Gå til innhold

Kvinners samtaleemne

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Drammensmann42 skrev:

Jeg mener selvsagt ikke at absolutt alle gjør det ,men dem fleste .Jeg har selv blitt utsatt for den slags baksnakking og latterliggjøring .Dette fikk jeg greie på ,og konfronterte henne med det.Hun beklaget og hevdet at hun var fryktelig lei seg ( hun begynte faktisk å grine også) Personlig tviler jeg på at hun var lei seg for å ha utlevert dette ovenfor våre felles kjente ,men jeg tror nok heller hun var lei seg for at jeg hadde fått greie på det .Det er en forskjell på det! I ettertid har hun også fortalt at hun syns det er litt urettferdig at jeg bare er sur på henne ,for det var visst flere som har sagt akkurat det samme ...så det ! 

Jeg har også personlig ,ved mer enn en anledning hørt slik baksnakking av menn med liten penis fra forskjellige venninnegjenger og det var definitivt ingen av dem som reiste seg og gikk! reaksjonene var mer :AAAAAAHAHAHAHAHA og NEEEEEEEEIIIII HAHAHAHA . Og jeg snakker ikke om drittunger i slutten av tenårene ,men voksne damer fra slutten av tyveårene til opp i førtiårene. Jeg vet mye mer om dette enn du tror ! 

Hvis noen måtte lure på hvor liten jeg er : Vel ,det blir hevdet at gjennomsnittet er 13 -15 cm og jeg er innenfor der.Jeg mener dette selvsagt er feil ,og kan langt på vei bevise det også .

Skjønner! Du har min fulle sympati og jeg må bare beklage at jeg trodde du var en av bedreviter-mennene! 

Anonymkode: e6f8d...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frem til 23-24 tror jeg sex var et samtaleemne på ALLE vorspiel.. haha! Etter folk fikk fast partner, er det aldri utlevering og sjeldent snakk om sex, også sånn på generell basis.

Anonymkode: 64d68...7dc

Skrevet

Det kan være snakk om sex, om man har liggi med den og den.. leker som jeg har aldri.. også sexleketøy og sånne ting.

Anonymkode: 3aa4f...9d9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner! Du har min fulle sympati og jeg må bare beklage at jeg trodde du var en av bedreviter-mennene! 

Jeg forventer ingen sympati heller. 

Skrevet

Det har absolutt aldri vært tema i noe kvinnemiljø jeg har vært en del av. Dette dels fordi (voksne) kvinner normalt er private mht slike ting, og dels fordi vi kanskje ikke er noe særlig opptatt av det - det svært mange ting som er mye viktigere.

Anonymkode: c52a3...b0b

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har absolutt aldri vært tema i noe kvinnemiljø jeg har vært en del av. Dette dels fordi (voksne) kvinner normalt er private mht slike ting, og dels fordi vi kanskje ikke er noe særlig opptatt av det - det svært mange ting som er mye viktigere.

Anonymkode: c52a3...b0b

Merkelig hvor prektig kvinnene her inne er .Lite troverdig .

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er dette et seriøst spørsmål? Med mine venninner snakker jeg typisk om nyhetene, filmer og serier vi har sett, gastronomi og matlaging, nyere forskning, bøker vi har lest, jobbene våre, trosspørsmål, «life hacks».  Selvsagt iblandet litt sladder innimellom, men detaljer om sexlivet vårt: aldri. 

Men selvsagt kommer det noen Mansplainere innom her og forteller at han vet hva vi snakker om 🥺

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 4
Skrevet

Kommer an på hvem. 

Og jeg snakker gjerne om sex, men da generelt, ikke hva kjæresten og jeg gjorde i går liksom...

Anonymkode: 7efe4...01b

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
11 minutter siden, Drammensmann42 skrev:

Merkelig hvor prektig kvinnene her inne er .Lite troverdig .

Vi kommer fra ulike samfunnslag. Selv er jeg enig med Sophie Elise i det du skrev om over her. Men mange damer her inne, forakter menn. 

Skrevet
7 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Er dette et seriøst spørsmål? Med mine venninner snakker jeg typisk om nyhetene, filmer og serier vi har sett, gastronomi og matlaging, nyere forskning, bøker vi har lest, jobbene våre, trosspørsmål, «life hacks».  Selvsagt iblandet litt sladder innimellom, men detaljer om sexlivet vårt: aldri. 

Men selvsagt kommer det noen Mansplainere innom her og forteller at han vet hva vi snakker om 🥺

Neida .Det kan være at jeg har tatt feil ,og at gjennomsnittskvinnene her på forumet er over 70 .i så fall beklager jeg !

Skrevet

Det hender faktisk at vi snakker om sex. Vi deler det mesta. Vinklinga er generelt positiv. Det er ikkje det einaste vi snakker om.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi kommer fra ulike samfunnslag. Selv er jeg enig med Sophie Elise i det du skrev om over her. Men mange damer her inne, forakter menn. 

Fordi vi ikke snakker om temaet TS spør om når vi er sammen?

4 hours ago, AnonymBruker said:

Når jentegjengen (to eller flere) samles; er det mye snakk om pikk og fitte, eller er dette et «ikke-tema»? Og i så fall; går det på penis og vagina, eller som betegnet øverst?

Anonymkode: dc179...c28

Anonymkode: 28fd9...2a4

Skrevet
Akkurat nå, Drammensmann42 skrev:

Neida .Det kan være at jeg har tatt feil ,og at gjennomsnittskvinnene her på forumet er over 70 .i så fall beklager jeg !

Jeg er milevis under 70, så du trenger ikke beklage til meg, iallfall. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skjønt det ,for det kvinner skriver her strider så fundamentalt mot den virkelige verden .Når jeg skrev at Sophie Elise har mer peiling enn dem fleste ,så mente jeg selvsagt i denne type saker.Jeg tror neppe det er så mange her inne som har like stor bekjentskapskrets som henne ,in real eller virituelt ;) 

Skrevet

Ja, jeg snakker sex med vennene mine, uansett kjønn. Dette fordi jeg er i et veldig sexpositivt miljø. 
Men er vel veldig sjelden vi snakker om størrelse på penis, utenom "han funket han" (eller hun om det er noen av mine mannlige venner som snakker). 

Anonymkode: 98eb8...36f

Skrevet
1 minutt siden, Drammensmann42 skrev:

Har skjønt det ,for det kvinner skriver her strider så fundamentalt mot den virkelige verden .Når jeg skrev at Sophie Elise har mer peiling enn dem fleste ,så mente jeg selvsagt i denne type saker.Jeg tror neppe det er så mange her inne som har like stor bekjentskapskrets som henne ,in real eller virituelt ;) 

For alt du vet er det Sophie Elise du skriver med her og nå :) 

Skrevet
3 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Jeg er milevis under 70, så du trenger ikke beklage til meg, iallfall. 

Nei .jeg bare tenkte på at jeg faktisk ikke har hørt bestemor og hennes venninner på +/- 80 snakke slik ;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet er det Sophie Elise du skriver med her og nå :) 

jaja hvorfor ikke .Hun/du er nå iallefall ganske rett fram og ærlig ! 

Skrevet
2 minutter siden, Drammensmann42 said:

jaja hvorfor ikke .Hun/du er nå iallefall ganske rett fram og ærlig ! 

Så vi som sier at vi ikke snakker om "kuk og fitte" lyver?

Anonymkode: 28fd9...2a4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...