Gå til innhold

Hvorfor er så mange kvinner sjalu på, og prøver å ødelegge for andre kvinner med baksnakking, ryktespredning osv?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for å føle seg bedre selv at de holder på sånn med å rakke ned på andre kvinner?!

I så fall, funker det?! Vil gjerne ha et svar av dere som holder på sånn..

Kjenner jeg er drit lei av kvinner pga dette, falske,  og som smiler til deg når de ser deg, og i det neste øyeblikket går bak ryggen din og gjør hva de kan for å sverte deg..

Anonymkode: b0349...702

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever du virkelig dette? Jeg opplever ikke at mange kvinner er sånn du beskriver. Noen råtne epler finnes det jo, men de er det enkelt å unngå. 

• Liker 16
Skrevet

Kvinner gjør ikke sånt. Tenåringer gjør sånt, desverre er det ikke alle som vokser opp, og de ender opp med å bli voksne tenåringsjenter. Heldigvis er jeg ikke i et miljø hvor det vanker sånne. Har valgt det bort. 

Anonymkode: b7564...a24

• Liker 15
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har opplevd det noen gang. Og jeg har levd lenge.

Anonymkode: f08d9...f0f

• Liker 6
Skrevet

Ts, har du gjort noe for å fortjene drittslenging da? 

Sånn ellers så er jeg vel enig med de over her, voksne folk gjør ikke sånt.

Skrevet

Jeg tar fullstendig avstand fra sånne kvinner. Kunne aldri hatt sånne venninner. Egentlig synes jeg litt synd på dem, for det er disse kvinnene som ofte er i dårlige forhold, og som lar mennene deres bestemme alt og gjøre akkurat som de vil. Kvinner som driver sånn er egentlig svake. 

Anonymkode: 2c14f...413

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk ikke opplevd dette fra noen norske kvinner. Syns faktisk menn og rent spesifikt Sør-europeiske kvinner i Norge er de verste til å slenge dritt og spre rykter og sladder. 

Anonymkode: 9f380...0e9

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Safiya said:

Ja jeg er så uheldig å være både pen, slank og veltrent!

Er på toppen av det hele singel alenemor, og når de gifte mennene ser på meg, så freser damene deres i sjalusi og prøver å ødelegge livet mitt..

Og nei, jeg er ikke interessert i, eller har lagt ann på verken deres menn, eller menn forøvrig!

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er nok mindreverdighetskomplekser som gjør at enkelte føler et behov for å rakke ned på andre.

Anonymkode: 9caca...27e

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg er så uheldig å være både pen, slank og veltrent!

Er på toppen av det hele singel alenemor, og når de gifte mennene ser på meg, så freser damene deres i sjalusi og prøver å ødelegge livet mitt..

Og nei, jeg er ikke interessert i, eller har lagt ann på verken deres menn, eller menn forøvrig!

Ts

:nocomment:

Skrevet

Først og fremst vil jeg bare si at jeg IKKE syntes baksnakking er greit i det heletatt, sånn at du ikke misforstår det jeg skal skeive under her nå.

Jeg tror «problemet» ligger hos oss selv. Vi åpner oss og forteller altfor mye om privatlivet. Vi forteller ting vi ikke ønsker kjæresten/mannen skal vite. Vi forteller ting vi ikke vil familie og andre venner skal vite. Så betror vi oss på den ene venninna da og understreker gjerne hver gang at ingen andre vet, at det må bli oss i mellom osv. Men blir det mellom «oss»? Før venninna har rukket å fortelle det til noen andre, så har vi gjort selv. Hvorfor? Er det for å bevise hver venninne at hun er den vi stoler mest på eller er det fordi vi innerst inne føler oss litt ensomme og trenger en form for bekreftelse på at vi har mange å stole på? Når en venninne av oss baksnakker en annen, hva tror du er grunnen til det? Ingen baksnakker noen med mindre h*n som lytter tillater det!! Det er jævlig kjipt, men sånn er det dessverre.. 

Anonymkode: 3999f...ef6

• Liker 3
Skrevet

...og ettersom du er en pen dame går de aktivt inn for å finne feil hos deg, fordi de er misunnelige. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er nok mindreverdighetskomplekser som gjør at enkelte føler et behov for å rakke ned på andre.

Men føler de seg virkelig bedre selv av å holde på sånn, og prøve å ødelegge andre sine liv?!

Helt fjernt for meg..

• Liker 1
Skrevet

Det er spesielt ja. Noen av de kvinnene i tidlig 30-årene (evt sent 20) som sitter og slenger med leppa på kafeer, med navn og greier (selv om det sier meg veldig lite).

