AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Har flere folk i 1 mils omkrets som er voldelige, både mot folk de treffer på fest og mot kona/ eks kone. Han ene banket 3 karer på fest, hvor 1 måtte sy sting i trynet og ene fikk brudd i kjeven. Han har banket eks kona si 3-4 ganger i løpet av 2 år og truet ungene sine med alt mulig rart. Han får lov å ha ungene til seg og får ikke noe straff for dette, annet en besøksforbud. Har bågått veldig mye her i mange år, med væpnet politi på døra osv. Mannen får ikke straff eller konsekvenser i det hele tatt. Skal siest at han har ok status i regi av sitt arbeid og er smøre flink til å prate for seg. Men hva er det egentlig som skal til for at voldelige mennesker som lager livet surt for andre, faktisk blir buret inne i dette landet her? Anonymkode: 288a4...970 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Helvetes trolletråder. Anonymkode: c8c8f...955
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helvetes trolletråder. Anonymkode: c8c8f...955 Det er faktisk ikke det og hvorfor skulle det være en trolletråd? Anonymkode: 288a4...970 3
Whistler Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Anmeldelse, rettssak og dom hjelper. Folkesnakk hjelper ikke. 4
Nooni Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 Det er en trolletråd fordi de fleste forstår at man, til tross for at du forsøker å utgi deg som en premissleverandør, kan vi ikke uttale oss om straffeutmålingen uten å kjenne til den enkelte saken. Problemstillingen får meg til å tenke på ungene når de var små: ALLE har mobiltelefon. Okei ... 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, Whistler skrev: Anmeldelse, rettssak og dom hjelper. Folkesnakk hjelper ikke. Vel, nå kjenner jeg både søsken til eks og foreldrene ganske godt. Pluss at svigermor er nabo til vedkommende, så føler jeg kjenner til saken ganske godt. Personen har blitt anmeldt mange ganger uten at det har skjedd noen ting. Ene som fikk ansiktet delvis demontert anmeldte uten å ha hørt noen ting. Det heter seg at offentlige instanser er for redd han til å gjøre noen verdens ting. Anonymkode: 288a4...970 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 6 minutter siden, Nooni skrev: Det er en trolletråd fordi de fleste forstår at man, til tross for at du forsøker å utgi deg som en premissleverandør, kan vi ikke uttale oss om straffeutmålingen uten å kjenne til den enkelte saken. Problemstillingen får meg til å tenke på ungene når de var små: ALLE har mobiltelefon. Okei ... Ja, når har vel barnevernet kommet og gått inn døra der ganske mange ganger i løpet av årene uten å egentlig ha gjort noen ting selv. Annet en å presset kona til å gå i retten en gang når hun fikk juling. Anonymkode: 288a4...970 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Skrevet 23. oktober 2019 Norge er et fritt land, spesielt for kriminelle. Hvorfor må du spørre politikerne om. Anonymkode: beb64...98d 4
Whistler Skrevet 23. oktober 2019 #9 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ........ Det heter seg at offentlige instanser er for redd han til å gjøre noen verdens ting. Anonymkode: 288a4...970 Så du tenker at Politi, rettsvesen og fengselsvesenet ikke tør gjøre noe fordi de er redd han? Det er vel bortimot ny nedoverrekord blant de dummeste tingene jeg har hørt. Sannsynligheten er langt større for at sakene egentlig ikke er anmeldte eller at anmeldelsene er trukket tilbake samtidig som det ikke har vært nok til å ta ut offentlig tiltale. I rene slagssmålsaker kan det være nok at det har blitt slått tilbake for at saken skal kunne henlegges.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #10 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg kjenner også voldelige mennesker som stort sett slipper unna med all dritten de gjør. Her i Norge skal folk forstås ihjel av en eller annen merkelig grunn. Anonymkode: 94a1c...45f 1
Gjest Safiya Skrevet 23. oktober 2019 #11 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner også voldelige mennesker som stort sett slipper unna med all dritten de gjør. Her i Norge skal folk forstås ihjel av en eller annen merkelig grunn. Anonymkode: 94a1c...45f Hva slags folk er det KG-brukere omgir seg med egentlig? Man kan jammen begynne lure.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #12 Skrevet 23. oktober 2019 17 minutter siden, Whistler skrev: Så du tenker at Politi, rettsvesen og fengselsvesenet ikke tør gjøre noe fordi de er redd han? Det er vel bortimot ny nedoverrekord blant de dummeste tingene jeg har hørt. Sannsynligheten er langt større for at sakene egentlig ikke er anmeldte eller at anmeldelsene er trukket tilbake samtidig som det ikke har vært nok til å ta ut offentlig tiltale. I rene slagssmålsaker kan det være nok at det har blitt slått tilbake for at saken skal kunne henlegges. Sist gang de var der, ble det telt 7 politi med skjold og våpen. Da hadde han truet med å ta eget liv med våpen. Så ja, de er nok redd han. Tenker mere på barnevern og mattilsyn som har vært inne bildet. De gangene han har gjort det værste har han flyktet landet og politiet har ikke fått tak i han. Anonymkode: 288a4...970
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #13 Skrevet 23. oktober 2019 19 minutter siden, Safiya skrev: Hva slags folk er det KG-brukere omgir seg med egentlig? Man kan jammen begynne lure. Du tror kg brukere er en egen rase? Mange mennesker der ute som bruker vold, spesielt mot kone etc. Burde da ikke være en bombe. Anonymkode: 288a4...970 1
Gjest Safiya Skrevet 23. oktober 2019 #14 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du tror kg brukere er en egen rase? Mange mennesker der ute som bruker vold, spesielt mot kone etc. Burde da ikke være en bombe. Anonymkode: 288a4...970 Ja, jeg tror helt seriøst av brukere av Kvinneguiden er en egen rase. Spot on.
Gjest Sirkelen Skrevet 23. oktober 2019 #15 Skrevet 23. oktober 2019 Voldskriminelle slipper billig unna i Norge, det vet vi alle. Det er best å overse slike nyheter, det virker bare deprimerende i det lange løp. Man må lære seg å passe på sin egen trygghet og unngå utrygge situasjoner og områder.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #16 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, Sirkelen skrev: Voldskriminelle slipper billig unna i Norge, det vet vi alle. Det er best å overse slike nyheter, det virker bare deprimerende i det lange løp. Man må lære seg å passe på sin egen trygghet og unngå utrygge situasjoner og områder. Dette er blitt min holdning også, har gitt opp alt rundt meg. Tenker på meg selv, passer på meg selv og mine. Anonymkode: 72c3e...2cd
Gjest Sirkelen Skrevet 23. oktober 2019 #17 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er blitt min holdning også, har gitt opp alt rundt meg. Tenker på meg selv, passer på meg selv og mine. Anonymkode: 72c3e...2cd Man skjønner etterhvert at det er det eneste kloke å gjøre. Det er trist å få sine illusjoner knust, men det skjer til slutt med oss alle.
Nooni Skrevet 23. oktober 2019 #18 Skrevet 23. oktober 2019 Det er når man leser tråder som dette at man skulle ønske at det ikke var stemmerett for alle i Norge. Folk generelt evner ikke tenke rasjonelt.
Gjest Sirkelen Skrevet 23. oktober 2019 #19 Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, Nooni skrev: Det er når man leser tråder som dette at man skulle ønske at det ikke var stemmerett for alle i Norge. Folk generelt evner ikke tenke rasjonelt. Hva mener du konkret er galt i denne tråden?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #20 Skrevet 23. oktober 2019 I Norge tror vi ikke på straff. Her er det rehabilitering som gjelder. Folk som gjør noe gatl skal snakkes til og fortelles at det ikke er greit. Så går livet videre. Dette gjelder alle. Enten det er korrupte bedriftsledere, voldelige menn eller terrorister. Svært få blitt involvert med poliitet, og de som gjør blir først og fremst snakket til. Ikke glem at det bare er 1,5 år til ABB kan slippe fri. Norge...et foregangsland. NOT. Verden ler av oss. Anonymkode: ee92e...de4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå