AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Trenger noen billige og bra el tester, mange fordi syklus er litt tullete . Og når bør jeg da begynne å teste etter el etter mens? Anonymkode: 9b1c9...094
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger noen billige og bra el tester, mange fordi syklus er litt tullete . Og når bør jeg da begynne å teste etter el etter mens? Anonymkode: 9b1c9...094 Billige-tester.no(under 350kr ellers kan du få tollregning) eller babyplan.no😊 Har du regelmessig syklus og hvor mange dager er den? Vanskelig å si når du skal starte å teste, har du kort syklus må du starte tidlig, har du lang trenger du ikke teste fullt så tidlig😊 Anonymkode: 400ff...bf3
J1994 Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger noen billige og bra el tester, mange fordi syklus er litt tullete . Og når bør jeg da begynne å teste etter el etter mens? Anonymkode: 9b1c9...094 Jeg bestiller fra Babyplan.no, bruker de strimlene fra samme merke Jo flere du bestiller, jo mindre betaler du pr.strimmel. Jeg har også ustabil syklus etter både det ene og andre, og har null peiling på når EL vil komme. Jeg pleier å starte noen dager etter mensslutt, og tester da hver morgen fremover til streken blir sterkere. Når jeg ser den begynner å bli sterkere, tester jeg både morgen og kveld for å ikke gå glipp av LH-toppen Jeg temper i tillegg, og får da konstantert at egget slapp :)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Er et når den blir neg at man bør ha sex? Anonymkode: 9b1c9...094
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er et når den blir neg at man bør ha sex? Anonymkode: 9b1c9...094 Nei, når den viser positiv burde dere ha sex hver eller annenhver dag. Når testen er negativ har egget sluppet. Anonymkode: aaeb0...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå