Gjest Violetta Skrevet 23. mai 2005 #1 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har noen spørsmål om dette. Dersom man har telt med og camper på campingplass, kan man da gå fra teltet noen timer og regne med at det står der fremdeles når man kommer tilbake? Er nokså grønn på området, men har lyst til å prøve. Samtidig har vi jo lyst til å utforske litt, ikke være låst til teltet hele tiden. Hvor mye er det vanlig at teltplass på campingplass koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 23. mai 2005 #2 Del Skrevet 23. mai 2005 Har lang erfaring med campingliv både innenlands og i utlandet. Har enda aldri opplevd at noen "tar" teletet angående priser ligger de på ca 140 pr døgn på de bedre campingplassene, men kan på mindre plasser komme ned i 50-60 kroner. Good luck :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 23. mai 2005 #3 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi har campet i 3 år på rad, med telt, i både Norge, Sverige og Danmark. Teltet kan du trygt gå fra, og alt som står inni, men du lar selvfølgelig ikke smykker, penger, mobil eller f.eks. mp3-spilleren ligge igjen. Det er ikke uvanlig at folk har eks. tv-er stående i forteltene på campingplassene, og jeg har ikke hørt om noe som blir stjålet. Camping er koselig i finvær, litt mindre sjarmerende i regn, men det går også. Husk å tenk praktisk, ta med salt og pepper i gamle filmrull-esker f.eks, og ta med eks. Zalo i en sånn reiseflaske til shampo som du får på H&M. Det er viktig å ha godt underlag når man skal sove, vi har kjøpt sånne gjestesenger som blåses opp på Clas Ohlson. De tynne "selvoppblåsende" underlagene fra sportsbutikkene er IKKE å anbefale, hvertfall om du ikke er over gjennomsnittlig bra i ryggen. Husk lommelykt! Tro meg, du MÅ opp og tisse om natta.... I år lurer vi på å få oss ei vogn.... Er litt lei å pakke opp og ned, nå når vi har fått barn. Men jeg synes campingvogn er litt..... harry.... Lykke til med campinglivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 23. mai 2005 #4 Del Skrevet 23. mai 2005 Tusen takk for tips! Nå begrenser det seg selv hvor mye vi kan ta med av ting og tang, vi skal ikke ha bil med men reise med offentlig transport. Mye smart å ta med seg her, jeg er veldig takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå