Gå til innhold

Kvinners samtaleemne

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Drammensmann42 skrev:

Nei .jeg bare tenkte på at jeg faktisk ikke har hørt bestemor og hennes venninner på +/- 80 snakke slik ;) 

Da kan det jo hende at du er i et miljø som ikke avspeiler hva kvinner flest er opptatt av. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakker om menn, pikk, sex, godterier, reiser, hunder og katter , uteplasser, mat, ja stort sett det meste. Venninnegjeng på 35-50 her

Anonymkode: 65965...28f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hedy Lamarr skrev:

Da kan det jo hende at du er i et miljø som ikke avspeiler hva kvinner flest er opptatt av. 

det kunne det jo vært ,men nei ...jeg har erfaringer fra forskjellige miljøer som er helt uavhengige av hverandre . Men denne typen snakk forekommer mye mer sjelden hvis det er snakk om en kjæreste eller ektemenn .

Skrevet
34 minutter siden, Drammensmann42 skrev:

Merkelig hvor prektig kvinnene her inne er .Lite troverdig .

Ja, jeg tror ikke det er så mange skilte 40+ fra øvre Romerike/Indre Østfold her at det gjør noe.

Anonymkode: b85a1...da8

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker om menn, pikk, sex, godterier, reiser, hunder og katter , uteplasser, mat, ja stort sett det meste. Venninnegjeng på 35-50 her

Anonymkode: 65965...28f

Ja ,og dere utleverer mer enn gjerne størrelsen også tenker jeg ;) 

Skrevet
5 minutter siden, Drammensmann42 skrev:

det kunne det jo vært ,men nei ...jeg har erfaringer fra forskjellige miljøer som er helt uavhengige av hverandre . Men denne typen snakk forekommer mye mer sjelden hvis det er snakk om en kjæreste eller ektemenn .

Kan jo hende du søker og/eller tiltrekker deg en viss type kvinner. Uansett, dette er din erfaring, min erfaring er helt annerledes - og den er også fra temmelig ulike miljøer. 

• Liker 1
Skrevet
På 23.10.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Når jentegjengen (to eller flere) samles; er det mye snakk om pikk og fitte, eller er dette et «ikke-tema»? Og i så fall; går det på penis og vagina, eller som betegnet øverst?

Anonymkode: dc179...c28

Hei TS
Når jeg leser jentegjengen tenker jeg på jenter (ikke voksne kvinner som deg selv) i fjorten til atten nitten års alderen. Hvis jeg tolker deg riktig, stiller du spørsmål om språkbruken i disse knota den gang du var i den aldere har endret seg, er svaret helt klart ja. Studier basert på spørreundersøkelse vise at, sett i forhold til den gangen, er praten i blant jenter blitt «råere» hvis man kan si det slik, er den blitt mer kuk og fitte orientert.        

Skrevet

Vi kunne prate om sånt da vi var 16 år. Etter det har jeg aldri hørt noe om kjønnsorganer, størrelser, stillinger ol. Det eneste som har vært snakket om et par ganger er mangelen på sex, da kvinner har vært frustrert fordi mannen ikke vil ha sex. Men, det er som snakk kanskje et par ganger. 

Vi har da mye annet å snakke om, veldig mye annet.

Anonymkode: 677ce...d1b

Skrevet

Har noen venninner der vi snakker om alt,men ingen utlevering av f.eks størrelsen. Ellers er vi ganske åpne på det område,og er det noe vi er usikre på angående oss selv så spør vi om det og,eller viser 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...