Gå til innhold

Finnes det en eneste tråd(utenom denne) i dette underforumet som er opprettet av en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg opplever når jeg leser tråder her inne en følelse av at dette er et rent arnested for menns seksualitet. 

Kun språket i seg selv og den friheten som utvises peker tydelig i retning av menn. Verken jeg eller noen av mine venninner ville ordlagt ossi nærheten av det som forekommer her. 

Så det jeg lurer på er om dette er fetisjhjørnet til ekle menn eller om det er et reelt forum for oss kvinner også? Får opp noen forstyrrende bilder i hode når jeg ser for meg majoriteten av klientellet her inne.

- Nathalie 

Anonymkode: f78fb...c82

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør det nok, uten at jeg har noen statistikk på dette. Imidlertid er det ikke nok ikke språket som er avgjørende. Kjenner flere kvinner som er røffere i språket enn den verste bryggesjauer, hvor fitte og pikk er naturlige betegnelser. Matcher kanskje ikke helt Oslos beste vestkant. Mange av svarinnleggene fra kvinner er ganske direkte i språkbruken

Anonymkode: 148a9...908

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor menn føler et behov for å bruke tid på Kvinneguiden, but that’s me..

Skrevet

Dette er et incelforum.

• Liker 3
Skrevet

Jupp 🙋🏼‍♀️

Er litt gammel nå da, men ligger enda ute på netter 😄

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er kvinne og er for tiden storprodusent av tråder.

Menn er etter min mening de som holder liv i sex. Du finner få forhold mellom kvinner, eller hvor den skal være på kvinners premisser, hvor sexen fungerer i år etter år.

Så er det motsatt med prat om følelser og romantikk. Der er ofte kvinner drivkraften. 

Jeg synes man godt kan lære av hverandre, men jeg synes også det er fint at man har ulike spesialiteter. 

Det er stadig oftere kvinner som savner sex i et forhold. Ved å lese her inne kan man lære litt om hvordan man kan holde liv i den.

Det er ikke med sukkersøte makroner og kaffe latte, eller ved å ha det fineste huset og de søteste ungene i nabolaget, for å si det sånn!

Anonymkode: a641c...582

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes det en eneste tråd(utenom denne) i dette underforumet som er opprettet av en kvinne?

- Nathalie 

Det tok meg under ett minutt å se over forsiden her, og finne flere enn én tråd som er (trolig) opprettet av en kvinne. "Trolig", fordi at man aldri kan vite med anonyme brukere her.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så det jeg lurer på er om dette er fetisjhjørnet til ekle menn eller om det er et reelt forum for oss kvinner også? Får opp noen forstyrrende bilder i hode når jeg ser for meg majoriteten av klientellet her inne.

- Nathalie 

Du kunne valgt å forholde deg anonym, men i stedet så velger du å "annonsere din ankomst", ved å male et mindre flatterende bilde av dine "meddebattanter". Ikke veldig heldig, synes jeg, men hele hovedinnlegget har en eim av negativitet ved seg. Akkurat som at den var laget for å tråkke noen på tærne? Merkelig det der. :klo:

Anonymkode: 169b1...47f

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg er kvinne og har starta flere av trådene i dette underforumet og svart på mange flere. 

Anonymkode: 37251...037

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg opplever når jeg leser tråder her inne en følelse av at dette er et rent arnested for menns seksualitet. 

Kun språket i seg selv og den friheten som utvises peker tydelig i retning av menn. Verken jeg eller noen av mine venninner ville ordlagt ossi nærheten av det som forekommer her. 

- Nathalie 

Tror dessverre du har helt rett - det er nok i stor grad blitt et pervohjørne for ekle menn - og for noen ytterst få ekle kvinner.

Anonymkode: b37dd...0e0

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

...for noen ytterst få ekle kvinner.

Takk for den.

• Liker 2
Skrevet

Verken jeg eller noen av mine venninner ville ordlagt ossi nærheten av det som forekommer her. 

Trodde hele poenget med forumet var å snakke om ting som ikke er så lett å dele med venninner. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for den.

Noen må jo være unntaket som bekrefter regelen om at kvinner normalt ikke er slik.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for den.

Ta frem strikketøyet, Gunda, snakk om barn og barnebarn og hva naboen gjorde i ferien og oppfør deg som en skikkelig kvinne!

:P 

Neida.

Selv på bedehuset er det høyere under taket enn her inne...

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde hele poenget med forumet var å snakke om ting som ikke er så lett å dele med venninner. 

Når man snakker i det offentlige rom så burde man alltid passe på hva man sier. Selv om man kan si det blant sine venner, så betyr ikke det nødvendigvis at det er noe som burde bli sagt i offentligheten. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen må jo være unntaket som bekrefter regelen om at kvinner normalt ikke er slik.

Jo, kvinner er normalt slik.

På samme måte som enkelte kvinner kun er opptatt av å pludre om livets små trivialiteter mens de drikker kaffe og hekler, så finnes det enkelte kvinner som er nysgjerrig og utforskende på alt fra vitenskap til sex. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Safiya skrev:

Jeg lurer på hvorfor menn føler et behov for å bruke tid på Kvinneguiden, but that’s me..

Hvorfor lurer du på det, det er jo høyst relevante saker hvor både menn og kvinner kan delta.

• Liker 2
Skrevet

Kvinner diskuterer ikke sex; de har sex. Fordi de har evig tilgang til det.

Anonymkode: 0fc5c...2f4

Skrevet

Jeg er kvinne og har opprettet noen tråder her inne, men de har ikke handlet om kjønn eller seksualitet. 

Anonymkode: ada0a...c28

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dessverre du har helt rett - det er nok i stor grad blitt et pervohjørne for ekle menn - og for noen ytterst få ekle kvinner.

Så menn og kvinner som snakker åpent om sex, penis og vagina er ekle? Da spørs det om ikke du har rotet deg inn på feil forum, for dette temaet er liksom litt av vitsen med hele greia; seksualitet. Og for de som er uinnvidde; seksualitet omfatter ofte ting som sex, penis og vagina (+et par andre ting selvfølgelig)

Anonymkode: 148a9...908

• Liker 4
Skrevet

Når man snakker i det offentlige rom så burde man alltid passe på hva man sier. Selv om man kan si det blant sine venner, så betyr ikke det nødvendigvis at det er noe som burde bli sagt i offentligheten. 

Her kan vi si hva vi vil, og godt er det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...