Anonymkode: b0f17...2c3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men føler de seg virkelig bedre selv av å holde på sånn, og prøve å ødelegge andre sine liv?!

Helt fjernt for meg..

Nei, men det er heller ikke målet. Målet er å få andre til å ha det like kjipt som dem selv. 

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst vil jeg bare si at jeg IKKE syntes baksnakking er greit i det heletatt, sånn at du ikke misforstår det jeg skal skeive under her nå.

Jeg tror «problemet» ligger hos oss selv. Vi åpner oss og forteller altfor mye om privatlivet. Vi forteller ting vi ikke ønsker kjæresten/mannen skal vite. Vi forteller ting vi ikke vil familie og andre venner skal vite. Så betror vi oss på den ene venninna da og understreker gjerne hver gang at ingen andre vet, at det må bli oss i mellom osv. Men blir det mellom «oss»? Før venninna har rukket å fortelle det til noen andre, så har vi gjort selv. Hvorfor? Er det for å bevise hver venninne at hun er den vi stoler mest på eller er det fordi vi innerst inne føler oss litt ensomme og trenger en form for bekreftelse på at vi har mange å stole på? Når en venninne av oss baksnakker en annen, hva tror du er grunnen til det? Ingen baksnakker noen med mindre h*n som lytter tillater det!! Det er jævlig kjipt, men sånn er det dessverre.. 

Anonymkode: 3999f...ef6

Ja du har nok eg veldig godt poeng der!!

I den bygda i nærheten av tettstedet jeg har flyttet til, er det ingen som kjenner meg, eller som jeg har betrodd meg til om noe!

Men har fått høre at jeg både har hatt meg med rørleggeren, naboen og alle andre menn som har vært på besøk, og at jeg er en hore, i følge dem..

Ts..

Skrevet

Nei, men det er heller ikke målet. Målet er å få andre til å ha det like kjipt som dem selv. 

Ja det virker sånn, er kvinner virkelig så lavmåls?!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt fjernt for meg..

Ja, det er ihvertfall slik jeg har oppfattet det. Ta Tone Damli som et eksempel; over gjennomsnittet pen, ergo jenter hater henne og sprer fæle rykter.

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, Safiya skrev:

Jeg skjønner godt hva ts mener. Jeg har selv jobbet i en kvinnedominert arbeidsplass og jeg var den yngste på den plassen. Noen kvinner hadde bare bestemt seg fra dag én for å ikke like meg. De spredte usanne rykter og jeg innledet et forhold med sjefen, siden jeg fant tonen med han, enda jeg var gift og sjefen var homofil.

Når jeg ble alene med de to damene som da var i 50-årene, kalte de meg stygge ting og stengte meg inne i et rom og bare gikk for så oppdage meg en time senere og var omsorgsfull overfor meg når alle andre så på. De var slue og utspekulerte. Tilslutt satte jeg på lydopptak på mobilen, hver gang jeg ble alene med dem. Denne spilte jeg for sjefen og som kalte inn de to. De jobbet ikke lenger for firmaet og jeg fikk selvsagt skylden for det. 

Min erfaring er at single voksne damer er de verste. Jeg har aldri opplevd noe lignende blant kvinner på min alder.

Anonymkode: 65424...bbc

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner godt hva ts mener. Jeg har selv jobbet i en kvinnedominert arbeidsplass og jeg var den yngste på den plassen. Noen kvinner hadde bare bestemt seg fra dag én for å ikke like meg. De spredte usanne rykter og jeg innledet et forhold med sjefen, siden jeg fant tonen med han, enda jeg var gift og sjefen var homofil.

Når jeg ble alene med de to damene som da var i 50-årene, kalte de meg stygge ting og stengte meg inne i et rom og bare gikk for så oppdage meg en time senere og var omsorgsfull overfor meg når alle andre så på. De var slue og utspekulerte. Tilslutt satte jeg på lydopptak på mobilen, hver gang jeg ble alene med dem. Denne spilte jeg for sjefen og som kalte inn de to. De jobbet ikke lenger for firmaet og jeg fikk selvsagt skylden for det. 

Min erfaring er at single voksne damer er de verste. Jeg har aldri opplevd noe lignende blant kvinner på min alder.

Anonymkode: 65424...bbc

Høres ut som en jævlig opplevelse..

Nå jobber jeg på en mannsdominert arbeidsplass, så baksnakking på arbeidsplassen er noe jeg overhodet ikke er vant til. Likevel har jeg personlig inntrykk av at oppførsel som det siktes til i tråden her er noe som unge jenter/kvinner driver mest med. Kan jo være ung alder i hodet på voksne damer som oppfører seg sånn, ikke vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...