før temping OG ta det til samme tid hver dag Eller skal jeg bare tempe de dagene jeg kan? Anonymkode: 0f52a...7f0
Patriotpaula Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Temp de dagene du kan 👌🏼😊 jeg hadde droppet temping de helgene du jobber netter, det vil ikke bli helt riktig
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg jobber også natt, kanskje ikke like ofte som deg men jeg temper alle dagene. Jeg får ikke sove etter natt, men hadde jeg fått en god 6 timers så skulle jeg tempet og heller latt det stå et notat under om at den ikke er helt reell. Anonymkode: 535ad...ef9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg ville prøvd, og så sett litt etter hvert om temperaturene fra de helgene du jobbet natt gir noen mening. Som nevnt over, kan du notere deg at de antagelig ikke er nøyaktige. Jeg jobbet en del hvilende nattevakter da jeg tempet, og det varierte hvor mye jeg sov de nettene. Jeg så stort sett mønsteret likevel, med lavere temperaturer før eggløsning og høyere etter. Så lenge jeg ikke hadde uflaks og hadde eggløsning akkurat når jeg hadde vært oppe ei natt, fungerte det. Anonymkode: b637b...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå